پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر ایتالیا به جای «احمدی‌نژاد» از «برلوسکونی» انتقاد کندقدیری ابیانه سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با فارس گفت: نخست‌وزیر ایتالیا باید از سیاست‌های کشور خود و برلوسکونی به خاطر دخالت در کشورهای دیگر انتقاد کند چرا که برلوسکونی ایتالیا را به فساد کشاند.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ «انریکو لتتا» نخست وزیر ایتالیا که در کنفرانس مطبوعاتی پایان سال میلادی در رم سخن می‌گفت، اظهار داشت: بخش بزرگی از وضعیت بی‌ثباتی در سال‌های گذشته در کل خاورمیانه به تصمیمات محمود احمدی‌نژاد در ایران ارتباط داشت.

در همین زمینه محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: کشورهای غربی وقتی ناچار می‌شوند سیاست خود را تغییر دهند، اینطور وانمود می‌کنند که تغییر در سیاست آنها به خاطر تغییر در سیاست‌های داخلی کشور ماست.

قدیری‌ ابیانه افزود: نخست‌وزیر ایتالیا باید در وهله اول از سیاست‌های کشور خود و برلوسکونی به خاطر دخالت در کشورهای دیگر انتقاد کند.

سفیر سابق کشورمان با بیان اینکه برلوسکونی ایتالیا را به فساد کشاند و وجهه ایتالیا را از بین برد، متذکر شد: اطاعت آنها از آمریکا و اسرائیل زیبنده ملت ایتالیا نیست و بحران ایتالیا ناشی از این سیاست‌هاست.

وی با اشاره به اینکه دشمنی کشورهای غربی با ایران به خاطر مواضع احمدی‌نژاد نبوده است، یادآور شد: وقتی احمدی‌نژاد در زمان جنگ یک رزمنده‌ بود،‌کشورهای عربی و غربی مثل ایتالیا از تجاوز عراق به ایران حمایت کرده و با انقلاب اسلامی دشمنی داشتند. 

قدیری ابیانه ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد و جمهوری اسلامی 34 انتخابات برگزار کرد، اعراب نفس انتخابات و مردم‌سالاری را برای خود خطرناک می‌دانستند،‌ اما مدعی شدند به دلیل شیعه بودن انقلاب ایران و عرب نبودن ایرانی‌ها مخالف هستند. 

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: این ادعای آنها در حالی بود که با وجود پیروزی «شیعیان» عربِ عراق و «سنی‌های» مصر به دشمنی خود با آنها ادامه دادند. 

۹۲/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">