پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین»: قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین»:

یک کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است تهدید گروه های تروریستی در سوریه و فشار آمریکا سبب پس گرفتن دعوت دبیر کل سازمان ملل از ظریف شد.

جوان‌آنلاین: محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» اظهارداشت: تهدید گروه‌های تروریستی و آدم خوار در سوریه به عدم شرکت در اجلاس ژنو در صورت حضور ایران از یک طرف و فشار کشورهایی مانند امریکا از طرف دیگر موجب پس گرفتن دعوت از سوی دبیرکل سازمان ملل متحد شد.

به گفته وی، هم امریکا و سایر هم پیمانانش و هم گروه های تروریستی نگران بیان مواضع بر حق از سوی ایران و افشای ماهیت تروریستی این سازمان ها و نقش جنایتکارانه و ضد دموکراتیک حامیان تروریست ها بودند.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: در حالی که غربی ها ادعا می کنند که هدفشان صلح و حقوق مردم سوریه است طرح ایران مبنی بر اتخاذ تصمیم در مورد سرنوشت سوریه به دست مردم سوریه و در انتخابات آزاد و دموکراتیک دست نفاق این کشورها و سازمان ها را رو می کند.

قدیری ابیانه افزود: آنها می دانند در صورت برگزاری یک انتخابات آزاد مردم سوریه بیش از گذشته به بشار اسد رای خواهند داد و او با رای بالای 75 درصد در قدرت باقی مانده و مقاومت در مقابل اسرائیل باقی خواهد ماند.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از مخالفان سابق دولت سوریه به هوادارن بشار اسد تبدیل شده اند، عنوان کرد:  آنها با مشاهده عینی جنایات تروریست ها و حمایت های اسرائیل، ارتجاع عرب و آمریکا از آنها و کشتار وسیع و فجیعی که از مردم سوریه به عمل آوردند و ویرانی هایی که از سوریه بر جای گذاشتند آنها را به این نتیجه رساند که حاکمیت تروریست ها خطر عظیمی برای کشور و ملت سوریه خواهد بود.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: بنابراین برای اینکه مواضع ایران در کنفرانس ژنو 2 طنین نیفکند و برای تروریست ها و حامیانش رسوایی به بار نیاورد این دعوت پس گرفته شد. البته ملت، دولت و ارتش سوریه نشان داده اند که در مقابل تروریست ها مقاومت و از تمامیت ارضی و حق حاکمیت مردم دفاع می کنند. دفاعی که مورد حمایت همه جانبه ایران نیز قرار دارد و شکست را به دشمن تحمیل کرده است.

۹۲/۱۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">