پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

۰

غرب به دنبال تجزیه ایران است

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

قم – ایرنا - تحلیلگر مسایل بین الملل گفت: غرب به دنبال تجزیه ایران است و اگر جمهوری اسلامی باقی نماند، ایرانی هم باقی نمانده و تجزیه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد حسن قدیری ابیانهˈ روز سه شنبه در همایش ˈراهی که آمده ایمˈ به مناسبت تجلیل از شهدای هسته ای کشور در دانشگاه قم بیان داشت: سیاست استعمار در مورد کشور ایران و سایر کشورهای نفت خیز این بوده است که آنها باید وابسته به فروش نفت خام باشند این در حالی است که انرژی منشا پیشرفت و تولید است اما غربی ها انرژی را تنها برای خود می خواهند.


سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به این که ایران اکنون به یکی از مصرف کننده ترین کشورها تبدیل شده است ابراز داشت: غرب با سد سازی، راه سازی ، گسترش دانشگاه ها و پیشرفت کشورما در هر زمینه های مخالف است و می خواهد پول ما به سمت کالاهای مصرفی خارجی برود و ما اگر از انرژی هسته ای بگذریم دشمنی ها و تحریم ها تمام نخواهد شد.

قدیری ابیانه گفت: حتی اگر مثل لیبی دوران قذافی، تمام تاسیسات هسته ای خود را تعطیل کنیم آمریکا دست از دشمنی ما برنخواهد داشت و ریشه دشمنی آمریکایی ها با ما دلایل متعددی دارد.

وی افزود: هدف آمریکا اشغال هفت کشور نفت خیز از جمله ایران است و برای تصاحب نفت برنامه ریزی می کنند ، آن ها برنامه هایی چون تجزیه ایران را طرح ریزی کرده و عمق استراتژی آمریکا خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت است.

وی ابراز داشت: دشمن می داند که ما نمی خواهیم سلاح هسته ای داشته باشیم از این رو اقدام به ایراد نسبت به حقوق بشر در ایران کرده اند لذا باید نسبت به این هدف دشمن آگاهی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: اگر قرار باشد مطابق با میل دشمن عمل کنیم نباید انقلاب کرده و در دفاع مقدس از مملکت دفاع می کردیم لذا باید راه پیشرفت کشور را دنبال کنیم که در این راه گاهی ممکن است زندگی بر مردم دشوار شود.

قدیری ابیانه ابراز داشت: خودباوری ، امید به موفقیت و تلاش در راستای دستیابی به انرژی هسته ای مورد نیاز است و افرادی چون شهدای هسته ای این ویژگی ها را داشتند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با غرب گفت: در نهایت کار ما با آمریکا به نتیجه نخواهد رسید و آن ها مساله حقوق بشر را پیش خواهند کشید اما فایده بزرگ مذاکرات این است که برای اقشاری که فریب خورده بودند که اگر به آمریکا لبخند بزنیم دست از دشمنی بر می دارد روشن شده است که خبری از دوستی آمریکا نیست.

وی افزود: مذاکره با آمریکا مشخص کرد که مذاکره با این کشور فایده ای ندارد و لحن دیپلماتیک و نرم دولت باید ادامه پیدا کند تا دیر باورترین افراد هم به این نتیجه رسیده تا انسجام ملی و مقاومت ما بیشتر شود.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: حضور شش کشور در مقابل یک کشور نشان از قدرت ایران است و چانه زنی میان قدرت های جهان و ایران و حتی گزینه ها روی میز است نشان از اقتدار ایران دارد اما هیات دیپلماتیک باید مراقب بوده و ضعف دشمن و نقاط قوت ما را بشناسد.

این همایش به همت بسیج دانشجویی استان قم و به مناسبت تجلیل از شهدای هسته ای کشور برگزار شد.

در این همایش همچنین ˈرحیم احمدی روشنˈ پدر شهید ˈمصطفی احمدی روشنˈ از شهدای هسته ای کشور سخنرانی کرد و ضمن پخش کلیپ هایی از زندگی شهید احمدی روشن از خانواده او تجلیل شد.

۹۳/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">