پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ

۰

اتحاد پنج ضلعی پشت ترورهای لبنان

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ
موسوی و کروبی می بایست اعدام میشدند/ اگر فائزه و مهدی نبودند خیلی ها جرات نمیکردند به خیابان ها بیایندقدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» از رویکرد تروریستی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی،‌عربستان و جریان 14 مارس گفت:
یک کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است، وضعیت نا آرامی در لبنان به دلیل چهار ضلع مربع اسرائیل،آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی است.
جوان‌آنلاین: محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» با بیان اینکه انفجارها بر ضد حزب‌الله توسط چهار ضلع مربع اسرائیل، آمریکا، انگلیس و عربستان هدایت می‌شوند، اظهارداشت: همان طور که تروریست ها در فعالیت های علیه سوریه، عراق و  ایران مورد حمایت این چهار کشور هستند.
 وی با اشاره به اینکه انفجارها در بیروت با هدایت این چهار گروه انجام می‌شود، تصریح کرد: جریان 14 مارس که وابسته به سعودی‌هاست نیز در دشمنی با شیعیان، حزب الله و نیز دشمنی با سوریه با این چهار کشور همسو و هم جهت هستند و به هیچ وجه مایل نیستند که دست این کشورها به ویژه سعودی‌ها در این انفجارها رو شود بنابراین قطعا تلاش و کارشکنی های خویش را برای انحراف در محاکمه جریان‌های تروریستی که بر ضد حزب الله عمل می کنند، به کار خواهند گرفت.
 این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: همان طور که در جریان 14 مارس که در راس آن سعد حریری قرار دارد عامل حمایت از تروریست‌های سوری نیز بوده است و حتی به آنها سلاح و مهمات می رساند.
 
قدیری ابیانه با بیان اینکه این توطئه ها نمی تواند حزب الله را از دفاع از تمامیت ارضی لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی باز دارد، عنوان کرد: خوشبختانه روز به روز بر قدرت و اقتدار و محبوبیت حزب الله و در راس آن سید حسن نصرالله هم در نزد ملت لبنان و هم در نزد سایر ملل آزادی خواه افزوده می شود.
 

وی ادامه داد: اگر قرار بود حزب الله با این فشارها از مبارزه دست بکشد زمانی که حتی بیروت در اشغال نظامی صهیونیست ها بود به مبارزه برای آزادی لبنان از یوق اشغال‌گری رژیم صهیونیستی رو نمی آورد در حالی که حزب الله توانسته است در همه درگیری ها را به یک شکست تکراری برای رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

۹۲/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">