پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

۰

تهدید به ترور توسط منافقین قابل پیگرد حقوقی است.

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اقدامی بی‌سابقه پس از خروج اجباری بقایای این گروهک از پادگان اشرف، مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، پس از حمله دو هفته پیش مجاهدین عراقی به اردوگاه اشرف و هلاکت 52 تن از اعضای گروهک منافقین به دست آنها و تخلیه اجباری این اردوگاه در پنجشنبه هفته گذشته، سخنگوی این گروهک تروریستی در اقدامی بی سابقه مسئولین جمهوری اسلامی ایران و عراق را به اقدام تروریستی در هر نقطه از جهان تهدید کرد.
 
در این موضع گیری که در پایگاه اینترنتی این گروهک تروریستی منتشر شد، تمامی کسانی که در هر نقطه از جهان علیه منافقین موضع‌گیری کرده‌اند، تهدید شده‌اند که به سرنوشت کسانی همچون لاجوردی، صیاد شیرازی، دستغیب، مدنی، اشرفی اصفهانی و هاشمی نژاد دچار خواهند شد.
 
به نظر می‌رسد گستاخی بی‌سابقه این گروهک تروریستی در تهدید رسمی مقامات دو کشور ایران و عراق حاصل حاشیه امنی است که سازمان ملل و ایالات متحده پس از خروج باقی مانده اعضای این گروهک از اردوگاه اشرف و انتقال به کمپ لیبرتی در حومه بغداد ایجاد کرده‌اند.
ملاحظات: اینکه این سازمان موضع گیری علیه سازمان را موجب قرار گرفتن در لیست ترور عنوان نماید قابل توجه و پیگرد قانونی است. زیرا در هیچ قانونی در جهان موضع گیری علیه یک گروه جزو ازادی عقیده محسوب می گردد.
ایران می تواند دست به اقدام حقوقی در سطح جهانی علیه این گروهک بزند. لذا حفظ سند چنین تهدیدی از نظر حقوقی ضروری است.
۹۲/۰۶/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">