پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

۲

جنگ با سوریه جنگ با تمدن اسلامی است.

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه 598 مطرح نمود: دفاع از سوریه دفاع از امنیت ملی جمهوری اسلامی است.

 جنگ با سوریه جنگ با تمدن اسلامی است هرچند حکومت سوریه حکومت غیر دینی محسوب می شود با وجود اینکه مذاهب مختلف در سوریه از آزادی در انجام اعمال مذهبیشان برخوردارند جنایات کثیف و بیشماری توسط تروریست ها و حامیان غربی در سوریه انجام شده است به نحوی که مردم و همچنین مخالفین حکومت بشار اسد را متوجه خطرات تروریست ها کرده است و این مساله بر حامیان دولت بشار اسد افزوده است به نحوی که اگر امروز انتخاباتی برگزار شود بشار اسد بیش از سه سال پیش رای می آورد.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس ارشد و تحلیلگر مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 در تشریح شرایط امروز سوریه و جنگ طلبی غرب در مقابله با ملت سوریه اظهار داشت: ارزیابی ها از روند تحولات جهانی این است که بیداری اسلامی رو به گسترش و در مرحله مبارزه برای فتح موقعیت های حکومتی در این کشورها و در نتیجه در آستانه سرنگونی رژیم های دیکتاتوری است. همچنین رژیم صهیونیستی ظرف ده تا دوازده سال آینده مضمحل خواهد شد در حالی که موقعیت جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه ای در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

وی افزود: آمریکا و اروپا در بحران عمیقی به سر می برند و موقعیتشان رو به افول بوده و امکان استفاده از منابع کشورهای اسلامی و جهان سوم را برای تقویت موقعیت خودشان به مرور از دست می دهند و جهان هم از جهان تک قطبی به سمت جهان چند قطبی پیش خواهد رفت که بزرگترین قطب های آن قطب تمدن اسلامی خواهد بود که رهبریت آن با ایران است لذا برای جلوگیری از این روند به تکاپو افتاده و به خصوص برای جلوگیری از شکل گیری قطب جهانی اسلامی تمام تلاش خودشان را برای بقای رژیم صهیونیستی و نیز برای تجزیه کشورهای اسلامی و شکست بیداری اسلامی و در راس همه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند و لذا مقابله با جبهه مقاومت علیه صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب در راس این برنامه است.

قدیری ابیانه با اشاره به وضعیت کنونی سوریه بیان نمود: توطئه علیه سوریه را باید در این چارچوب ارزیابی کرد که هم اسرائیل و کشورهای غربی و هم مرتجعین عرب که خودشان را متزلزل می بینند در آن نقش دارند و لذا همه اینها علیه سوریه هم پیمان شدند و شکست دولت سوریه را مقدمه لازم برای شکست حزب الله در لبنان و نیز جنبش مقاومت در فلسطین و هم چنین درهم شکستن حکومت شیعیان در عراق و درنهایت ضربه زدن به ایران اسلامی است و لذا مشاهده می شود تروریست ها از همه کشورها با حمایت غرب در سوریه جمع شدند و حتی سلاح ها و لباس های اسرائیلی در اختیار آنها قرار میدهند تا البته به نام اسلام به مبارزه با اسلام بپردازند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: جنگ با سوریه جنگ با تمدن اسلامی است هرچند حکومت سوریه حکومت غیر دینی محسوب می شود. با وجود اینکه مذاهب مختلف در سوریه از آزادی در انجام اعمال مذهبیشان برخوردارند جنایات کثیف و بیشماری توسط تروریست ها و حامیان غربی در سوریه انجام شده است به نحوی که مردم و همچنین مخالفین حکومت بشار اسد را متوجه خطرات تروریست ها کرده است و این مساله بر حامیان دولت بشار اسد افزوده است به نحوی که اگر امروز انتخاباتی برگزارشود بشار اسد بیش از سه سال  پیش رای می آورد چون اتحادی بین مردم و دولت و ارتش سوریه بر علیه تروریست ها ایجاد شده که شکست های سنگینی را بر حامیانش تحمیل کرده است

وی افزود: تعرض به اماکن مذهبی، نبش قبر بزرگان تاریخ اسلام، انفجار مراکز شیعیان و تهدید زینبیه باعث شده تا مسلمانان عرب انقلابی از کشورهای مختلف از جمله حزب الله لبنان در چارچوب دفاع از حریم اسلام به مقابله با تروریست ها برخیزند و شکست های سختی را بر تروریست ها تحمیل کنند. منافع حیاتی ایران و اسلام و امنیت ملی کشورمان در گرو شکست استکبار و صهیونیسم در سوریه می باشد.

قدیری ابیانه در خصوص سخنان اخیر دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر افزایش نیروهای حزب الله در سوریه بیان داشت: ایشان به درستی تشخیص داده که این نوع بمبگذاری ها کار همان کسانی است که در سوریه دست به جنایت می زنند و هر دوی این جنایت ها از اسرائیل هدایت می شود. ایران باید با قاطعیت از سوریه حمایت کند با تروریست ها مقابله و در مقابل دخالت های خارجی در این کشور بایستد.

ایشان در پاسخ به این شبهه که حکومت سوریه یک حکومت دینی نیست و دفاع جمهوری اسلامی از سوریه دفاع از یک حکومت غیر اسلامی محسوب می شود اظهار نمود: غیراسلامی بودن غیر از ضد اسلامی بودن است. ما از غیر اسلامی بودنش دفاع نمی کنیم ازخط مقدم جبهه بودنش دفاع می کنیم، از امنیتی که برای مردم خودش و از جمله شیعیان وحرم های مطهر ایجاد میکند دفاع میکنیم. از حق حاکمیت مردم سوریه بر سرنوشتشان حمایت می کنیم و در حقیقت از جبهه مقدم دفاع در مقابل تجاوزگری اسرائیل دفاع می کنیم اسرائیلی که شعارش سلطه از نیل تا فرات است و حتی این منطقه شامل مکه و مدینه هم می شود. بنابراین دفاع از سوریه دفاع از منافع و امنیت ملی ایران نیز هست.

۹۲/۰۶/۱۰

نظرات  (۲)

سلام اقای دکتر. چرا درباره سخنان اقای هاشمی در مورد استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، مجلس سکوت کرده./؟شما چرا سکوت کرده اید.؟ یادتان هست وقتی مشایی سال 86 درباره رژیم صهیونیستی حرفی اشتباه زد چگونه از زمین و اسمان انتقادات به ایشان شروع شد؟پس چرا اقایان اکنون سکوت کرده اند؟
پاسخ:
ایشان آن مطالب را تکذیب کرده و گفته اند که باید از سوریه حمایت کرد. حتی اگر چنین مطالبی گفته باشد پشیمان شده و در صدد اصلاح برآمده. بهتر است به این اشتباه دامن زده نشود زیرا در غیر اینصورت اسرائیل سوء استفاده می کند. در حالی که سکوت در مقابل اظهارات مشایی به نفع اسرائیل بود.
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۸ حامدسلمانی از کاشان
سلام امریکاجنگ با سوریه را احتمالا روز 20 شهریور همزمان با 11سپتامبر اغاز خواهد کرد. زیرا عدد 11 برای انان مقدس است و همیشه در روز 11 ماههای میلادی کارهای مهمی انجام میشود از سوی انها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">