پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت و گو با خاورستان: همه کشور ها می دانند /دبیرکل سازمان ملل دارای شخصیتی وابسته و ضعیف است

 قدیری ابیانه: اصولا آنچه که وضعیت آینده سوریه را تعیین می کند وضعیت میدانی می باشد نه کنفرانس ژنو, و باید دید در میدان عمل آیا تروریست ها موفق می شوند یا دولت سوریه.

 دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار خاورستان گفت: دبیرکل سازمان ملل و کشورهای دیگر می دانند که اجلاس ژنو 2 بدون ایران نتیجه عملی نخواهد داشت.

وی افزود: دبیر کل سازمان ملل و چند کشور دیگر خواستار حضور ایران در این کنفرانس بودند که همین امر سبب شد دبیرکل سازمان ملل از ایران برای شرکت در ژنو 2 دعوت نماید.

وی خاطرنشان کرد: باحضور ایران گروه های تروریستی و کشورهایی همچون آمریکا و عربستان نمی توانند جنایات خود را در پوشش صلح خواهی و حقوق مردم سوریه مطرح کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: این کشورها می دانستند که ایران از این تریبون استفاده می کند و بار دیگر برحق انتخاب مردم سوریه در تعیین سرنوشت خود که برگزاری انتخابات سالم با حضور همه جناح ها است تأکید خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مردم سوریه خودشان باید تعیین تکلیف کنند که چه نظامی و چه شخصی بر آن ها حکومت کند.

این کارشناس عالی امور استراتژیک اظهار داشت: غربی ها می دانند که امروز محبوب ترین چهره نزد ملت سوریه بشار اسد است.

وی افزود: حتی کسانی که با اسد مخالف و خواستار تغییر نظام بودند نیز با دیدن جنایت های تروریست ها به نتیجه رسیدند که بهترین گزینه, بشار اسد است و درصورت پیروزی تروریست ها کشور سوریه تجزیه و مردم نیز بدبخت خواهند شد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: درصورت برگزاری انتخابات آزاد در سوریه بیش از 75 درصد مردم سوریه به بشار اسد رأی خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: اصرار ایران بر عدم دخالت کشورهای بیگانه در موضوع سوریه و تأکید بر مجازات تروریست ها اهداف تروریست ها؛ امریکا و صهیونیست ها را ناکام می کرد لذا بر عدم حضور ایران تأکید کردند.

وی دبیرکل سازمان ملل را دارای شخصیتی وابسته و ضعیف دانست و اظهار داشت: دبیرکل تحت این فشارها دعوت خود را پس گفت و بر بی اعتباری خود و سازمان ملل افزود.

وی افزود: پس گرفتن دعوت نامه چیزی از اعتبار ایران کم نمی کند بلکه ایران به مسیر خود ادامه می دهد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: ملت, دولت و ارتش سوریه با یکدیگز متحد هستند و مقابل تروریست ها ایستاده اند و آینده از آن ملت سوریه و برعلیه تروریست ها و حامیانشان خواهد بود. وی در خصوص بهانه دبیر کل جهت پس گرفتن دعوت نامه از ایران گفت: دبیرکل سازمان ملل برای توجیه پس گرفتن دعوت نامه گفت, چون ایران نتایج اجلاس ژنو 1 را نپذیرفته است بنابراین دعوت منتفی می شود در حالی که دبیر کل بخوبی می دانست مسئولین کشور و خود آقای ظریف صراحتا اعلام کردند که هیچ پیش شرطی را نمپذیرند.

وی خاطر نشان کرد: اصولا آنچه که وضعیت آینده سوریه را تعیین می کند وضعیت میدانی می باشد نه کنفرانس ژنو, و باید دید در میدان عمل آیا تروریست ها موفق می شوند یا دولت سوریه, که خوشبختانه شکست های مداوم تروریست ها بیانگر پیروزی دولت سوریه می باشد.

وی افزود: جنایت های تروریست ها و حامینانشان اتحاد بین مردم و دولت سوریه را بیشتر کرده است.

قدیری ابیانه در پایان اظهار کرد: سوریه در خط مقدم جبهه است و ما باید به سوریه جهت شکست تروریست ها کمک کنیم و بدانیم که اینکار منافع و امنیت ملی ما را نیز تامین می کند.

۹۲/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">