پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ

۰

در پی تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران، باردیگر اعضای پارلمان اروپا در کنار گروهک تروریستی منافقین، با تکرار ادعاهای گذشته اعلام کردند که مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران می‌دانند.
به گزارش افکارنیوز، در جدیدترین اقدام پارلمان اروپا بعد از تصویب قطعنامه ضد ایرانی، هفت روز پیش در ۹ آوریل، کنفرانسی در بروکسل با محوریت ایران و با حضور منافقین و به ریاست "استروان استیونسون" (Struan Stevenson) برگزار شد.

یکی بودن پارلمان اروپا با منافقین در صدور قطعنامه

بسیاری از اعضای ارشد پارلمان اروپا از گروههای سیاسی مختلف، ازجمله "آلخو ویدال کوادراس" معاون پارلمان و "میشل آلیو ماری" وزیر سابق خارجه و دفاع فرانسه در این جلسه سخنرانی کردند. جلسه در بروکسل همزمان با دور دیگری از گفتگوهای اتمی بین ایران و کشورهای ۱+۵ در وین برگزار شد.

استیونسون گفت: "من می خواهم به [روحانیون] بگویم: ما که توسط رأی مردممان به این جا فرستاده شده‌ایم خودمان تصمیم می‌گیریم که چه بگوییم و به چه کسی گوش کنیم و به چه کسی اهمیت ندهیم و به‌همین خاطر است که ما خانم مریم رجوی (سرکرده منافقین)، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران را دعوت کرده‌ایم تا به ما در مورد یک ایران متفاوت بگوید: یک ایران دموکراتیک و آزاد!

این سخنان در حالی بیان می شود که طبق اسناد رسمی، دست این گروهک تروریستی به خون هزاران نفر از هموطنان ما آلوده است.

یکی بودن پارلمان اروپا با منافقین در صدور قطعنامه

مریم رجوی سرکرده منافقین نیز در قسمتی از ادعاهای خود می گوید: کشورهای غربی باید روی تعطیلی سایت‌های اتمی و توقف غنی‌سازی اورانیوم اصرار کنند ... هر گونه امتیاز دادن و یا مماشات غرب به [روحانیون] اجازه خواهد داد که به بمب اتمی دست پیدا کنند".

"مریم قجر عضدانلو" همچنین در قسمت دیگری از ادعاهای خود درباره رئیس جمهوری اسلامی ایران و "حمید ابوطالبی" نماینده معرفی‌شده از سوی دولت به عنوان نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل می‌گوید: انتصاب یک تروریست به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل، خوی واقعی روحانی را نشان می‌دهد!
ملاحظات: برگزاری چنین جلسه ای در تمجید از تروریستها و جسارت در اعلام وی به عنوان رئیس جمهور برگزیده نیروهای مقاومت در پی اعلامیه قبلی مبنی بر ایراد گرفتن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، از یکسو نشانه اقتدار ایران است از این جهت که حماسه سیاسی حضور مردم پارلمان اروپا را به یاوه گویی انداخته است و از یک سو نشانه ضعف دیپلماسی عمومی ایران است که از زبان مردم نمایندگان اروپا را نتوانسته آنچنان مورد هجوم تبلیغاتی قرار دهد که جرات و جسارت چنین اقدامی را نداشته باشند. اگر نمایندگان اروپا و اصولا مردم اروپا مورد بمباران تبلیغاتی و مکاتباتی مثلا از سوی قربانیان تروریسم قرار می گرفتند به خود جسارت اینکار را نمی دادند.
 البته ذکر این موضوع لازم است که این نمایندگان مبالغ قابل توجهی را از منافقین دریافت می دارند تا چنین مواضعی اتخاذ کنند. یکی از روش های منافقین در غرب گدایی از مردم است و این پول ها را جمع آوری و در اختیار سازمان قرار میدهند و آنها نیز با این وجوه نمایندگان را می خرند. البته حمایت موساد و سیا و ... از آنها را نیز نباید از نظر دور داشت.
آنچه مسلم  است این افراد خودفروش باید به ایران ممنوع الورود شوند.
۹۳/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">