پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ب.ظ

۱

در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی؛
گروه اندیشه: دومین نشست آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و دلایل گرایش به مسیحیت، روز جمعه پنجم مهرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دومین نشست آزاداندیشی و انتقاد دینی با موضوع تغییر مذهب روز جمعه، پنجم مهرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در این نشست که با عنوان «دلایل گرایش به مسیحیت» برگزار می‌شود، خانم سوفیا کوتلاکی، نویسنده و استاد دانشگاه از یونان و محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی حضور خواهند داشت.

شرکت در این نشست آزاد است، اما به دلیل محدود بودن ظرفیت، علاقه‌مندان می‌بایست از طریق ارسال نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی 3000577272 برای ثبت نام در این همایش ثبت نام کنند.

یادآور می‌شود، در نخستین نشست آزاداندیشی و انتقاد دینی که 15 شهریور برگزار شد، کریستیان بونو و یاسین علی از فرانسه نیز درباره آیین مسیحیت و دلایل گرایش به آن سخن گفتند که به دلیل گستردگی مباحث و کمبود وقت، این گفت‌وگو ناتمام ماند و ادامه بحث به جلسات بعدی موکول شد.

دومین نشست از این سلسله نشست‌ها ساعت 16 روز جمعه پنجم مهرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی‌پور برگزار می‌شود و مشارکت هموطنان مسیحی یا سایر اقلیت‌های مذهبی در این برنامه بلامانع است.

۹۲/۰۷/۰۴

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۸ معبر سایبری فندرسک
جناب قدیری ارادتمندیم
پاسخ:
بزرگوارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">