پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ق.ظ

۰

کاشان– ایرنا– کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: آمریکا بداند لحن نرم ایران ناشی از ضعف نیست، بلکه تاکتیک و نرمش قهرمانانه است.

به گزارش ایرنا، ˈمحمدحسن قدیری ابیانهˈ شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مورد مذاکرات ژنو اظهار داشت: لحن نرمی که دولت و وزرات خارجه در پیش گرفته است، مثبت می باشد و نتیجه آن را می توان در ادامه دشمنی آمریکا در هنگام مواجهه با لحن نرم ایران دید.


وی با اعتقاد بر اینکه آمریکا به تعهدات خود در ژنو عمل نخواهد کرد، گفت: ایران باید لحن نرم خود را همچنان ادامه دهد تا کسانی که فریب دشمن را می خورند، بیدار شوند و بدانند دشمنی این کشور بدلیل پاسخ قاطع ایران نیست.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه لحن نرم، دستکش مخملی آمریکا را از دست آهنی پوسیده اش بیرون خواهد آورد، تصریح کرد: تا قبل از مذاکرات ژنو حرف آمریکا گزینه های روی میز بود، ولی الان علاوه بر تشدید بیان سخنان توهین آمیز به گزینه های نظامی تاکید می کند.

وی همچنین در مورد جلسه مشترک رییس جمهوری با اعضای خبرگان رهبری گفت: دکتر روحانی در این جلسه تاکید کرد که "دولت از خطوط قرمز نظام در مسایل هسته ای عبور نخواهد کرد" و نمی خواهد و نه می تواند عبور کند.

قدیری ابیانه همچنین افزود: تشکیل انجمن دوستی انگلیس و ایران به معنای دوست داشتن نظام کشور انگلیس نیست، بلکه فرصتی است برای استفاده یک ارتباط غیردولتی و انتقال نظرات کشورهایی که از طریق پارلمان هایی که هماهنگ نیستند تا مسایل کشور را به پیش ببرند.

وی تصریح کرد: هرکس که در انجمن های دوستی ایران و انگلیس شرکت می کند و با هدف پیشبرد مسایل کشوراقدام کند، ایرادی ندارد.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: گفت و گو با کشور انگلیس به معنی این نیست که باید خیانت های آنان را نادیده گرفت، بلکه عملکرد مهم است که من تاکنون از انجمن دوستی ایران موردی برخلاف نظام مشاهده نکردم.

قدیری ابیانه در پایان با بیان اینکه نظر مثبتی بر حضور مقامات پارلمانی انگلیسی در ایران دارم، خاطرنشان کرد: ˈجک استرواˈ یک مقام دولتی انگلیس نیست و کسی است که در پارلمان این کشور مخالف تحریم هاست

وی همچنین گفت: برای در هم کوبیدن تحریم ها باید فرمایشات رهبر انقلاب را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر بگیریم.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مردم باید خود را مخاطب سخنان رهبری قرار دهند و با اصلاح سبک زندگی مطابق با معیارهای اسلامی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند.

۹۲/۱۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">