پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

۰

شیوه دفاع با تمام وجود خاتمی از جمهوریت نظام

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

آقای سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق که طی 8 سال ریاست جمهوری خود به جای انجام امور اجرایی کشور  وقت زیادی را صرف تبیین مفهوم جمهوریت و دفاع جانانه از آن کرده بود اخیرا گفته است که "با همه وجود از جمهوریت نظام دفاع می‌کنیم".

اما برای درک بهتر اظهارات ایشان باید تعریفی از جمهوریت و نوع دفاع ایشان ارائه دهیم.

جمهوریت یعنی نامزد مورد نظر ایشان پیروز انتخابات است، چه اکثریت رای را آورده باشد چه 11 میلیون رای کمتر از رقیب خود به دست آورده باشد.

در جمهوریت مورد نظر ایشان نظر مردم محترم است اگر مطابق با نظر وی رای داده باشد. در جمهوریت زنان و مردان آزادند به هر کس دلشان خواست رای دهند به شرطی که به نامزد مورد نظر ایشان رای دهند وگرنه طرفداران نامزد شکست خورده حق دارند اکثریت را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار دهند بویژه اگر عکس حضرت امام (ره) را در دست داشته باشند و چادر بر سر داشته باشند.

اگر اکثریت به نامزد مورد نظر ایشان رای ندهند نباید انتظار داشته باشند به مقدساتشان توهین نشود و نباید غافلگیر شوند از اینکه طرفدارن نامزدی که 11 میلیون رای کمتر آورده در روز عاشورا به رقص و پایکوبی بپردازند.

در جمهوریت مردم آزادند به هر کس که دلشان خواست رای بدهند به شرطی که دلشان فقط بخواهد به نامزد مورد نظر ایشان رای دهند وگرنه نباید انتظار زندگی آسوده و با رفاه را داشته باشند و طرفداران نامزدی که رای کافی نیاورده حق دارند دربه در در کشورهای خارجی به دنبال تشدید تحریم های اقتصادی ایران باشند چرا که نشان دادند که لیاقت رفاه و نیز  َازادی و جمهوریت مورد نظر ایشان را ندارند.

آقای خاتمی با تمام وجود از این جمهوریت دفاع می کنند، به همین دلیل هم پیروزی آقای موسوی در انتخابات ریاست جمهوری که 11 میلیون رای کمتر از رقیبش  داشت را به وی تبریک گفت.

خلاصه در جمهوری مورد ایشان قانون محترم است مگر مطابق میل ایشان نباشد.

۹۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">