پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

۱

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل عامل منزوی شدن اسرائیل در شعارهای جنگ طلبانه‌اش بود.

مهمترین محورهای سخنان محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:

- در حالی که اوباما از دخالت نظامی در هر جایی که منافع آمریکا اقتضا می‌کرد سخن گفته بود، دکتر روحانی ضمن نقض این اظهارت اوباما که مدعی بود "گزینه نظامی همیشه روی میز است" روحانی این شعار را مطرح کرد که صلح در دسترس است و با تاکید براینکه ما می‌خواهیم از کاخ سفید یک صدا به گوش برسد و در حقیقت بر تشتت آراء در آمریکا تاکید داشت و چهره صلح طلب ایران را در جهان نشان داد.

-  حضور رئیس‌جمهور ایران در این اجلاس مثبت و موجبات منزوی شدن اسرائیل در شعارهای جنگ طلبانه‌اش شد.

-  هم زمانی سفر رئیس‌جمهور به نیویورک با هفته دفاع مقدس و نمایش اقتدار نظامی ایران و تاکیدات رئیس‌جمهور بر حقوق حقه ایران مظهری از نرمش قهرمانانه بود.

-  ما نرمش قهرمانه را در همزمانی رژه نیروهای مسلح در ایران و تاکیدات رئیس‌جمهور در امریکا بر حقوق حقه ایران و آمادگی تعامل با کشورهایی که به حقوق ایران احترام می گذارند شاهد بودیم.

-  هیأت اعزامی ایرانی که در نیویورک مستقر هستند باید به قدرت ملت و توان بازدارنگی کشور و موقعیت نفوذ رو به گسترش جمهوری اسلامی توجه و ایمان داشته باشند.

-  اگر آمریکا به سوریه حمله نکرد به این دلیل بود که می‌دانست آن قدرت سابق را ندارد و قطعا در اهداف خود شکست خواهد خورد.

-  امروزه ما مقالات متعددی را در سانه های غربی شاهد هستیم که آنها تندروی‌های نتانیاهو را مورد نقد قرار می‌دهند و توصیه آنها به آمریکا این است که تحت تاثیر فشارها و لابی‌های اسرائیل قرار نگیرند.

۹۲/۰۷/۰۳

نظرات  (۱)

دیدیم که کسی با داد و فریاد کردن در سازمان ملل به جایی نمی رسد ! فقط باید دیپلماتیک سخنرانی کرد و از چیزی که نمی دانیم سخن نگوییم. هیچ می دانستید عامل اصلی فشار امریکار سخنرانی های عجولانه احمدی نژاد و ضعف وی در کشورداری بود.
پاسخ:
اشتباه می کیند دوست عزیز. دشمنی آمریکا قبل از احمدی نژاد هم بوده و در زمان خاتمی ایران را محور شرارت نامیدند. الان هم هنوز آمریکا دست از تحریم ها بر نداشته است. دشمنی آمریکا با ایران ریشه در منافع نامشروعی است که برای خود آن را منافع حیاتی تعریف کردهاست و با منافع حیاتی مشروع ایران و جهان اسلام در تضاد است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">