پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

۱

افسران - قدیری ابیانه در جمع دانشجویان:  مهم‌ترین فایده مذاکره با آمریکا فهمیدن «بی فایده بودن مذاکره» استسبک زندگی ماست که برای ما مشکل ایجاد کرده است.
دکتر قدیری ابیانه در دانشگاه گنبد: ایجاد رابطه با آمریکا تاثیری در اقتصاد کشور نخواهد داشت
با حضور دکتر قدیری ابیانه ، نشست بصیرتی "بررسی سابقه مذاکرات ایران و آمریکا " در دانشگاه گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از گنبد ؛ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در جمع دانشجویان دانشگاه گنبد کاووس گفت: استراتژی آمریکا این است که کشور های جهان سوم خصوصاً نفت خیز نباید تولید ثروت داشته باشند به همین دلیل به دنبال تغییر فرهنگ زندگی ما و درصدد ترویج مصرف گرایی در کشور ما هستند.

وی با اشاره به اینکه تجارت با دشمن از راههای آلوده سازی جوامع است افزود؛ اگر دیدید پیشنهاد صدور کالا به ایران را می دهند بدانید این لطف نیست بلکه در راستای آلوده سازی جامعه ماست.

وی با شرح وضعیت آمریکا و سقوط از وضعیت تک  ابر قدرتی گفت: با وجود تفاوتهای اساسی،  کشور های آمریکایی و اروپایی به دنبال ایجاد وحدت برای رسیدن به قدرت هستند اما همین ها در ایران با وجود مشترکات دینی (خدا، پیامبر، قرآن ) تفرقه افکنی می کنند.

وی در ادامه به تلاش آمریکا برای حفظ موقعیت وسلطه کشورها که برای رسیدن به آن راهی جز سلطه بر منابع استراتژیک دنیا از جمله نفت منطقه ندارد اشاره کرد وسابقه آمریکا برای تجزیه وتقسیم کشور ما به کشور های کوچکتر را تشریح نمود.

قدیری ابیانه با عنوان این مطلب که غرب وآمریکا در تبلیغات زیرکانۀ خود سعی بر این دارند که خصومت های بین ایران و آمریکا را به حساب مسئولین ما بگذارند گفت: واقعا اگر ما با آمریکا به مذاکره بنشینیم نتیجه بخش خواهد بود ؟ و اگر به جای مرگ بر آمریکا درود بر آمریکا بگوئیم، آیا آنها دست از دشمنی با ما بر میدارند؟

وی ادامه داد اگر کلمات و جمله های  زیبا تأثیری در حل دشمنی ها داشت در دیپلماسی قبل از تسخیر لانۀ جاسوسی حرفهای خیلی بهتر و زیباتر از حرفهای « اوباما و کری » که با روحانی  و ظریف  می زدند ، زده می شد.

وی با اشاره به مذاکرات ایران وآمریکا تصریح کرد ؛ مهمترین دستاورد این مذاکرات این است که برای  افرادی که به این مذاکرات امید بسته اند مشخص می شود که مذاکره با آمریکا فایده ای  ندارد.

وی اذعان داشت؛ این مذاکرات را ادامه دهید تا آخرین فرد متوهم خواستارِ مذاکره متوجه بی فایده بودن مذاکرات شود.

وی همچنین گفت: کشورهایی همچون ژاپن و کره که پیشرفت داشته اند به خاطر روابط با آمریکا نیست بلکه بخاطر ساعت کار مفید آنهاست .

قدیری ابیانه جامعه ما را گرفتار ایدز فرهنگی دانست و گفت: این سبک زندگی ماست که برای ما مشکل ایجاد کرده است. باید درون خود را حل کنیم . اگر ساعت کار مفید ما افزایش می یافت دشمن جرأت نمی کرد تحریمها را بر ما  تحمیل کند. بیخود منتظر حل مشکلات با مذاکره نباشید. اگر ما سبک زندگی خود را اصلاح نکنیم دچار اقتصاد ریاضتی می شویم .

وی ادامه داد؛ اگر قرار بود رابطه با امریکا معجزه کند برای مصر  و پاکستان معجزه می کرد و اگر آمریکا معجزه می کرد برای ۵۰ میلیون زیر خط فقر خود معجزه می کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص نتیجه مذاکرات  گفت: از نتیجه برد ـ برد برای دو طرف خبری نیست ، فقط یک برد برای ماست و آن روشن شدن مسئله برای کسانی که فریب نتیجه بخشی مذاکرات را خورده اند می باشد.

وی با تأکید بر بی اثر بودن ایجاد رابطه با آمریکا در زندگی و اقتصاد کشور گفت: دانشجو و جوان یعنی بخشی از راه حل نه بخشی از صورت مسئله ! ، اگر ما به شکرانۀ نعمت نفت کار می کردیم و اگر جنس خارجی بجای پُز می شد ننگ،  مشکل ما حل می شد.

وی در جواب دانشجوی دیگری  که پرسید چرا روحانی  و دولت موضع مشخصی در قبال شعار « مرگ بر امریکا » نمی گیرد ؟ گفت: شعار مرگ بر آمریکا را ما باید بگوئیم که انشاءالله می گوئیم ،چه لزومی دارد آقای روحانی یا ظریف موضع خود را مشخص کنند.

۹۲/۰۸/۰۸

نظرات  (۱)

اگر یادتان باشد اقای جلیلی  گفت  تا ساختار اداری  اصلاح نشود

 

اوضاع بر همین منوال است ...حرف بجایی بود..

 

من خودم کارمندم ....سیستم های اداری باید تغییر کند..باند بازی  و امتیاز دهی  و امتیاز گیری  در  سیستم اداری  ضعف بسیار بزرگی است ...مدیران انتصابی اکثرا عاری از خلاقیت  و وجدان کاری  هستند!!

ریخت و پاش علی رغم دستور العملها زیاد است ..چرا که بخشنامه ها  با واقعیت موجود تطبیق نمی کند!!!

استفاده از تکنولوزی های  روز  در کاهش  هزینه ها تاثیر دارد اما به دلیل مدیران سفارشی  با افکار  سنتی  این اتفاق نمی افتد!

 

سیستم بانکی در حرکت به سوی جایگزین اسکناس به پول الکترونیک  دچار مشکل شده است  و مشکل ان هم این است که علی رغم افزایش  کارتهای الکتروینک  پول زیر ساختها و لوازم استفاده از این ابزار را به کندی  فراهم می کند!!

چشم هم چشمی  بیداد می کند!!!  اکثر کسانی را که من در روز  بر خورد می کنم  گوشیهای  تلفن  1700000تومنی  دارند!!!

در شهر ما هر که  ساخت می کند حتما باید دو طبقه بسازد  حتی  اگر  مجبور  بشود بدهکار شود !!!!

بچه های ما چقدر سی دی  کارتون  می خرند!!! و یا اینکه چقدر اسباب بازی  خراب  می کنند!!!

سبک زندگی ماست که برای ما مشکل ایجاد کرده است.
این حرف شما  کاملا درست است ..سبک زندگی  خانوادگی .اجتماعی .اداری .و حتی  سیاسی ما باید اصلاح بشود .

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">