پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی، آمریکا را بزرگترین استفاده کننده از تسلیحات شیمیایی ضد ملت ها خواند و گفت : این کشور در جنگ ضد ویتنام به ازای هر ویتنامی 5 لیتر ماده شیمیایی استفاده کرد .
فواد ایزدی افزود: 500 هزار نفر در ویتنام با سلاح شیمیایی آمریکایی ها کشته شدند و 400 هزار بچه در این کشور، ناقص به دنیا آمدند.
وی گفت : اکنون یک میلیون نفر در ویتنام از عوارض سلاح های شیمیایی آمریکا رنج می برند .
ایزدی اضافه کرد : آمریکایی ها در عراق نیز از اورانیوم غنی شده استفاده کردند که اکنون هزاران نوزاد با مشکل به دنیا می آیند و هزاران نفر به سرطان خون مبتلا شدند.
این کارشناس سیاسی به تهدیدهای نظامی آمریکا ضد سوریه اشاره کرد و گفت : همه شعارهای صلح طلبانه اوباما دروغ بود و مردم آمریکا این را متوجه نشده اند که چنین کسانی را انتخاب نکنند.
این کارشناس سیاسی گفت : اقدام آمریکاییها ضد سوریه غیر قانونی است و تبعات بدی برای آنها خواهد داشت.
وی گفت : سوریه اگر به رژیم صهیونیستی ، ترکیه و عربستان حمله کند کار قانونی انجام داده است زیرا این کشورها اعلام کرده اند در جنگ ضد سوریه شرکت می کنند .
سعدالله زارعی کارشناس مسائل سیاسی نیز در این برنامه گفت : بحث شیمیایی از اعلام جنگ آمریکاییها ضد سوریه جداست و تهدیدات آمریکا ربطی به این موضوع ندارد .
وی گفت : اینکه صهیونیست ها نمی توانند خاورمیانه و شمال آفریقا را در سیطره غرب نگه دارند از علل تصمیم آمریکاییها برای حمله به سوریه است .
وی گفت : آمریکا از سقوط رژیم های غرب گرا در منطقه و انقلاب هایی که می توانند رژیم هایی مانند عربستان را نیز ساقط کند نگران است .
وی گفت : آمریکاییها می خواستند در خاورمیانه بی رقیب باشند اما هر روز این موقعیت آنها بیشتر به خطر می افتد.
زارعی گفت: اکنون میزان تنفر ملت های خاورمیانه و شمال آفریقا از آمریکا 85 درصد است که این میزان در صورت اقدام نظامی ضد سوریه بیشتر خواهد شد.
وی گفت : حمله به سوریه تنفر از سعودی ها ، قطری ها و ترکیه را نیز افزایش می دهد.

۹۲/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">