پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه

کرج رسا: کارشناس عالی وزارت خارجه گفت: در مرحله فعلی تأکید بر شعار ”مرگ بر آمریکا” نه تنها ضروری است بلکه به سیاست خارجی ما در “رابطه” ما با آمریکا قطعاً کمک خواهد کرد!

به گزارش کرج رسا،  دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی وزارت خارجه پیرامون فتح لانه جاسوسی آمریکا در ایران گفت: فتح لانه جاسوسی به گفته امام(ره) انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود. در صورتی که انقلاب اول انقلاب عظیمی بود، انقلاب اول علیه شاه بود، و انقلاب دوم بر علیه استکبار جهانی  صورت گرفت.

وی افزود: به همین دلیل این حرکت از اهمیت بالایی برخوردار بوده است ، البته هرچند این کار دیپلماتیکی نبود ، اما این کار راجع به کشوری انجام شد که حتی اشغال کشورهای دیگر را برای خودش، بدون  مانع  و اشغالگری را جایز می دانست.

قدیری ابیانه در ادامه سخنانش افزود : گرچه اشغال سفارت آمریکا خلاف مقررات بود اما از طرف آمریکایی ها  کشتار میلیونی مردم و اشغال کشورها هیچ مشکلی ندارد!، یعنی هرکاری که امریکائیها انجام بدهند درست  و در مقابل رقبای آنها iهر کاری انجام بدهند اشتباه است، لذا حرکت انقلابی مردم ما جوابی سهمگین بر یاوه گویی های  آمریکا بود که در آن زمان شکل گرفت و ادامه  هم دارد!

کارشناس عالی وامور استراتژیک درخصوص اعلام جهانی مقابله با جاسوسی بزرگ آمریکایی ها از گذشته تا به امروز از کشورهای جهان و سران تراز اول دنیا به خبرنگار ما گفت: بدلیل خوی استکباری امریکا و بیداری مردم در کشورهای مختلف بر علیه سفارتخانه های امریکا اتفاقاتی  اینچنینی مانند ایران رخ داده ، مثل سفارت امریکا در پاکستان بخاطر “سلمان رشدی” یا  در امریکای لاتین  و در بعضی کشور های عربی مثل مصر انجام شد اما هیچکدام به اندازه کاری که در کشور ما انجام شد نبود! لذا می توانیم به جهانیان پیشنهاد کنیم و آنها بخواهند که بدلیل جنایات مختلف ضد بشری  و خوی استکباری آمریکا و بخصوص جاسوسی بزرگ  این کشور از مردم جهان ، «مقر سازمان ملل» از آمریکا منتقل شود.

وی افزود :این جابجایی موقعیت بزرگی را از آمریکا خواهد گرفت ، چون امریکا از این موقعیت  سوء استفاده می کند، و جالب اینکه حتی در مواردی هم به سران کشورها ویزا نمی دهد ، در حالی که سازمان ملل متعلق به همه مردم جهان است.

دکتر قدیری ابیانه در خصوص شنیدن زمزمه های  مبنی بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور  اظهار داشت: هیچ تغییری در ماهیت آمریکا صورت نگرفته که ما بخواهیم این شعار را تغییر بدهیم، هر وقت آمریکا ماهیت فعلی اش را تغییر داد آن وقت این تغییر قابل بررسی است.

وی در ادامه افزود : در مرحله فعلی تأکید بر شعار” مرگ بر آمریکا” نه تنها ضروری است بلکه به سیاست خارجی ما در رابطه  ما  با  آمریکا  کمک خواهد کرد!

به گزارش کمال مهر، قدیری ابیانه  دیپلمات کهنه کار کشورمان در پایان سخنانش تاکید کرد؛ مردم مذاکره کنندگان ایرانی را مورد حمایت خود قرار دهند و برای تقویت هئیت مذاکره کننده، مردم به صورت گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کرده و شعار “مرگ بر آمریکا” را رساتر از هر سال سر بدهند ،تا غربی ها بدانند که مردم ما آمریکا را شناخته اند و اگر آمریکا  بخواهد با ایران رابطه داشته باشد باید دست از توطئه هایش برداشته و نه تنها تحریم ها حذف  بلکه جبران هم بکند، به هر حال وجود برخی مخالفت ها در ایران بر علیه آمریکا به نفع هیئت دیپلماتیک ما خواهد بود.

۹۲/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">