پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ

۰

سرویس اجتماعی: سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا گفت: کار دولت آمریکا در راه ندادن سعید ابوطالبی نماینده معرفی شده ایران در سازمان ملل کاملا غیر قانونی است.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به اینکه ایران حق دارد در سازمان ملل نماینده داشته باشد، عنوان کرد: اینکه دولت آمریکا سعید ابوطالبی را به خاک آمریکا راه نداد و مانع ورود سفیر ایران به سازمان ملل شد، توجیه قانونی ندارد.

قدیری ابیانه اظهار کرد: متاسفانه سازمان ملل متحد به عنوان یک نهاد بین المللی در این قضیه ورود پیدا نکرد و این مورد را مشکلی بین دولتهای ایران و آمریکا دانست که باید خودشان آن را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه کار دولتمردان امریکایی در راه ندادن سعید ابوطالبی کاملا غیر قانونی است، تصریح کرد: هنوز نمی دانم جمهوری اسلامی کسی را معرفی کرده یا نه اما بنظر می رسد که آمریکا با ورود ابوطالبی مخالف است و ما باید شخص دیگری را معرفی کنیم.

 

اقتصاد استراحتی را کنار بگذاریم

سفیر سابق ایران در مکزیک در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: ما نباید کالاهای  تولیدی خودمان را دچار خود تحریمی بکنیم و در حالی که این همه تولید بومی داریم از کالاهای خارجی استفاده کنیم.

محمد حسن قدیری ابیانه اظهار کرد: باید ذهن و فکر مردم به این سمت برود که هر ایرانی باید تولید کننده و مصرف کننده تولیدات خود باشد و بایستی اقتصاد استراحتی را کنار بگذاریم و اقتصاد جهادی و مقاومتی را جایگزین آن بکنیم و اگر این اتفاق نیفتد به اقتصاد ریاضتی گرفتار می شویم.

این کارشناس مدیریت استراتژیک خاطرنشان کرد: مذاکرات به نتیجه ای نخواهد رسید و ما نبایستی نگاهمان به غرب و نتیجه مذاکرات باشد، اگر رابطه با آمریکا خوب است چرا پاکستان چنین وضعی دارد؟ چرا خود امریکا 50 میلیون فقیر دارد.

قدیری ابیانه گفت: ژاپنی ها روزانه 8 ساعت کار مفید می کنند و کره ای در روز 9 و نیم ساعت کار مفید و در یک سال به اندازه 26 سال یک ایرانی کار می کنند؛ از طرفی ما نشسته ایم و منتظر شانس هستیم و می خواهیم با اتفاقات روزمره و معجزه کارمان پیش برود.

وی ادامه داد : کشور ما در دنیا بیشترین تعطیلات را دارد و هر کس که در زندگی خود تحولی ایجاد نکرد بایستی خودش را مقصر بداند.

منتشر شده در شنبه, 27 اردیبهشت 1393 14:26 |  بازدید: 28 |  کد خبر: 18666

۹۳/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">