پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: قدیری ابیانه با بیان اینکه ملت ما همواره تهدید و تحریم‌ها را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرده‌اند، گفت: در صورت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور، پیشرفت چشمگیری را نسبت به گذشته تجربه می‎کند.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اجرای اقتصاد اسلامی در شرایط تحریم و فشارهای خارجی است، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مانند تقویت توان نظامی در شرایط جنگی است؛ هرچند در شرایط غیر جنگی نیز لازم است توان نظامی کشورافزایش پیدا کند.
وی افزود: امروزه کشورهای بزرگ و استکباری تمام توان خود را برای فلج کردن اقتصاد ایران به کار گرفته‌اند که راهکار مقابله با این توطئه‌ها تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این صورت، نه‌تنها کشور توان مقاومت و مقابله با دشمن را خواهد داشت، بلکه می‌تواند پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته تجربه کند.
قدیری ابیانه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در داخل و ویژگی‌های نیروی انسانی کشور گفت: ملت ما نشان داده که در سخت‌ترین شرایط توانسته‌اند تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها را به یک فرصت برای پیشرفت تبدیل کند؛ حتی شرایطی مثل جنگ که همه قدرت‌های دنیا به دفاع از رژیم متجاوز صدام پرداخته بودند، ملت ما با سرافرازی از این آزمون بزرگ پیروز از میدان خارج شد.
کارشناس ارشد مدیریت استراتژیت در مورد لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی لازم است ساختارهای اقتصادی کشور اصلاح و تقویت شود.
وی افزود: همچنین سبک زندگی مردم نیز نیاز به اصلاح دارد؛ هم در عرصه تولید و هم در عرصه مصرف و هم در سایر بخش‌ها این اصلاحات باید مورد توجه قرار گیرد.
قدیری ابیانه با بیان اینکه همه مسئولان و آحاد مردم مخاطب سیاست‌های کلی اقصاد مقاومتی هستند، گفت: همه اقشار باید خودشان را مخاطب اقتصاد مقاومتی و عامل تحقق این سیاست‌ها بدانند و با ابلاغیه رهبری به دنبال این باشند که نقش خود را در تحقق آن پیدا کرده و به آن عمل کنند.

۹۲/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">