پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ب.ظ

۰

آمریکا در موقعیتی نیست که بخواهد دم از حقوق بشر بزنددکتری قدیری ابیانه : حمایت آمریکا از این سه نفر را باید حمایت از عواملشان محسوب کنیم هر چند اعلام حمایت آنها از این سه نفر و تقاضای آزادی آنها دخالت در امور داخلی ایران است و ماهیت این سه نفر را بیش از پیش روشن می سازد .

 دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در مصاحبه با خبرنگار مدار 209 درباره بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا گفت: قبلا خانم کلینتون به عنوان وزیر خارجه اعلام کرده بود که برنامه ریزی، هدایت و حمایت فتنه سال 88 را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه در حقیقت سران فتنه عملکردی مثل مزدوران آمریکا و اسرائیل را داشته اند، تاکید کرد: آنها آگاهانه بر خلاف رای مردم و مصالح ملی و اسلامی عمل و بر علیه حکومت اسلامی خروج کرده اند و مستحق اعدام می باشند.

این کارشناس امور استراتژیک با اعلام اینکه آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند چنین بیانیه ای صادر کند، تصریح کرد: حمایت آمریکا از این سه نفر را باید حمایت از عواملشان محسوب کنیم هر چند اعلام حمایت آنها از این سه نفر و تقاضای آزادی آنها دخالت در امور داخلی ایران است و ماهیت این سه نفر را بیش از پیش روشن می سازد .

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در موقعیتی نیست که بخواهد دم از حقوق بشر بزند، ابراز داشت: روزی نیست که آمریکایی ها در افغانستان، عراق و پاکستان دست به جنایت نزند و عده ای بی گناه را به کشتن ندهند.

قدیری ابیانه افزود: لحظه ای نیست که آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها حمایت نکند. این کاشناس امور استراتژیک تاکید کرد: آمریکا بهتر است به جای در خواست آزادی این جنایتکارها و مزدوران، زندانهای خود را خلوت نماید و شکنجه گاه های گوانتانامو و سایر شکنجه گاه هایی که به طور مخفی یا علنی در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده اند را تعطیل کنند.

آمریکا در موقعیتی نیست که بخواهد دم از حقوق بشر بزند

۹۲/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">