پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ب.ظ

۰

دکتر قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با آناج؛
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با آناج از تشدید جنگ سرد بین روسیه و امریکا خبر داد و گفت،تحولات اوکراین یک پیروزی برای امریکا و اتحادیه اروپا محسوب می شود.

سرویس بین الملل آناج/دکتر قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار آناج و در پاسخ به این سئوال که امریکائیها و اتحادیه اروپا چه خوابی برای اوکراین دیده اند گفت:امریکا و اروپا برای جدایی اوکراین از روسها برنامه ریزی کرده اند و به گفته یکی از مقامات سابق سیا برای این منظور مبلغی بالغ بر چهار میلیارد دلار هزینه کرده اند که البته این هزینه ماسوای هزینه اروپاییهاست.

وی درباره احتمال تجزیه اوکراین گفت:از الان نمیتوان در این باره چیزی گفت اما به هر حال آنچه که اتفاق افتاده یک پیروزی برای غرب محسوب میشود.وی افزود:موفقیت غرب در اوکراین، جنگ سرد بین امریکا و روسیه را تشدید خواهد کرد و باعث افزایش اختلافات امریکا و روسیه خواهد شد.

 کارشناس مسائل بین الملل در پاسخ به سئوالی در خصوص تاثیرگذاری تحولات اوکراین بر حوادث سوریه نیز گفت:برخلاف تصور برخیها این اتفاق به نفع سوریه و جمهوری اسلامی تمام خواهد شد چرا که روسها تقابل شدیدی با امریکا پیدا خواهند کرد و در مقابل خواسته های غرب محکمتر خواهند ایستاد.

وی در پایان سخنانش گفت:به اذعان خود امریکائیها هزینه ای که در سال 88 برای تغییر حکومت در ایران هزینه کرده بودند بسیار بیشتر از هزینه ای است که در اوکراین خرج کرده اند اما آنچه که باعث شد در ایران نتیجه نگیرند هدایتهای رهبری و حضور هوشمندانه مردم بود که بساط فتنه گران را جمع و هزینه های امریکا و غرب را ضایع کرد.با نگاهی به حوادث اوکراین میتوان نتیجه گرفت که جمهوری اسلامی بسیار قدرتمند و پر توان در مقابل تهدیدات خارجی و داخلی ایستاده است و این مرهون هدایتهای رهبری و حضور مردم است.

تاریخ خبر : 1392/12/5

۹۲/۱۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">