پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

۰

مگر دولت مجبور است که سبدی را توزیع کند که پول آن را ندارد.

درحالی‌که برای دومین بارعرضه تخم‌مرغ درسبد کالایی دولت با مشکل مواجه شده ودربرخی مراکزتوزیع سبد کالا، تخم‌مرغ عرضه نمی‌شود ناهماهنگی درپرداخت به موقع محصول علت این موضوع مطرح شده ودرپی آن مرغداران با تجمع مقابل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذاربه عنوان مسئول توزیع‌کننده‌ تخم‌مرغ سبد کالا، خواهان دریافت مطالبات 40 میلیارد تومانی خود ازدولت شدند.

به گزارش ایسنا، روزدوشنبه مرغداران مقابل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار تجمع کردند و ا زمسئولان این اتحادیه که مجری تامین و عرضه تخم‌مرغ سبد کالا هستند خواستار دریافت بهای محصول تحویل داده شده به مردم شدند.به گفته مسئولان اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار تاکنون تخم‌مرغ برای حدود چهار میلیون خانوار تامین شده که براین اساس میزان مطالبات از دولت به حدود 40  میلیارد تومان می‌رسد.

گرچه این مطالبه دروزارت تجارت صنعت ،‌معدن و به تایید رسیده اما مدت‌هاست که در مرحله‌ پرداخت قراردارد و ریالی به مرغداران پرداخت نشده است و از آنجا که اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار به مرغداران وعده داده بود که تا شنبه گذشته مطالبات آنها را به عنوان مجری طرح بپردازد این وعده اجرایی نشد و مرغداران مقابل این اتحادیه به نشانه اعتراض تجمع کردند.

دلایل مرغداران برای پرداخت هرچه سریع‌تر بهای محصولشان که بابت سبد کالا به دولت تحویل داده‌ا‌ند این است که آنها باید از 20 اسفند‌ تا 20 فروردین‌ ضمن انبارگردانی، با نقدینگی که دراختیار دارند خوراک مرغ از جمله ذرت و سویا بخرند و از این جهت از دولت می‌خواهند که هرچه سریع‌تر بهای محصولشان را بدهد تا آنها توان تحویل تخم‌مرغ درمراحل بعدی سبد کالا را نیز داشته باشند.

ملاحظات از قدیری ابیانه: به دلیل تحریم و کاهش فروش نفت و نیز عدم بازگشت بخش قابل توجهی از درآمد خاصل از صادرات نفت دولت با کاهش بودجه مواجه است.

صادرات نفت در بودجه سال 92 و 93 روزانه یک میلیون بشکه کمتر از قبل به تصویب رسیده است. با این وجود این سوال مطرح است که هزینه تامین سبد کالا از کجا تامین شده است؟

ظاهرا دولت برای پرداخت پول سبد کالا دچار مشکل است و لابد باید به استقراض روی آورد کاری که اقای احمدی نژاد برای پرداخت وجه نقد علی رغم اینکه تحریم نبودیم به آن ناچار گردید.

مگر دولت مجبور است که سبدی را توزیع کند که پول آن را ندارد.

۹۲/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">