پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ب.ظ

۰

شعار "مرگ بر آمریکا" اهرمی دردست هیئت مذاکره کننده

ادامه شعار "مرگ بر آمریکا می تواند اهرمی در دست هیئت مذاکره کننده باشد تا آمریکا متوجه شود رابطه با ایران مخالفین سرسختی در این کشور دارد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خط امید بهشهر گفت: بهترین سند برای صحت عملکرد دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی اسناد کشف شده در لانه جاسوسی بود که نشان می دهد سفارت آمریکا در ایران به دنبال جاسوسی ، جعل اسناد، دامن زدن به قومیت گرایی، تلاش برای تجزیه کشور و کودتا بوده است ، ضمن اینکه امروز با افشا گری های اسنودن ثابت شده که همه ی سفارت خانه های آمریکا در جهان به جاسوسی می پردازند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد :در اسناد ویکی لیکس که قبلا منتشر شده مشخص شد آمریکا به دستور خانم کلینتن حتی از حساب های بانکی مسئولان عالی امور بین الملل و کشورها نیز جاسوسی می کرده ، به نحوی که دبیرکل سازمان ملل خانم کلینتن را مجبور به عذرخواهی کرد.

قدیری ابیانه تاکید کرد: آنها اقدامات دیگری نیز انجام می دهند، مثل به فساد کشاندن مسئولین و آتو گرفتن از آنها که اگر گوش به فرمان آمریکا نیودند با افشاگری این اسناد آنها را مجبور به کناره گیری کنند.

قدیری ابیانه با اشاره به این که آمریکایی ها در ایام مذاکره یک میلیون دلار به منافقین کمک  کردند افزود: منافقین در آمریکا دفتر دارند و همه ی فعالیت هایتشان زیر نظر آمریکاست. مقامات آمریکایی و نیز اعضای کنگره و اصحاب رسانه های آنجا کماکان به توطئه ها و تهدیدهای خود علیه ایران ادامه می دهند و هیچ امتیازی به ایران ندادند که ایران در مقابل آن بخواهد امتیاز بدهد.

دکترای علوم دفاعی استراتژیک با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار ملی تبدیل شده است گفت : ماهیت آمریکا تغییری نکرده است پس هیچ دلیلی ندارد که بخواهیم شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم ، به قول حضرت امام شعار مرگ بر آمریکا مرگ می آورد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه تاکید کرد: ادامه شعار "مرگ بر آمریکا"  و حتی مخالف ها با نفس مذاکرات نیز می تواند اهرمی در دست هیئت مذاکره کننده باشد تا آمریکا متوجه شود رابطه با ایران مخالفین سرسختی در این کشور دارد  و اگر می خواهد این مخالفت ها کاهش یابد باید به ایران امتیاز بدهد کما اینکه دولتمردان آمریکایی در مذاکرات خویش به وجود مخالفت هایی در آمریکا در ارتباط با ایران تاکید کردند از جمله در مکالمه تلفنی اوباما و آقای روحانی که آنها با ذکر این مخالفت ها می خواهند طرف ایران برای مذاکره با آنها امتیاز بدهند.

11/08/1392

۹۲/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">