پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۸ ب.ظ

۰

  دکتر قدیری ابیانه در مصاحبه با رادیو گفت و گو با اشاره به ضرورت تعامل سازنده تولید کننده و مصرف کننده کالای داخلی اظهار کرد: تولید کننده ها به خریداران کالای ایرانی خیانت نکنند.

دکتر قدیری ابیانه، کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک در مصاحبه با برنامه گفت وگوی روز رادیو گفت وگو به تشریح ضرورت توجه به تولید داخلی و توسعه اشتغال پرداخت.

دکتر قدیری ابیانه گفت: ما در کشور معضل اشتغال داریم . کسی که بیکار است نیازها و هزینه هایی دارد که اگر از طریق کار سالم تامین نشود فرد به خلاف روی می­آورد.

این کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: بی کاری ناامنی می آورد چون تامین نیازها انسان را به گرایشهای ناروا فرا می­خواند.

دکتر قدیری ابیانه گفت: همه باید تلاش کنند. نباید بگوییم به من چه چون کسی که بی کار است ممکن است در روال تخلف خود به ما و زندگی ما آسیبی وارد سازد.

این کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: در اروپا و آمریکا چون از نظر توسعه یافتگی پیشرو هستند کالاهای مرغوبی داشته اند که مردمشان از آن مصرف می کرده اند اما امروزه این فضا تغییر کرده است و بازارهای خود را از دست داده اند و بیکاری در این کشورها در حال رشد است.

دکتر قدیری ابیانه گفت: زمانی وقتی جنسی بی کیفیت بود ژاپنی نام می گرفت مثل جنس چینی الان و در آن زمان ژاپنی­ها جنس بی کیفیت خود را به جنس مرغوب ترجیح دادند و این فرصتی برای تقویت اقتصادشان شد.

این کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: البته تولید کننده هم نباید به خریدار خیانت کند و تمام تلاش خود را بکند که کیفیت جنس خود را ارتقا دهد. ما باید بین کالاهای ایرانی به دنبال بهترین کالا باشیم.

دکتر قدیری ابیانه گفت: ما باید بین بیکاری فرزندمان و کیفیت کالای خارجی مصرفی خانه یکی را انتخاب کنیم. چه کسی می پذیرد که یخچال با کیفیت خارجی داشته باشد اما فرزندش بیکار و معتاد باشد؟

این کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: در کشورهای دیگر کسی که صنعت ایجاد می­کند به بودجه دولت کمک می کند اما درایران تمامی صنعتگران از دولت مطالبه می کنند.

دکتر قدیری ابیانه گفت: در ایتالیا دو سیستم برق هست که 110 آن برای منازل است و 220 آن برای صنایع و قیمت 110 آن از 220 بیشتر است . فرق آن این است که پول برق از هر دو گرفته می شود اما مالیات وارد شده بر کارخانه ها کمتر است.

این کارشناس مسائل اجتماعی و سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار کرد: مشکل ما این است که دانشگاهها عوامل موثر بر اقتصاد از نوع میان رشته ای را بررسی نمی کنند. در دانشکده های هنر نیز به ضرورت توجه هنر به اقتصاد توجهی نمی شود.

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">