پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ

۰

گرگان – خبرگزاری مهر: سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان این که مردم ایران هیچ وقت در مسائل اقتصادی و شعار سال خود را مخاطب نمی دانند، گفت: کار مفید ادارای در ایران روزانه 22 دقیقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قدیری ابیانه عصر شنبه در همایش رسانه و مقاومت ابراز داشت: مردم باید بدانند همگام با شعار سال و مسائل جامعه باید در رفتار خود تغییر ایجاد و در این راستا در کنار مسئولین تلاش کنند.

وی با اشاره به آثار توهم نفتی در کشور تصریح کرد: آثاری همچون مطالبه گری، نارضایتی، نفوذ ناکارآمدی، امید به غیر خود بستن، در انتظار شانس نشستن و امید به مذاکرات 1+5  بستن از جمله آثار توهم نفتی در کشور است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه تنبلی اجتماعی یکی از آثار این وابسته بودن به اقتصاد نفتی است، ادامه داد: این باور در بین مردم ایران به وجود آمده است که دولت باید معیشت آنها را تأمین کند و مشکلات آنها را حل کند.

وی اضافه کرد: در ایران مردم رابطه بین مالیات دادن و خدمات گرفتن را نمی‌دانند در حالی در کشورهای دیگر مردم به ازای خدماتی که از دولت دریافت می‌کنند مالیات می‌دهند.

وی امید بستن به مذاکرات 1+5 را بسیار بیهوده دانست و عنوان داشت: اگر آمریکا بدون قید و شرط هم ان مذاکرات قبول کند باز هم مشکلات به طور کامل حل نمی شود  و آیا مگر کشورهای دیگر که با آمریکا ارتباط دارند مشکلی ندارند و این در صورتی است که خود کشور آمریکا نزدیک به 50 میلیون فقیر دارد.

وی افزود: مشکل ما این است که چون فکر می‌کنیم نفت داریم نیاز به کار نیز نیست و این همان استراتژی است که استعمار برای کشور مورد هدف قرار داده است تا به این وسیله تولید ثروت را در کشور متوقف کند و این انتظار را برای مردم ایران به وجود آورده است که با وجود درآمدهای نفتی احتیاجی به کار و تلاش  نیست.

کار مفید ادارای در ایران 22 دقیقه است

کارشناس عالی امور استراتژیک ساعت مفید کار را در بین کارکنان ادارات 22 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت: این امر باعث عقب ماندگی کشور می شود و این در حالی است که در  کشورهایی همچون ژاپن و کره کار مفیدشان 8 و 9 و نیم ساعت است.

وی ادامه داد: مردم ایران دچار تنبلی اجتماعی هستند که بعد از کشورهای عربی رتبه دوم را دارا بوده و این امر باعث ایجاد اقتصاد استراحتی در کشور می شود و همچنین مردم ایران در اسراف نیز رتبه های اول را در جهان دارند.

قدیری ابیانه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مردم ایران باید خودشان وارد اقتصاد مقاومتی شوند که در غیر این صورت مجبوریم تا وارد اقتصاد ریاضتی شویم  و در واقع شرایط کل کشور تحت تاثیر نحوه مصرف  و تفکر جامعه است.

وی بهره وری را در ایران بسیار پایین دانست و خاطرنشان کرد: ما دچار ویروس تنبلی شده ایم  چرا که بهره وری را رعایت نمی کنیم و در این صورت لازم نیست ما را تحریم کنند، چرا که ما به وسیله خودمان، خود را تحریم کرده‌ایم.

این نویسنده گفت: یکی از نیازهای دشمن اخلال در تولید، کشتن ایرانیان و تحلیل در سرمایه است که ما خود در کشور بدون وجود آنها همه شرایط را به وجود آورده ایم و اگر ما خود تحریم برای خودمان به وجود نمی آوردیم هیچ وقت تحریم های دشمن بر ما اثر گذار نبود.

ما دچار اقتصاد استراحتی هستیم

وی افزود: اقتصاد ما نه مقاومتی، نه ریاضتی و نه حماسی است بلکه ما دارای یک اقتصاد استراحتی هستیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بین التعطیل را یکی معظلات کشور عنوان کرد، ابراز داشت: بین التعطیل باعث سقوط اقتصاد جامعه شده است و همچنین کاهش ساعات مفید اکاری به تولید ضربه وارد می کند.

وی با اشاره به راه کارهای اقتصاد پویا در کشور عنوان داشت: کار و تلاش آحاد مردم ایران ، پرهیز از اسراف  و پرهیز از خرید کالاهای خارجی باعث خنثی شدن تحریم ها می شود  و کاهش وابستگی به نفت را به دنبال خواهد داشت.

۹۳/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">