پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

۰

سرویس اجتماعی : سفیر سابق ایران در استرالیا و کارشناس مسائل استراتژیک گفت :مردم ما دچار توهم از درآمد های نفتی هستند و این توهم گاهی در بین مسئولین هم وجود دارد .

به گزارش گلستان ما ، محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و کارشناس مسائل استراتژیک در همایش رسانه و مقاومت در گرگان اظهار کرد: با وجود بروز دو جنگ جهانی بین اروپائیان و اختلافات فراوانی را در بین اروپائیان وجود دارد ولی آنها با استفاده از تاسیس اتحادیه اروپا به فکر اتحاد بیشتر هستند و دشمن در کشورهای اسلامی به دنبال تفرقه هستند.

وی ادامه داد: ولی متاسفانه بعضی‌ها در ایران هم در زمین دشمن بازی می کنند و می گویند پرچم ایران باید شیر و خورشید داشته باشد و آن را به شعار لا اله الا الله  ترجیح می دهند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه سهم هر ایرانی در ماه از محل فروش نفت حدود 67 هزار تومان است ، تصریح کرد : مردم ما دچار توهم از درآمد های نفتی هستند و این توهم گاهی در بین مسئولین هم وجود دارد .

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود : این توهم باعث بدبینی مردم نسبت به دولت ها می شود و همه به دنبال دریافت سهم از بیت المال هستند و کسی نمی گوید سهمش در تولید ثروت چیست .

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد که با بودجه متکی به نفت ادامه دهیم مشکلات زیادی بر سر راه ما سبز خواهد شد ، تاکید کرد : مردم باید به دنبال تولید باشند ، مردم ما هیچگاه خود را مخاطب شعار سال نمی دانند در صورتی که مردم و مسئولین باید به دنبال اقتصاد مقاومتی باشند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه ما در کشور دچار تنبلی اجتماعی هستیم ، تصریح کرد : مشکل ما آنجا است که فکر می کنیم چون نفت داریم دیگر نباید کار کنیم .

وی در ادامه افزود : چه کسی گفته که بعد از ارتباط برقرار کردن ما با امریکا مشکلات ما برطرف می شود ، و یا ما نباید به امید رسیدن به شانس بیکار بنشینیم. غربی ها در ضرب المثلی می گویند کسی که به امید شانس نشسته است سالهاست که مرده است .

سفیر سابق ایران در استرالیا با بیان اینکه برای پیشرفت باید کار و تلاش را فرهنگ جامعه کنیم ، تصریح کرد : هرجا که ما کار و تلاش را انجام داده ایم در آن صنایع به پیشرفت دست پیدا کردیم .

وی با اشاره به اینکه خود تحریمی بدتر از تحریم بیگانگان است ، خاطرنشان کرد : از نظر تنبلی ما بعد از اعراب دومین کشور هستیم و دشمن با وجود اینکه ما از کالای داخلی استفاه نمی کنیم و از  زیر کار در می رویم دیگر نیاز به تحریم ندارد.

منتشر شده در شنبه, 27 اردیبهشت 1393 

۹۳/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">