پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

۰

مناظره'مذاکره با آمریکا' در دانشگاه شهید بهشتی/ قدیری‌ابیانه: در زمان خاتمی که نهایت مسالمت با آمریکا را داشتیم آمریکایی‌ها ما را محور شرارت خواندند/ زیباکلام: بیشتر آنچه که طرفداران آمریکا‌ستیزی می‌گویند تحریف است؛ برخی آمریکاستیزان به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار«نسیم»  مهمترین محورهای سخنان محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در مناظره"مذاکره با آمریکا"در دانشگاه شهید بهشتی بدین شرح است:

- ما باید بدانیم که این آمریکا بود که با ما دشمنی کرد زیباکلام چرا نمی گوید که آمریکا در هشت سال جنگ از صدام حمایت کرد، ایشان چرا نمی گویند که چرا آمریکا از تروریست‌ها حمایت کرد .

- در ایامی که آمریکا در ایران سفارت داشت چه اقداماتی را به نفع ایران کرد که ما بعد از سی و چند سال بخواهیم به آنان اعتماد کنیم و سفارتشان را به آنان بازگردانیم.

- در اول انقلاب آمریکایی ها خیلی نرم تر از امروز با ما صحبت می کردند اما اقدامات آنها برای براندازی نظام بود.

- عربستان سعودی که با آمریکا مذاکره دارد چرا آمریکا می‌خواهد این کشور را به پنج کشور تقسیم کند

- در زمان خاتمی که نهایت مسالمت با آمریکا را داشتیم آمریکایی‌ها ما را محور شرارت خواندند.

- اگر تحریم اقتصادی برداشته شود 15 درصد از مشکلات برداشته می‌شود چرا که معتقدم اقتصاد کشور ما اقتصاد استراحتی است.

مهمترین محورهای سخنان صادق زیباکلام، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در مناظره"مذاکره با آمریکا"در دانشگاه شهید بهشتی بدین شرح است:

- از افرادی که در تدوام دشمنی با آمریکا حمایت می‌کنند این سوال را دارم و آن این است که یک مورد بیاورند که این دشمنی به نفع منافع ملی بوده است.

- سیاست دشمنی با آمریکا ضربه به منافع ملی ما زد.

- بیشتر آنچه که طرفداران آمریکا ستیزی می‌گویند دروغ و تحریف است .

- آمریکا ستیزان کاسب به دنبال رابطه و مذاکره با این کشور هستند و از این ارتباط سود چندانی می برند آمریکا ستیزی محصول تفکر و پیکره ادبیات مارکسیسم از سال 58 بود.

- چه کسی این رسالت را به ایران داده که باید اسرائیل را محو کند؟ آیا نصف به علاوه یک مردم در خواست نابودی اسرائیل را کرده‌اند.

- مگر با آمریکا سندی امضا کردیم که آنها بخواهند اقدام عملی کنند.

- آنچه که در آمریکا اتفاق افتاد این بود که رئیس جمهور ایران بعد از هشت سال با ادب صحبت کرد و همین خاطر بود که آمریکایی ها با ایران با ادب صحبت کردند.

۹۲/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">