پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

پاسخ اینجانب به برخی شایعات عجیبی که این روزها توسط کانون های فاسد متصل به قدرت و ثروت علیه اینجانب پخش شده است را در ادامه خواهید خواند:


1-    می گویند حمایت آقای پناهیان از شما مربوط به گذشته است و به مجلس هم مربوط نمی شده است؟

خوشبختانه در متنی که ایشان نوشته اند تاریخ هم به وضوح درج شده است و هنوز از نگارش آن یک هفته هم نگذشته است!

"باسمه تعالی
سعی کنید نماینده ای را انتخاب کنید که انقلابی تر باشد. یعنی هم در تبعیت و دفاع از ولایت امتحان خود را پس داده باشد و هم دشمن شناس تر باشد و حضور او در مجلس موجب یاس و ترس دشمنان شود.
بحمد الله این ویژگی ها در دکتر قدیری ابیانه جمع است و اصولا نمایندگان هرچه انقلابی تر باشند برای خدمت صادقانه به مردم نیز آماده تر و مشتاق تر خواهند بود. والسلام
علیرضا پناهیان
90/12/8 "


2-    می گویند دختر شما ... ؟

من دختر ندارم و تنها صاحب 4 فرزند پسر هستم.


3-    می گویند حمایت جبهه پایداری از شما صحت ندارد؟

نام اینجانب همواره در تمام لیست های منتشر شده جبهه پایداری بوده است. (برای مشاهده لیست رسمی جبهه پایداری کلیک کنید)


4-    می گویند شما وقتی سفیر ایران بوده اید برای مسلمان کردن افراد به هر یک هزار دلار پول می داده اید؟

این اتهام را جریان انحرافی به دنبال افشاگری اینجانب علیه آنان زده اند. فقط دین فروشان می توانند فکر کنند که دین خریدنی و فروختنی است!
کسانیکه در خارج از کشورمسلمان می شدند به جز مهر و ترجمه قرآن مجید  و چند سی دی و اقلام تبلیغی چیزی دریافت نمی کردند. خدا را شاکرم که این موهبت را به من عطا کرد تا واسطه کوچکی برای مسلمان شدن صدها خارجی باشم. حتما شایعه سازان از خدا بی خبر مدعی هستند که شهید ادواردو آنیلی از دوستان ایتالیایی اینجانب که فرزند ثروتمندترین خانواده اروپا بود نیز  به واسطه دریافت پول از من شیعه شده بود !!!
چند تن از این مسلمانان مالک دانشگاه بوده ا ند و چند نفر هم زمین برای احداث مسجد احداث کرده اند. جواب آن اتهامات را هم داده ام.


5-    می گویند حمایت علامه مصباح یزدی از جبهه پایداری صحت ندارد؟

فرد دروغ گو حد و مرزی برای خود قایل نیست! خبر حمایت رسمی و صریح  علامه مصباح یزدی  از جبهه پایداری که اخیرا در پاسخ به شایعات گسترده برخی سایت ها و اس ام اس ها اعلام شد ، در تمام خبرگزاری های ایران منتشر شده است و در روزنامه های رسمی کشور نیز انتشار یافته است. برخی از اعضای جبهه متحد تهران هم که این شایعه را نقل کرده بودند عذر خواهی کرده و سخنان خود را پس گرفته اند (سند).
با این حال متاسفانه هنوز هم برخی شایعه سازان با بیشرمی تمام شایعه قبلی خود را تکرار می کنند و برای مردم پیامک می فرستند. برای مشاهده متن کامل فرمایشات علامه مصباح اینجا کلیک کنید.


6-    می گویند شما با جریان انحرافی در ارتباط هستید؟

با مطالعه این مطلب (کلیک کنید) خنده داری و پوچ بودن این ادعای دروغ  آشکار خواهد شد. من قبل از همه به انحرافی بودن آنها پی برده و حتی به آنها اعلام جنگ کرده ام.


7- می گویند شما به قدر کافی بومی نیستید؟

به نظر بنده مهمترین ویژگی نماینده این نیست که  مدت بیشتری در محل، زندگی کرده باشد و از محل زندگی خود خارج نشده باشد. مهم داشتن قدرت تشخیص صحیح مشکلات اصلی مردم و توان کافی برای پیدا کردن بهترین راه حل هاست. مهم قدرت رایزنی و توانایی پیگیری مطالبات مردم است. مهم ترجیح دادن مردم به احزاب و گروه های سیاسی و باندهای قدرت و ثروت است. مهم این است که مردم را فدای بستگان و خویشاوندان و دوستان خود نکنیم و ملاک عمل ما تنها انصاف و عدالت باشد. مهم پایبندی به اخلاق و صادق بودن با مردم است. البته زمان تولد بنده ابیانه جزو کاشان بوده و کاشانی ها هم ابیانه را جزو کاشان می دانند و هنوز هم روزنامه ها می نویسند ابیانه کاشان. ابیانه از بعضی روستاهای شهرستان کاشان به کاشان نزدیک تر است.


8-    می گویند شما قرار است به نفع آقای ... کنار بروید؟

این شایعه نیز توطئه ای است که نشان از عجز شایعه سازان دارد و جزو آخرین تیرهای ترکش آنان است. لطفا به همه اطلاع رسانی کنید تا فریب این شایعه را نخورند.


مایلم پایان این نوشته را به جملاتی از مقام معظم رهبری درباره انتخابات مجلس اختصاص دهم:

•    انتخاب نماینده دلسوز و مومن وعلاقمند مساله بسیار مهمی است. مردم باید کسانی را انتخاب کنند که به کانون های ثروت وقدرت متصل نباشند.
•    مجلس باید پنج خصوصیت داشته باشد: احساس مسؤولیت، استقلال، شجاعت، فرزانگى، به کار گرفتن علم و تخصّص.
•    به نظر من مهمترین شرایط نماینده عبارت است از این‏که متدیّن، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد.
•    نمایندگان محترم در تبلیغات و در تلاشها و فعالیتهاى انتخاباتیشان کمک مالى از بعضى از مراکز داراى طمع قبول نکنند.
•    در درجه‏ ى اول، نمایندگى از مردم محروم را براى خودتان تعریف کنید.
•    شما برای خدا این چهار سال را وقف کنید و بگویید برای زندگی وآینده خودمان نمی خواهیم از این موقعیت استفاده کنیم؛ خدای متعال هم محال است که در مقابلش چیزی به شما ندهد.
•    یکی از مهمترین کارهای مجلس مبارزه با فساد است.
•    اولویت‌ها را در نظر بگیرید. مسأله معیشت قطعاً در اولویت اول است.
•    توصیه اینجانب به نمایندگان محترم آن است که رابطه خود را با توده های مردم، بخصوص قشرهای محروم برقرار و مستحکم سازند.

حمایت جمعی از خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی کاشان از دکتر قدیری ابیانه


 همچنین متن زیر را نیز ار طرف جمعی از دانشجویان دریافت کرده ایم:


باسمه تعالی

امام علی (علیه السلام) :

چهار چیز نشانه نگون بختی حکومت‌هاست: فروگذاشتن اصل‌ها، اهمیت دادن به فرع‌ها، جلو انداختن افراد فرومایه و عقب نگه داشتن افراد برتر و شایسته.

 

جمعی از دانشجویان ارزشی و انقلابی دانشگاه کاشان، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد اصلاح فرهنگ انتخاباتی و ترویج فضای «انتخاب آگاهانه، مردمی و انقلابی» با تکیه به مبانی دینی از چند ماه قبل وارد عرصه انتخابات شدند. این دوستان که رسالت اصلی خود را تبدیل "آرمان‌های انقلاب" به "مطالبه افکار عمومی" می‌دانند، معتقدند که هر انتخابات، فرصتی ناب برای رشد جامعه به وسیله مطرح کردن ارزشهای "اجتماعی" اسلام، آرمان های انقلاب، و "نیازهای حقیقی" مردم در فضای زنده انتخاباتی است.

این جمع از دانشجویان که با موضعی نقادانه نسبت به التهابات سیاسی و لیستی و با دغدغه‌ی «توجه به منویات امام خامنه‌ای حفظه الله»، «نقد فضای سیاست‌زده موجود»، «رجوع به کارشناسان دلسوز و دین‌دار»، «ترویج شایسته‌گرایی و رأی به اصلح»، و «آگاهی‌بخشی نسبت به نیازها و موقعیت حقیقی کشور» پا به عرصه این انتخابات گذاشتند، به هیچ وجه از معرفی نامزد اصلح و تبلیغ برای آنان ابایی نداشته و ندارند. و با شجاعت و صراحتی در خور یک دانشجو، موضع خود را پس از تحقیقات کامل و بررسی‌های دقیق اعلام می‌دارند.

لازم بذکر است که این گروه تقریبا با تمامی نامزدهای انتخاباتی حوزه‌ی کاشان، آران و بیدگل به طور جداگانه جلساتی خصوصی تشکیل داده و از تمامی آن‌ها سوالاتی حول موضوعات انتقال نظام جمهوری اسلامی پرسیده‌اند و میزان تسلط ایشان را به تحلیل پایه جمهوری اسلامی نمره‌گذاری کرده‌اند.

نهایتاً این جمع از دانشجویان، ضمن تاکید بر ضرورت راه‌یابی اصلح (و نه صالح‌ها و اصلح‌نماها) به مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر محمد حسن قدیری ابیانه را -با توجه به جمع بندی نقاط قوت و ضعف- به عنوان کاندیدای قابل معرفی به عموم مردم آگاه شهرستان کاشان، آران و بیدگل ، معرفی می‌نمایند.

پر واضح است که معرفی و انتخاب یک نامزد به عنوان "اصلح"، به معنی عدم صلاحیت دیگر نامزدها نمی‌باشد. اما وظیفه همه ما در انتخابات, شناخت و انتخاب اصلح از میان همه صالح هاست

به امید برافراشته شدن پرچم اسلام بر تمام نقاط جهان.

من الله توفیق

یاحق

سپاس

۹۰/۱۲/۱۰

نظرات  (۲۱)

خدا را شکر که ولایتمداری مانند شما که روزگار را با مشقت می گذراند و برای همدردی با مردم نه می پوشد و نه می خورد!شما که به دروغ معترضین را فتنه گر می خوانی !چه ایرادی دارد که الان خودت اماج همین رفتار باشی ؟چرا زمانی که می گویند اقای موسوی از خارجیان پول گرفته شماهم تایید می کنی ؟در حالی که می دانی دروغ است !!! وقتی 70 در صد مردم واجد شرایط به صندوق ها هم نزدیک نشدند ولی وانمود می کنی که مردم همه ولایتمدارند !!!!اینها دروغ نیست ؟کدام مسلمانی است که برای رضای خدا دهان به چنین دروغ هایی باز کند ؟و چگونه با وقاحت می گویی که یک فرد مومن هستی ؟خدا را شکر که متوجه شدی که در انتخابات ایران مردم ولایتمدارند ولی نماینده تایید صلاحیت شده تصادفا خلافکار ضد اخلاق است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
اینکه بیگانگان پول خرج فتنه 88 کردند و هدایت و حمایت این فتنه را در دست داشتند شکی نیست. تردید دارید که همه ضد انقلاب و دشمنان خارجی از آمریکا و اسرائیل و انگلیس حامی فتنه سبز بودند؟!!!
من که تردید ندارم. 70 درصد را از کجا آورده اید؟ سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و ببینید که اکثریت بالا در انتخابات شرکت کردند. مثل اینکه در عالم دیگری زندگی می کنید. تخلف حامیان یک نامزد چه ربطی به نظام دارد؟ نظام اسلامی شرایط رقابت را فراهم آورد و خیلی ها را هم تایید صلاحیت کرد. یعنی دارای حداقل صلاحیت. انتخاب صلاحیت حداکثری هم با مردم است؟ به هر کس رای دهند او می رود مجلس. و اگر تخلفی توسط نامزدها و یا حامیانش انجام شود راهکار قانونی اعتراض وجود دارد. و نامزدها باید راهکار قانونی را طی کنند و به نظر مراجع رسمی تسلیم باشند. موسوی می گفت هر چه من بگویم. نه قانون قبول داشت و نه مراجع قانونی. او یک موسولینی دیگری بود که با رای اقلیت می خواست بر اکثریت حکومت کند. اگر او اعتراضی داشت باید قانونا مطرح می کرد نه اینکه مثل همسرش بگوید چون او زن لر داشت پس تقلب شده است.

من هم حمایت خود را از دکتر قدیری ابیانه اعلام میکنم. (هر چند آقای منصوری به مجلس رفت)
به نام خدا اقای قدیری من یک معلول هستم یه خونه داریم باورکنید حداقل20تا25پله میخوره یه تیکه زمین خریدیم برای ساخت هر روز باید از چند نفر امضا بگیریم حتی پدر منو فرستادن اصفهان زمین خیابان امیر کبیره ولی باید اصفهان امضا بده که ما پروانه ساخت بگیریم باور کنید سخته *حداقل کاری کنید زیر نظر کاشان باشه تا کی باید محتاج اصفهان باشیم. خیابان امیر کبیر بلوار الغدیر دزد نداره ولی زمین خوار خیلی داره برای گران فروشان کاشان و مشکلات فراوان این شهر یهکاری بکنید انشاالله پیروز باشید خداوند نگهدار شما
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۳۰ بیانیه 12 اسفند کارگروه عدالت و پیشرفت کاشان

این بیانیه امروز 12 اسفند در نماز جمعه کاشان و آران و بیدگل توزیع شد.


مطالبه از نامزدهای انتخاباتی


­­باسمه تعالی

مسئولان از توطئه‌ى دشمن در کار انتخابات غافل نشوند.

آن کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، مواظب باشند آن کلاهى که بر سر رأى‌نیاوردگان سال 88 رفت، بر سر آنها نرود؛ فریب نخورند.

همه‌ى نامزدهاى انتخابات و همه‌ى هوادارانشان، خودشان را در مقابل توطئه‌ى احتمالى دشمن مسئول امنیت بدانند.

انتخابات را متهم نکنند؛ کسى آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القاء فضاى اختلاف و ناامیدى نشود، تا ان‌شاءاللَّه انتخابات خوبى داشته باشیم.

(امام خامنه‌ای_ نماز جمعه 14/11/1390)

***

انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در ساعت 24 امروز، دوازدهم اسفندماه به پایان میرسد و بخش عمده فعالیت انتخاباتی اتمام خواهد یافت. انتخابات حاضر ویژگیهای منحصر بهفردی دارد که یکی از آنها حضور فعال مردم در جوانب مختلف این رقابت جدی و مردمی است. ما معتقدیم که؛ اهمیت شنبه‌ی پس از انتخابات، کمتر از روز انتخاب نیست. نامزدهای انتخاباتی پس از پایان انتخابات، محتاج همدلی و همسویی فراوانی هستند. پس لازم است دلسوزان نظام و انقلاب، مصالح نظام را رعایت کرده و در حفظ اعتدال سیاسی و رعایت اخلاق انتخاباتی جد و جهد کافی داشته باشند. و این روزها بر دقت خود نسبت به رفتارهاشان بیفزایند، چه خوب است نامزدهای نمایندگی، از سعهصدر، تحمل و تقوای مطلوب یک چهره متدین و ولایت‌مدار واقعی برخوردار باشند.
نامزدهای انتخاباتی و هواداران‌شان بدانند، زخم
خوردگان انقلاب و اصحاب فتنه منتظرند صبر، تحمل و رفتار نامزدهای انتخاباتی را پس از انتخابات نظاره کنند.بدعملی نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان میتواند انقلاب و شهدا را دشمنشاد کند و مردم مؤمن و انقلابی را نسبت به پایبندی ایشان به وظایف انقلابی موردنظر امام و رهبری بدبین سازد.

اصلیترین اقدام پس از انتخابات، بازگرداندن فضای آرامش به کشور در آستانه سال نو است. همه باید با همدلی کوشش کنیم آرامش روانی بر کشور مسلط شود و التهابهای انتخاباتی فروکش کند. اگر عملکرد نامزدهای انتخاباتی پس از انتخابات، غیرمنصفانه و جنجالآفرین باشد، دلخوریها و ناراحتیها پس از انتخابات فروکش نخواهد کرد و مردم نخواهند توانست به تمشیت امور شب عید بپردازند.
اصحاب فتنه پس از ناکامی مَکر دوم
شان، در پی ناآرام ساختن جامعه و ناامن کردن اوضاع سیاسی هستند. پروژه تقلب 88 و پروژه تحریم 90 هر دو شکست خوردند؛ همه خواهران و برادران انقلابی که دلسوز این نظام مقدس هستند، نباید، پس از انتخابات چنان صحبت کنند که پیروز اصلی و طرف شادمان و خوشحال ماجرا کینهتوزان و فتنهگرایان سال 88 باشد.

بد عملی فعالان سیاسی پس از انتخابات، حرف‌ها و رفتارهای احساسی قومی-قبیله‌ای نتیجه‌ای جز نارضایتی مردم منطقه‌ی کاشان، آران و بیدگل نخواهد داشت. از همه دلسوزان نظام و شیفتگان رهبری، همه آنهایی که خود را وامدار خون شهدا میدانند و به سربلندی ایران اسلامی میاندیشند، خواستاریم؛ در ساعات و روزهای پس از اعلام نتایج انتخابات، بیشترین احتیاط و هوشمندی را لحاظ کنند. مطالبه ما  از نامزدهای منظقه کاشان، آران و بیدگل این است که از فردا، صحنه انتخاب را چنان مدیریت کنند که در کنار مشارکت بسیار خوب مردم، آرامش و همدلی نیز بین اصحاب سیاسی این منطقه برقرار باشد.

امیدواریم با بصیرت همه‌ی نامزدهای انتخاباتی و هوارداران‌شان، شنبه‌ی پس از انتخابات، شنبه‌ی مهربانی و بردباری باشد.

 

*واحـــد مطالبــه مردمی‌کارگــروه عدالــت و پیشرفــت شهرستــــان کاشــان­

۱۲ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۰۸ اسماعیل زاده
سلام آقای دکتر . وقت شما بخیر . امروز بنده و خانواده ام به شما رای می دهیم . امیدوارم موفق باشید
آقای دکترآیااین پایگاه بعدازانتخابات هم وجودخواهدداشت ونظرات ماجوانان راخواهیدپرسید؟
پاسخ:
سلام. حتما. ان شاء الله
  ما  دانشجویان دانشگاه کاشان با توجه به معیارهای رهبری امروز به دکتر قدیری ابیانه رای دادیم
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۰۲:۰۵ ارزشی های دانشگاه کاشان
یاد  برنامه     بچه پولدارها شهید می شوند    بخیر!
رای ما دکتر قدیری. 
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۰۸ محسن موحدیان
 تا زمانی که بر سر قول خود مبنی بر مبارزه ی تمام عیار با حتی کوچکترین تعرض به حریم اسلام و انقلاب و پایه و اساس انقلاب باشید خدا با شماست
به قول رقیبتون " ید الله فوق ایدیهم"
در نهایت حمایت غالب جامعه ی دانشگاهیان از شما رو اعلام میکنم.
آفرین به حضور فعال و به موقع دانشجویان دانشگاه کاشان.
از جمله آخر بیانیه خیلی خوشم آمد:  "به امید برافراشته شدن پرچم اسلام بر تمام نقاط جهان"
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۳۶ دانشجوی دانشگاه کاشان
طبق سخن رهبر کبیر انقلاب که ملاک حال افراد است،انشالله همان طور که الان مطمئن بر حال شما و قطعیت رای خود در این راستا داریم همچنان بر آن با اخلاص و تهذیب نفستان در این راه ماندگار باشیم.
 دانشجوی دانشگاه کاشان نیستیم اما از
دکتر حمایت میکنم
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۱۱ ساقی از دانشگاه کاشان
 دکتر اصلح ترین فرد برای نمایندگیست
دکتر قدیری100درصد

ما دانشجویان انقلابی دانشگاه کاشان افتخار حمایت از فردی انقلابی چون دکتر قدیری ابیانه را داریم.
 و راهیابی دکتر به مجلس شورای اسلامی را پایان کار خود نمیدانیم. و پس از آن کمک، هم فکری و مطالبه آرمان‌های انقلاب از نماینده را در رئوس کار خود قرار خواهیم داد. ان شاءالله.




۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۰۱ دانشجویی از دانشگاه کاشان
.

اعلام حمایت دانشجویان دانشگاه کاشان از دکتر قدیری ابیانه در شبکه اجتماعی این دانشگاه:


درود بر دکترقدیری ابیانه. من هم به عنوان یکی ازدانشجویان دانشکاه کاشان نظرم را اعلام میکنم.
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۴۹ امیرحسین.د
 خدا بهتون صبر بده در برابر این همه شایعات. گرچه همین شایعات حقانیت شما رو در نظر ما بیشتر تثبیت میکنه. از خداوند توفیق شما رو در تمامی میادین سیاسی، تا زمانی که در جبهه ی حق قرار دارید، خواستارم.
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۳۹ دانشجویان دانشگاه کاشان
  باسمه تعالی
امام علی (علیه السلام):
چهار چیز نشانه نگون بختی حکومت‌هاست: فروگذاشتن اصل‌ها، اهمیت دادن به فرع‌ها، جلو انداختن افراد فرومایه و عقب نگه داشتن افراد برتر و شایسته.

جمعی از دانشجویان ارزشی و انقلابی دانشگاه کاشان، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد اصلاح فرهنگ انتخاباتی و ترویج فضای «انتخاب آگاهانه، مردمی و انقلابی» با تکیه به مبانی دینی از چند ماه قبل وارد عرصه انتخابات شدند. این دوستان که رسالت اصلی خود را تبدیل "آرمان‌های انقلاب" به "مطالبه افکار عمومی" می‌دانند، معتقدند که هر انتخابات، فرصتی ناب برای رشد جامعه به وسیله مطرح کردن ارزشهای "اجتماعی" اسلام، آرمان های انقلاب، و "نیازهای حقیقی" مردم در فضای زنده انتخاباتی است.
این جمع از دانشجویان که با موضعی نقادانه نسبت به التهابات سیاسی و لیستی و با دغدغه‌ی «توجه به منویات امام خامنه‌ای حفظه الله»، «نقد فضای سیاست‌زده موجود»، «رجوع به کارشناسان دلسوز و دین‌دار»، «ترویج شایسته‌گرایی و رأی به اصلح»، و «آگاهی‌بخشی نسبت به نیازها و موقعیت حقیقی کشور» پا به عرصه این انتخابات گذاشتند، به هیچ وجه از معرفی نامزد اصلح و تبلیغ برای آنان ابایی نداشته و ندارند. و با شجاعت و صراحتی در خور یک دانشجو، موضع خود را پس از تحقیقات کامل و بررسی‌های دقیق اعلام می‌دارند.
لازم بذکر است که این گروه تقریبا با تمامی نامزدهای انتخاباتی حوزه‌ی کاشان، آران و بیدگل به طور جداگانه جلساتی خصوصی تشکیل داده و از تمامی آن‌ها سوالاتی حول موضوعات انتقال نظام جمهوری اسلامی پرسیده‌اند و میزان تسلط ایشان را به تحلیل پایه جمهوری اسلامی نمره‌گذاری کرده‌اند.
نهایتاً این جمع از دانشجویان، ضمن تاکید بر ضرورت راه‌یابی اصلح (و نه صالح‌ها و اصلح‌نماها) به مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر محمد حسن قدیری ابیانه را -با توجه به جمع بندی نقاط قوت و ضعف- به عنوان کاندیدای قابل معرفی به عموم مردم آگاه شهرستان کاشان، آران و بیدگل ، معرفی می‌نمایند.
پر واضح است که معرفی و انتخاب یک نامزد به عنوان "اصلح"، به معنی عدم صلاحیت دیگر نامزدها نمی‌باشد. اما وظیفه همه ما در انتخابات, شناخت و انتخاب اصلح از میان همه صالح هاست. 
به امید برافراشته شدن پرچم اسلام بر تمام نقاط جهان.
من الله توفیق
یاحق
سپاس
1390/12/10
 
دروود ...
به امید موفقیت شما ..

خدا بزرگ است .. این آقایان خودشان در تبلیغات شان  مردم را احمق فرض کردن و به دروغ و فرافکنی می پردازند .. در حالیکه دیگران را تخریب و متهم میکنن ..
۱۱ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۳۵ علیرضا گرام
 انشاالله در مسیر خدمت به ملت موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">