پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه: پایان جنگ با آمریکا نخواهد بود/ احتمال انهدام موشک‌های دشمنان سوریه توسط روسیه

یک کارشناس علوم دفاعی و استراتژیک گفت: آمریکا بازیچه دست صهیونیست‌ها شده بنابراین طبیعی است که اگر سوریه مورد حمله قرار بگیرد متقابلا رژیم جعلی صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد و آمریکا می‌تواند جنگی را آغاز کند اما پایان آن با آمریکا نخواهد بود.

"محمدحسن قدیری ابیانه" کارشناس عالی علوم دفاعی و استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمله احتمالی آمریکا به سوریه و تهدید سوریه علیه رژیم صهیونیستی گفت: سوریه به عمق رژیم صهیونیستی دسترسی دارد و آنچه که مشخص است ریشه تمامی فتنه‌ها علیه سوریه، رژیم اشغالگر قدس است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آمریکا بازیچه دست صهیونیست‌ها شده بنابراین طبیعی است که اگر سوریه مورد حمله قرار بگیرد متقابلا رژیم جعلی صهیونیستی را مورد تهاجم قرار دهد. امریکا می‌تواند جنگی را آغاز کند اما واضح و مبرهن است که پایان آن با آمریکا نخواهد بود.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در حالی که قبلا اسنادی مبنی بر تحویل سلاح‌های شیمیایی به تروریست‌های مورد حمایت غرب منتشر شد و نشان داد که آن‌ها هستند که از سلاح شیمیایی استفاده کردند در نتیجه ادعای استفاده سوریه از سلاح‌شیمیایی یک ادعای مسخره بوده و این توجیهی برای حمله به کشورهای اسلامی است.

 این کارشناس علوم دفاعی و استراتژیک افزود: در گذشته هم شاهد دروغ‌پراکنی آمریکا علیه عراق در مورد در اختیار داشتن سلاح کشتارجمعی برای توجیه حمله نظامی خود بودیم و این در شرایطی بود که هیأت کارشناسی از سوی سازمان ملل متحد بر عدم وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق صحه گذاشته بود.

قدیری ابیانه با اشاره به ریسک آمریکا برای حمله به سوریه و در خطر بودن رژیم صهیونیستی گفت: طی بررسی هایی که از سوی خود غرب به گوش می‌رسد خود آنها بر این باورند اضمحلال اسرائیل طی 10 الی 12 سال آینده اتفاق خواهد افتاد و این تلاش‌ها و دست و پا زدن در خاورمیانه برای تغییر سرنوشت حتمی این رژیم است.

وی در پایان با اشاره به حمایت روسیه از سوریه خاطرنشان کرد: احتمال انهدام موشک‌های پرتاپ شده به سمت سوریه از سوی روسیه وجود دارد و البته این به تصمیم کشور روسیه در خصوص پای‌بند بودن به حمایت از سوریه بستگی دارد.

۹۲/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">