پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ق.ظ

۱

قدیری‌ابیانه: کار فتنه‌گران از کودتای نوژه بدتر بود / سران فتنه تیتر نخست روزنامه‌های صهیونیستی بودند

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با بیان اینکه کار فتنه‌گران از کودتای نوژه بدتر و سنگین‌تر بود، گفت: 9 دی 88 حماسه بزرگی بود که انقلاب اسلامی را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدحسن قدیری‌ابیانه دوشنبه شب در همایش حماسه 9 دی در بین مردم این شهرستان بیان داشت: 9 دی 88 حماسه بزرگی بود که فتنه‌ها را خنثی کرده و دستاورد بزرگش این بود که انقلاب را با درایت مقام معظم رهبری و همراهی مردم نجات داد.

سفیر سابق ایران در مکزیک، ایتالیا و استرالیا افزود: رئیس جمهور هشت سال از دوران اصلاحات در سخنرانی‌هایش حرف از جمهوریت، مردم‌سالاری و جامعه مدنی می‌زد ولی در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار می‌شد.

وی با اعلام اینکه جمهوریت یعنی انتخاب از سوی مردم و مردم در انتخابات با آمدن پای صندوق‌های رای فرد مورد علاقه خود را انتخاب کردند، تصریح کرد: ولی افرادی که حرف از جمهوریت می‌زدند زیر بار 11 میلیون رای مردم نرفتند و در فتنه 88 حرف از تقلب به میان آوردند.

قدیری‌ابیانه یادآور شد: آقایانی که در راس فتنه بودند و سران را تشکیل می‌دادند انتخابات زیادی برگزار کرده و می‌دانستند تقلب در انتخابات ممکن نیست ولی آن‌قدر مردانگی نداشتند تا بگویند احترامی برای آرای مردم و جمهوریت قائل نیستند و آن‌قدر صداقت نداشتند که بگویند زیر بار جمهوریت، جامعه مردم و رای آنها نمی‌روند.

وی ادامه داد: سران فتنه در جمع خودمانی‌شان اقرار کردند که باختند زیرا آنها در زمان مسئولیت‌شان تمام تلاش‌شان را کردند تا تقلب کنند ولی بیش از 700 هزار و یا یک میلیون رای نتوانستند تقلب کنند.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با ابراز اینکه آنهایی که دست به فتنه زدند دین و ایمان درستی ندارند، یادآور شد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تقلب رخ داد با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند افراد معترض شکایت کنند تا بررسی شود چرا شکایت نکرده و صندوق‌هایی که ادعای تقلب داشتند را معرفی نکردند.

وی اضافه کرد: با توجه به نظرسنجی مردمی قبل و بعد از انتخابات 88 از سوی شبکه‌های معروف بیگانه اعلام شد بیشتر مردم از نتیجه انتخابات راضی بوده و رئیس جمهور منتخب بالاترین آرا را به خود اختصاص داده بود.

قدیری‌ابیانه متذکر شد: آنهایی که در خیابان‌ها به بهانه اعتراض به تقلب آمدند افرادی فریب‌خورده بودند زیرا سران فتنه دلیل خاصی برای ادعای تقلب نداشتند ولی ایستادگی کردند زیرا تصمیمات‌شان را افرادی در خارج کشور گرفته و دستور از سران استکباری می‌رسید.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با تاکید بر اینکه سران استکبار بر روی افرادی سرمایه‌گذاری می‌کنند که نیروی نظام و مورد اعتماد بوده، موقعیتی در کشور داشته و خوشنام بودند، گفت: البته در تاریخ نیز آمده معاویه از یاران نزدیک و خوشنام اهل بیت را خریدار کرده بود.

وی با اعلام اینکه اگر افراد ایمان نداشته باشند قدرت، آنها را ضایع می‌کند، تصریح کرد: در اسناد لانه جاسوسی یافت شده بود که آنها معتقد بودند اگر بخواهید در فردی نفوذ کنید به نیازهایش رجوع کرده و ببینید تمایلاتش چیست پس از آن سمت وارد عمل شوید.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: در فتنه 88 در کشور مکزیک سفیر بودم و مشاهد کردم صهیونیسیتی‌ترین روزنامه دنیا که عکس کشتار مردم فلسطین را در صفحه نخست خود داشت و از این حرکت حمایت می‌کرد صحبت‌های سران فتنه را به عنوان تیتر نخست منتشر کرده بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه جمهوریت یعنی حکومت اکثریت ولی اکثریت حق ندارند حقوق اقلیت را نادیده بگیرند، اذعان داشت: سران فتنه با آن‌که می‌دانستند تقلب در انتخابات شکل نگرفت ولی اصرار داشتند و این حرکت کودتا معنی می‌داد زیرا آنها حق حاکمیت مردم که با آرا در صندوق اعمال می‌شود را نادیده گرفته و زیر پا گذاشتند و می خواستند اقلیت را بر اکثریت حاکم کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک، ایتالیا و استرالیا ادامه داد: سال 88 انقلاب اسلامی آزمایش بزرگی داشت و کار فتنه‌گران از کودتای نوژه هم بدتر و سنگین‌تر بود.

قدیری‌ابیانه اذعان داشت: سران فتنه را حصر کردند زیرا مفسد فی‌الارض هستند و فتنه‌گران می‌خواستند مردم ما را روبه‌روی یکدیگر قرار دهند، با پشتوانه‌های غربی جلوی نظام ایستادند، چادر زنان را از سرشان کشیدند، در روز عاشورا می‌رقصیدند، مراسم عزای حسینی را برهم زدند، اموال بیت‌المال و عمومی را به آتش کشیدند، پایگاه‌های بسیج را تخریب کردند و به عکس امام(ره) بی‌حرمتی کردند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: آنها به‌دنبال کودتا بودند و می‌خواستند علیه انقلاب همانند مصر که با برکناری مرسی همراه بود، حرکت کنند ولی مردم ما همانند مقاطع مختلف به موقع وارد صحنه شده و بساط فتنه را با خلق حماسه 9 دی برچیدند زیرا این روز، روزی بود که خون مردم ایران به جوش آمد و دیگر نتوانستند بی‌حرمتی‌ها را تحمل کنند.

وی با اعلام اینکه در انقلاب اسلامی به اثبات رسیده هرجا مردم وارد صحنه شدند آنجا پیروزی حاصل شد، گفت: خانم کلینتون خودش اعلام کرد که برنامه‌ریزی، هدایت و حمایت فتنه از جانب ما بود البته این امر طبیعی است زیرا بیش از 30 سال است که استکبارگران علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی مدون دارند.

قدیری ابیانه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند فتنه‌گران نظام را تا پرتگاه بردند، اذعان داشت: دشمنان بدانند انقلاب اسلامی و نظامی که با خون شهدا حاصل شد مستحکم و استوار به راه پیروزی و سرافرازی خود ادامه می‌دهد.

وی با بررسی شرایط فعلی ابراز داشت: در دولت اعتدالی که هم‌اکنون شکل گرفته افرادی برای وزارتخانه‌ها معرفی شدند که در جریان فتنه از طراحان و برنامه‌ریزان بودند و مجلس به آنها رای اعتماد نداد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان داشت: فردی همانند توفیقی که فتنه در دانشگاه‌ها را کلید زد به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد ولی با مقاومت مجلس روبه‌رو شد البته هم‌اکنون نیز شاهد هستیم این افراد داس به دست روسای انقلابی دانشگاه‌ها را درو می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نیز افرادی معرفی شدند که سابقه روشنی دارند، اگرچه این افراد از سوی مجلس رای نیاوردند ولی در معاونت‌ها و بخش‌های دیگر پست‌های کلیدی گرفتند.

قدیری‌ابیانه در پایان بیان داشت: مهم‌ترین هدف افرادی که در فتنه‌ 88 بوده و هم‌اکنون قصد در اختیار گرفتن پست در دولت بوده این است که می‌خواهند مجلس را هم به دست بگیرند و این مجلس را همانند مجلس ششم کنند.

۹۲/۱۰/۱۱

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۸ شیخ حسین رضایی
سلام استاد از بیانات زیبا وشیوای شما استفاده بردیم ومطالبی رو شنیدیم که تابه حال از هیچ کس نشنیده بودیم. انشاء الله درپناه امام زمان موفق باشید.
شیخ حسین رضایی آمل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">