پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: حکایت برنامه هسته‌ای حکایت بگو «الف» است که چنانچه الف را بگوییم باید تا «ی» برویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئله غربی‌ها با ایران تنها انرژی هسته‌ای نیست و غربی‌ها با هر پیشرفتی در ایران مخالف هستند، گفت: آنان می‌خواهند که ایران ضعیف و عقب افتاده باشد تا نتواند در مقابل دشمن مقاومت کند و در نهایت تسلیم شود.

قدیری ابیانه افزود: ایران باید از حقوق خود دفاع کند و به هیچ وجه از حقوق خود عقب ننشیند، اما آماده شفاف‌سازی نیز باشد کما اینکه تاکنون چنین بوده است و مذاکرات هسته‌ای نمونه این شفاف‌سازی‌ها بوده و باید بدانیم که هدف آمریکا شکستن مقاومت در ایران است.

وی بزرگ‌ترین دستاورد این مذاکرات را اثبات دشمنی آمریکا با ایران ارزیابی کرد و بیان داشت: اثبات دشمنی آمریکا با ایران سبب انسجام و تقویت قدرت ملی در مقابل توطئه‌های دشمن می‌شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه غربی‌ها بیشترین ضربه را از تحریم ایران خواهند خورد، گفت: طبق گزارشاتی که غربی‌ها منتشر کرده‌اند آنها روزی 2 میلیارد دلار از تحریم ایران ضرر می‌بینند و این به معنای 700 میلیارد دلار در سال است, این در حالی است که درآمد نفتی ایران در شرایط غیر تحریم حدود 70 میلیارد دلار است و این یعنی غربی‌ها 10 برابر خسارت می‌بینند.

وی افزود: چنانچه آنان ببینند در ایران مقاومت ادامه دارد و شکسته نمی‌شود و بدانند که ایران تحریم‌ها را بستری برای مقاومت می‌داند آنگاه تحریم‌ها برداشته خواهد شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه آشنایی مردم با خصومت دشمن و تحریم‌های آنان می‌تواند فرهنگ مصرف را اصلاح کند گفت: مشاهده پیروزی ایران در این جنگ اقتصادی، الگویی خواهد بود برای سایر ملت‌ها. به این معنا که آنان نیز می‌توانند در مقابل تحریم‌ها و فشارها مقاومت کنند.

قدیری ابیانه در ارتباط با نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف برنامه هسته‌ای اظهار کرد: تعداد دانشجویان ایران بیش از 4 میلیون و نیم نفر است و طبیعتا دانشجو و دانشگاه یعنی راه حل، بنابراین چنانچه خواهان پیشرفت علم در کشور هستیم باید به علم آموزی اهمیت مضاعفی داده شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشجو باید خود را مسئول تحقق چشم انداز 1404 بداند، تصریح کرد: دانشجو مخاطب اصلی ابلاغیه 1404 است، نحوه تحصیل دانشجویی که خود را صورت مسئله می‌داند با دانشجویی که خود را بخشی از راه حل می‌داند متفاوت است.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: بنابراین باید نگاه‌ها در دانشگاه اصلاح شود، اما این در حالی است که دانشگاه‌ها نیروهای کارآفرین به جامعه ارائه نمی‌دهند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌هایی برای فناوری هسته‌ای در صورتی‌که هدفمند باشد تاثیر می‌گذارد.

۹۳/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">