پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
یک کارشناس عالی علوم دفاعی-استراتژیک با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم رژیم صهیویستی گفت: سلطه صهیونیست‌ها در آمریکا قوی‌تر از آن است که فردی مثل کری بتواند اقدامی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد و قطعا او ناچار خواهد شد به زودی برای جبران اظهارات خود به مدیحه سرایی از رژیم غاصب صهیونیستی بپردازد.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر "جان کری" مبنی بر این که در صورت شکست رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش با فلسطین این رژیم را تحریم خواهیم کرد، گفت: اگر "جان کری" چنین مطلبی را بیان کرده باشد دارای اهمیت است زیرا کسی پس از ترور "جان اف کندی" جرات بیان چنین مواضعی را پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: مطابق با یکی از اسناد منتشرشده در گذشته، "جان اف‌کندی"در گزارشی تصریح می‌کند رژیم اشغالگر قدس به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است و نباید در این اقدام از این رژیم حمایت کند زیرا اگر به این کار ادامه دهد کمک‌هایمان را قطع خواهیم کرد، نوشتن همین نامه موجب شد رژیم جعلی صهیونیستی ترور"جان اف کندی" را در دستور کار قرار دهد.

این کارشناس عالی علوم دفاعی-استراتژیک تصریح کرد: پس از ترور "کندی" نه تنها هیچ یک از مقامات آمریکایی جرات مخالفت با رژیم صهیونیستی را پیدا نکردند بلکه منافع آمریکا و سایر کشورها را قربانی منافع نامشروع این رژیم نمودند هم چنین این کشور را در رسیدن به سلاح هسته‌ای راهنمایی کردند.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره به مهم بودن اظهارات "جان کری" از آن نظر که آمریکا توان تحریم رژیم‌ صهیونیستی را ندارد، خاطرنشان کرد:  اگر "جان کری" و یا حتی اوباما بخواهند کوچک‌ترین اقدامی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهند و اگر این نقل قول از کری صحت داشته باشد قطعا او ناچار خواهد شد به زودی برای جبران اظهارات خود به مدیحه سرایی از رژیم غاصب صهیونیستی بپردازد.

ملاحظات: این مصاحبه با چند روز تاخیر منتشر شده است. وزارت امور خارجه آمریکا همانطور که پیش بینی کرده بودم تهدید به تحریم ها را منکر شد و مراتب ارادت کری به اسرائیل را ابراز کرد.

۹۲/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">