پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

۲

 با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت: در دولت قبلی یکبار این طرح اجرایی شد ولی فقط 950 نفر پیامک زدند و انصراف داده اند و این عده هم فقط پیامک زدند و قانونی انصرافی را اعلام نکرده اند.

عزت اله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر اجرای طرح انصراف مردم در  مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را کمی ضعیف اعلام و عنوان داشت: گذشته معلم آینده است و تجربه را نباید تکرار کرد بلکه از تجربه باید درس های درستی گرفت.

عضو ناظر در کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس با بیان به اینکه اجرای این طرح غیر ممکن است،گفت:دولت اول باید قیمت حامل های انرژی را مشخص و اعلام کند و بعد از این از مردم بخواهد تا دراین طرح شرکت کنند.

ملاحظات: معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: بر اساس آخرین آمار در بهمن سال گذشته، ۷۷ میلیون و ۳۸۴ هزار نفر در کشور یارانه دریافت کرده‌اند که این تعداد بیشتر از جمعیت ایران است.

۹۳/۰۱/۱۲

نظرات  (۲)

این  دفعه  دکتر بگیر و ببنده!!!!

سه برابر  جریمه می کنند !!! ..عمرا اگر  سه سال دیگه به این دولت رای  بدم !!!

دکتر جان ..قیمت بنزین به نظر شما چند ؟؟؟؟
این همه گرونی  ایجاد میشه  ....یارانه هم می گویند نمی دهیم ..بخدا ملت  گناه داره  ....هزینه های زندگیشون از  کجا تامین  کنند ..شما که  این همه موافق گرانی  سوخت هستی  ..بفرما  بگو ..راه افزایش  درامد ما چیه ؟؟؟
پاسخ:
سه بر ابر جریمه کم است و بازدارنده نیست. اگر کسی با تقلب می خواهد پولی از بیت المال برداشت کند که حق او نیست یا حداقل قانون این حق را به او نداده است پس جرم و دزدی از بیت المال است. دزدی هم جرم سنگینی است. جریمه باید بازدارنده باشد. مگر شما قصد دزدی از بیت المال دارید که از جریمه ناراحت می شوید؟
کتاب "کتاب توهم نفتی و اقتصاد استراحتی؛ برنامه رهایی از اقتصاد نفتی" را بخوانید تا به دلایل ضرورت هدفمندسازی یارانه ها پی ببرید.
استاد نمیشه پوله نفتو بنزینو ندن و به جاش برای هر نفری مثلا ماهی10 لیتر بنزین تعلق بدن(رایگان)
 از اون ورم بنزین بشه لیتری 4000 تومن هرکسم دلش خواست میتونه با بنزینش معامله کنه!
مثلا کسی که ماهی 100 تا بنزین میزنه (90*4000=360000)
پول میده چون خودش فقط ماهی 10 تا داره!
اشکالات این روش رو بگین بی زحمت؟

پاسخ:
آنوقت همه به دنبال خرید و فروش بنزین هستند. یک عده هم خودشان را آتش می زنند.
باید پول سوخت را گرفت و به خزانه ریخت و نمایندگان مردم و دولت با هم بهترین را خرج کردن آن را بررسی و تصویب کنند که همان بودجه سالیانه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">