پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ق.ظ

۰

در گفتگوی بی باک با دکتری قدیری مطرح شد؛

با ورود مبحث تروریسم و هولوکاست به متن توافق بهتر است که تروریست و هولوکاست را تایید کنیم و اعلام شود که هولوکاست وجود داشته است و هنوز هم وجود دارد. بمباران شیمیای اتمی هیروشیما و ناکازوکی یک هولوکاست بود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در پی اظهارات مشاور اوباما مبنی بر لزوم گنجاندن ادعای نقض حقوق‌بشر در مذاکرات با ایران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز از آمریکایی‌ها خواست موضوع تروریسم و هولوکاست را در این مذاکرات مطرح کنند.

 نتانیاهو گفته است آمریکا و قدرت‌های غربی باید در چارچوب مذاکرات هسته‌ای ایران را وادار کنند سیاست انکار هولوکاست را تغییر دهد.

واژه هولوکاست (به عبری: השואה، شوآ)‏ اصطلاحی مذهبی و به معنای قربانی کردن یک حیوان نر طبق سنت یهودی است. اصل این واژه در یونانی ὁλόκαυστον بوده‌است که واژه‌ای است مرکب: ὅλος یعنی به تمامی، یکسر و καυστός یعنی سوزاندن.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس و تحلیگر گر مسائل سیاسی و بین المللی در گفتگو با بی باک اظهار داشت: با ورود مبحث تروریسم و هولوکاست به متن توافق بهتر است که تروریست و هولوکاست را تایید کنیم و اعلام شود که هولوکاست وجود داشته است و هنوز هم وجود دارد. بمباران اتمی هیروشیما و ناکازوکی یک هولوکاست بود که انسانهای بیگناه به صورت جمعی با سلاح های اتمی سوزانده شدند، جنایاتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین و بر علیه لبنانی ها مرتکب می شوند فعالیتهای تروریستی است، از این جهت وجود هولوکاست مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با وجود زیاده خواهی های غرب در توافق نامه ژنو که هر روز مطالبه جدیدی دارند، یکی از بزرگترین فایده های لحن ملایم آقای روحانی و آقای ظریف در مذاکرات و لبخندهایی که بر لب دارند این است که افرادی که دچار این توهم هستند که اگر مقامات ایرانی با لبخند و دیپلماسی ملایم رفتار کنند دشمنی های آمریکا کم خواهد شد برایشان روشن می شود که دشمنی های آنها بسیار عمیق تر از این ها است که با لبخندی حل شود.

قدیری تصریح کرد: تفاوت تعامل  دولت یازدهم با دولت قبلی همین فایده را داشته باشد که دست آمریکا رو شود و این به نفع کشور ایران است، اگر ایران در مذاکرات ژنو به نتیجه مطلوب رسید که چه بهتر؛ اگر هم به نتیجه مطلوب نرسیدیم همگان متوجه خواهند شد که زیر دست کش مخملی آمریکا همواره مشت آهنی بوده است.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک  تاکید کرد: البته این ملایمت ها و لبخندها تا جایی باید ادامه پیدا کند که افرادی که دچار خام خیالی هستند از این خیالات خارج شوند. البته داشتن لبخند بر لب و ملایمت به این معنا نیست که باید از حقوق خود عقب نشینی کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: باید از این فرصت پیش آمده استفاده کرد و مسئولین در سخنرانی و مصاحبه ها در خصوص حرکت های تروریستی و ضد حقوق بشر رژِیم صهیونیستی مطالبی را عنوان کنند، در پاسخ به اظهاران نتانیاهو با نشان دادن مدارک بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا و درفتارهای تروریستی رژیم صهیونیستی در فلسطین و ترور شهروندان ایرانی که در نهایت این عمل  یک پاتک قوی از سوی ایران خواهد بود که دیگر به فکر زیادی خواهی ها و خواسته های نامشروع  خود در توافق نامه ژنو نباشند در غیر این صورت این درخواست ها تمامی ندارد.

۹۲/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">