پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ق.ظ

۰

آن چه در ۸۸ اتفاق افتاد کودتا علیه نظام بود.

دکتر قدیری ابیانه دلیل محاکمه نشدن سران فتنه را مصلحت جامعه بیان کرد و گفت: اگر این دو نفر اعدام می شدند فریب خورده‌ها در مقابل نظام می‌ایستادند و تقابل به وجود می‌آید که به مصلحت آنها نبود. هرچند نظام از پس آنها بر می آمد. 

به گزارش خبرنگار سفیر هراز/ دکتر قدیری ابیانه  شامگاه امروز (دوشنبه) به مناسبت حماسه ۹دی در مسجد امام رضا(ع) شهرستان آمل سخنرانی کرد.

قدیری ابیانه در خصوص ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ گفت: سران فتنه وقتی نتوانستند خودشان رای بیاورند مدعی شدن که در انتخابات تقلب صورت گرفته است؛ آنان در جلسات خصوصی خودشان اذعان می‌کردند که بیش از ۷۰۰ هزار رای تقلب امکان ندارد در حالیکه اختلاف رای موسوی و احمدی نژاد ۱۱ میلیون بود.

قدیری ابیانه ادامه داد: دولت اصلاحات با وجود اینکه از جمهوریت و جامعه مدنی صحبت می‌کرد ولی آنقدر مرد نبودند و مردانگی نداشتند که بیان کنند برای رای مردم ارزشی قائل نیستند. اینها منافق هستند و جمهوریت را قبول ندارند.

وی به سران فتنه گفت: اگر واقعا معتقد بودید که تقلب شده چرا شکایت نکردید و وقتی قرار شد ۱۰ درصد رای صندوق‌ها را دوباره بشمارند قبول نکردید.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به  نظرسنجی موسسه وابسته به سی ان ان آمریکا در کشور گفت: ۳ هفته قبل از انتخابات موسسه سی ان ان (Torres free tomorrow) نظرسنجی در داخل ایران انجام داد و بیان  کرد که احمدی نژاد دو برابر موسوی رای می‌آورد و بیان داشت حتی در زادگاه موسوی به احمدی نژاد تمایل بیشتری داشتند.

قدیری ابیانه ادامه داد: این موسسه ۳ ماه بعد از انتخابات دوباره نظر سنجی انجام داد تا نظر مردم را بعد از وقایع ۸۸ بداند که آیا احمدی نژاد در بین مردم مشروعیت دارد یا نه ، سی ان ان بیان کرد که ۸۱ درصد از مردم احمدی نژاد را مشروع می‌دانستند.

سفیر سابق ایران در مورد نامزد شدن موسوی در انتخابات ۸۸ گفت: موسوی تا لحظات آخر تردید داشت که نامزد انتخابات شود وقتی ازحمایت سازمانهای جاسوسی و بیگانه مطمئن شد در انتخابات شرکت کرد.

وی دلیل اینکه امثال موسوی که خودشان از سران کشور بودند خائنین به نظام شدند بیان داشت: موسوی از همان دوران نخست وزیری با رهبر (آیت الله خامنه ای) که در آن دوران ریاست جمهور کشور بودند اختلاف نظر شدید داشت و امام (ره) در این باره فرمودند که اگر خدمات موسوی نبود به شدت با او برخورد می‌شد.

قدیری ابیانه افزود: بعداز پیروزی انقلاب غرب که از نفوذ در ایران نا امید شده بود تصمیم گرفت با نفوذ بر  کسانی که در نظام مسئولیت داشتند و مورد اعتماد نظام و مردم بودند به هدف خود برسد با توجه به پبش زمینه موسوی از او حمایت کرد وموسوی را همان شخصیتی دانست که آنان را به هدفشان می‌رساند

سفیر سابق ایران در مکزیک سران فتنه مفسد فی الارض خواند و گفت: آنان  در سال ۸۸ در حقیقت کودتا کردند و با اقدامات خود علیه حاکمیت ملی اقدام نمودند و در مقابل نظام ایستادند.

قدیری ابیانه در جواب آنانی که   مقصر ایجاد فتنه را احمدی نژاد می‌دانند زمانیکه او در یک مناظره عکس همسر موسوی را جلوی دوربین نشان داد گفت:  احمدی نژاد برخوردهای مناسبی نداشت اما آن چه که در روز عاشورا اتفاق افتاد مانند چادر از سر خانم‌ها کشیدن، در روز عاشورا رقصیدن و به مقدسات اسلامی‌توهین کردن تنها مختص  فتنه گران بودو قابل توجیه نیست.

بعد از اتفاقات سال ۸۸ برخی کسانی که در ستاد موسوی بودند به خارج فرار کردند و غرب را ترغیب می کردند که از گزینه نظامی‌علیه ایران استفاده کند.

  سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه با اتفاقات ۸۸ دشمن فهمید که ‌می‌تواند در کشور تفرقه ایجاد کند، پس به تاثیر تحریم‌ها امیدوالر شد و فشار را بر کشور بیشتر وارد کرد.

قدیری ابیانه در پایان با گرامی‌داشتن حماسه ۹ دی اظهار داشت: نقش مردم در طول سال‌های انقلاب اسلامی‌بسیار پر رنگ است؛ مردم با حضور خود پیروزی انقلاب را رغم زد و همچنین مردم با خلق حماسه پرشور ۹ دی بساط دشمن را جمع کردند دراین روز درایت رهبری و هوشیاری مردم و حضور آنان پیروزی را رغم زد.

۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">