پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

//bayanbox.ir/id/8716094437291604122?viewسایت های ضد انقلابی و نیز چند سایت داخلی مقاله بنده مندرج در سایتم مبنی بر انتقاد از آرایش غلیظ خانم نعیمه اشراقی و تاکید بر ضرورت عزل وی از سمت معاونت شرکت نفت کیش را توهین تلقی کرده اند. و اینگونه وانمود کرده اند که این تصاویر، تصاویری بوده که وی در خلوت انداخته و به اینترنت راه یافته است.

ولی واقعیت این است که وی این تصاویر را خود بر روی سایتش در اینترنت قرار داده است.

مقاله بنده توهین به وی نیست بلکه آرایش غلیظ ایشان و انتشار آن در اینترنت توسط خودش توهین به ملت ایران و نادیده گرفتن شئونات اسلامی است که وی باید به واسطه مسلمان بودن و بویژه نوه امام بودن رعایت می کرد.

مقایسه تصویر چهره عروس یهودی نوه ملکه انگلیس در لباس عروسی با تصویر نوه مسلمان حضرت امام (ره) نشان از وخامت وضع دارد.

همسر یهودی نوه ملکه الزابت انگلستان در لباس عروسی، آرایشی به غلظت آرایش خانم نعیمه اشراقی در لباس غیر عروسی ندارد. واقعا برای ایشان شرم آور است و باعث تاسف و خجالت ما.

نعیمه اشراقی «نوه حضرت امام (ره)» شایستگی هیچ مسئولیتی در نظام اسلامی را ندارد.

۹۲/۰۵/۰۶

نظرات  (۱۲)

این مختص به این خانم نیست متاسفانه در جامعه شاهد خیل کثیری از افراد مثلا متدین و چادری هستیم که با هفت قلم وزک و دوزک  در جامعه ظاهر میشوند و مثلا مومن هستند در حالی که به طور معمول هیچ فرد لامذهب و اروپایی و آمریکایی اینطور آرایش نمیکنه اگه نمیخواین چادری باشین نباشین. نمیشه که هم خدا رو بخواین هم خرما، آدم با دیدن این اشخاص حالش از هرچی چادری هست به هم میخوره لااقل وجهه ی چادری های اصیل رو خراب نکنید اون شخصی هم که بالای کامنتش زده هوالجمیل حتما یا خودش یا خواهر و مادرش جزو این دسته افراد جمیلی که ذکر کردم هستن

من جانماز آب نمیکشم که خودم خیلی رعایت میکنم نه
اما وقتی عکس نوه امام رو دیدم واقعا جا خوردم
آخه مگه بازیگر هالیووده یا خواننده اس؟!این همه آرایش کرده عکسشم تو نت پخشه!!!!!!عکس اینا مگه لو میره؟!
بیچاره امام چه عذابی از اینا میکشه
راه امام رو هیچ رقم پیروی نمیکنن از  اونور هم هرجا کم میارن،سنگ امام و به سینه میزنن
آقای قدیری به عنوان یک نکته حاشیه ای شما بر چه مبنایی میفرمایید که عروس ملکه انگلیس یهودی است؟ در بیوگرافی خانم کیت میدلتون که مذهب ایشان و پدر و مادرشان مسیحیت و تابع کلیسای انگلیکان ذکر شده و هیچ کدام از پدر و مادر ایشان هم نام یهودی ندارند که بگوییم از قوم یهودی هستند.
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۲ حمید حسینی
"هوالجمیل"

        چندنکته رو خواستم متذکر شوم:

 1)حجاب ایشون چه ایرادی داره؟؟؟؟؟؟؟

2) منسوب بودن ایشون با امام چه امتیازی دارد که با تاکید بر آن مردم را جری میکنید!!؟؟ مگر نه اینکه امام علی (ع) حتی نسبت به برادر خود قصور نمیکردند!؟

در ضمن دوستان،گیرم که پدرت بود فاضل...

3) شما زیبایی ذاتی یک چهره(خانم اشراقی) را با آرایش اشتباه گرفته اید!!

راستی شما واقعا آرایش روی چهره (سایه دودی، ماتیک، سرخاب....) ی عروس ملکه را نمی بینید؟؟

 4) اگر قرار باشد که فقط وفقط به جرم آرایش و زیبایی کسی را کنار بگذاریم، بدا به حال ساختار نظام اداری ما که نه بر اساس لیاقت و شایستگی که بر اساس ظاهر افراد چیدمان شده است.

5) خانم م. خاتمی همچنین با این عبارت شما مخالفم:

"برای اینکه دیگران به جذابیتِ شریعتمان پی ببرند، قرار نیست از جذابیت صورتمان خرج کنیم." 


باید بدانید که اولین پل ارتباطی با مخاطب چهره است.

6) روی سخنم با تمامی دوستان ازجمله جناب آقای دکتر قدیری است: در زمانه ای که ظلم و فساد و فقر در کل جهان بیداد میکند باید که ترویج اصول دین نماییم (عدل،برابری،فقر زدایی...) نه اینکه هنوز در الفبای حجاب درجا زنیم

بهتر است شما نقش زاهد ظاهربین را ایفا نکنید که آن وقت بدا به حال ما و بدا به حال شما

                                                             "ومن ا...التوفیق"

دکتر! تقوا تقوا تقوا
سلام
مطلب خیلی خوبی بود.
این یک چشمه از فاصله گرفتن بعضی از اطرافیان امام عزیز از راه روش و خط امام است..
یاعلی
فقط میتونم بگم خدا قوت دلاور
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۲ بچه شهرستان
دم آقا میلاد حمیدی گرم!... ای ول!
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۷ میلاد حمیدی
سلام دکتر
می دانم دل افرادی چون شما به تعریف و تمجید کسی نیاز ندارد. کسی که برای خدا می نویسد و برای خدا سخن میگوید به جز از خود خداوند طلب و توقعی نخواهد داشت.
هر چند درجات بالاتر این است که از خدا هم توقعی نداشته باشند و خواستشان خواست خدا باشد و به اصطلاخ مرد خدا باشند.
ولی باید بگویم شما زحمت زیاد می کشید اما کسانی که خود را به خواب زده اند و در خواب خرگوشی به سر می برند نظر شما را نخواهند پذیرفت.
و ادب بی ادبانی چون نام برده را چون گردکان بر گنبد است

متأسفانه در ایران مصرف افراطی لوازم آرایشی در حال تبدیل شدن به یک عادت است. در حالیکه در کشورهای اروپایی آرایش در این حد، امر پسندیده ای نیست.
من خودم در برخورد با توریست هایی از کشورهای فرانسه، بلژیک، و سویس بارها از آنها شنیدم که «زنهای ایرانی چقدر آرایش میکنند!!» این توریستها حتی وقتی در ویترین عکاسیها عکس آرایش شده دختران کم سن و سال را میدیدند، خیلی حیرت میکردند. یک خانم نوازنده ی فرانسوی به من گفت ما در فرانسه اگر دختر نوجوان و جوان آرایش کند، مخصوصاً اگر در محیطهای کاری و رسمی و دانشگاهی باشد، نگاهمان به او، نگاه بدی خواهدشد.
بارها و بارها از توریستهای فرانسوی زبان شنیدم که آرایشِ زیاده از حد میتواند بعلت یک بیماری روانی باشد!!!
منظورم از این حرفها این است که بگویم متأسفانه آرایش بانوان انگار دارد بخشی از فرهنگ ما میشود. بگونه ای که اگر بانویی بخواهد با زنان و دختران امروز ارتباط برقرار کند و با آنها حرفی بزند و برایشان کاری بکند، انگار یکی از واجبات و الزاماتش این است که از این قافله ی زیباسازی چهره!! عقب نماند!!! 
خانوم اشراقی حتماً بانوی خیرخواهی هستند که دلشان برای مملکت و جوانان مملکت میسوزد. ولی احتمالاً با خود فکر کرده اند الان دیگر زمانه عوض شده و لازم است که خودشان را همرنگ جماعت کنند. این تفکر، اگرچه نادرست، اگر متعلق به بانویی ناشناس با شعاع اثرگذاریِ محدود باشد، شاید بتوان نادیده اش گرفت و از کنارش با اغماض گذشت. اما وقتی چنین تفکری مبنای عملکرد بانویی سرشناس باشد، ( آنهم نه هر سرشناسی، بلکه کسی که سرشناسی اش را مدیون مردی ست که در دفاع از احکام و شریعت اسلام سر از پا نشناخته، جهاد میکرذ) آنوقت نه تنها جای اغماض نیست، بلکه دقیقاً برعکس، جای وسواس است و مو از ماست کشیدن!!
برازنده نیست که با رفتارمان این پیام را منتقل کنیم که ما هم مرعوب موج ظاهربینی و تجمل شده ایم. شایسته نیست بانو اشراقی بگونه ای عمل کند و سخن بگوید که من در مقام مخاطب به این ارزیابی برسم که ایشان مستأصل شده است! و برای این که در میان جوانان دیده شود، به سبک ایشان خود را می نمایاند؛ و برای اینکه شنیده شود، باب دل ایشان سخن میراند.
به بانو اشراقی عزیز، یادگار امام، بانوی مسلمان ایرانی، که قطعاً خیرخواه است و نیک اندیش، عرض میکنم:
به فرمایش بزرگان (همچون امام "ره" و همچون مرحوم آیت الله بهجت) ما موظف به تکلیفیم، نه ضامن نتیجه.
وقتی تکلیف، رعایت حجاب است و پاسداری از موازین شرعی، ما موظفیم به انجام همین تکلیف؛ و مجاز نیستیم که حتی برای جلب دلهای پاک جوانان به سوی دین، از انجام تکلیف سر باز زنیم.
بانوی عزیز! شاید بگویید اینطور نمیشود! وقتی روی یک اصولی پافشاری کنیم، این کارمان دافعه ایجاد میکند، و دیگر راه بر روی جوانان بسته میشود!! و این میشود باعث ازدیاد فاصله ها!!
عرض میکنم سختیِ کار درست همین جاست. همین جا که من و شما موظفیم هم دقیقاً مطابق با موازین شرع عمل کنیم، هم در گفتار و رفتارمان جوانان را فراری ندهیم. با جوان امروز، با هزار سؤال و ابهام، رفتاری متناسب با شأن و حرمت او، و در چارچوب شرع، و در عین حال جذاب، داشتن، کار ساده ای نیست. و اینهاست که کار من و شمایی را که محجبه ایم، و روحانی زاده، بسیار دشوار میکند.

به بانو نعیمه ی اشراقی عرض میکنم؛ با بسیار احترام و ارادت؛
ما مأموریم دلها را جذب دین کنیم، نه جذب خودمان. برای اینکه دیگران به جذابیتِ شریعتمان پی ببرند، قرار نیست از جذابیت صورتمان خرج کنیم. 
میدونم که این نظرو نمایش نمیدین ولی من باب نهی از منکر میگم
1-حجاب خانم نعیمه اشراقی چه ایرادی داره؟ در هیچ رساله ای و زبق فتوای هیچ مرجعی ایشون مرتکب گناهی نشده و مرتکب فعل حرام نشده و در رساله هیچ مرجعی این صحبت های شما نیومده پس لطفا از صدور احکام من عندی خودداری فرمایید جالبه شما کل حجاب ایشونو نمی بینید و بعد آرایش ایشونو با عروس ملکه مقایسه میکنید؟!!وجالب تر اینکه یه مسلمونو بایه کافر مقایسه میکنین
2- میدونم منم اگه هیچ سمت رسمی نداشتم و سایتم بیننده نداشت مجبور بودم هر از گاهی یه حرف جنجالی بزنم تا توجهاتو به سمت خودم جلب کنم و ایضا چن تا بازدید کننده پیدا کنم و احیانا بتونم برای انتخابات بعدی  مجلس هم رای جذب کنم
3- خیلی خجالت داره که شما با امام تو پاریس عکس دارید ولی عکس امام عمل میکنید و این جوری با آبروی نوه ایشون و بالاتر از اون یه خانم مومن بازی میکیند خدا انشالله همه ما رو به راه راست هدایت کنه
پاسخ:
من با آبروی وی بازی نمی کنم. او برای خودش آبرویی نگذاشته است. دور از شآن زن مسلمان است که اینگونه آرایش غلیظ بکند. اینکه هدف من چیست خدا می داند. باعث شرم بنده که این نوه امام آرایشش از عروس یهودی نوه ملکه الیزابت غلیظ تر است انهم آرایش او در مراسم عروسیش!
حجاب را از دختران امام و عروس امام یاد بگیرد.
سلام دکتر جان ای بابا کیه که به این مسائل رسیدگی کنه تو همین انتخابات شورای شهر اخیر تو شهرمون خانم ها چنان بنر هایی می زدند که انگار برای آلبوم شخصی اش می خواند عکس بگیرند تازه یکشون هم به خاطر این آرایش غلیظ اش  انتخاب و عضو شورا شد!!!نتیجه زمانی جالب تر میشه که صحت انتخابات شورای شهر رو هم تایید می کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">