پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ

۱

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین»: یک کارشناس مسائل استراتژیک معتقد است، سعی می کنند اینگونه وانمود کنند که پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نیز مرهون حمایت آنهاست در حالی که اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمی داد معلوم میشد که چقدر آراء آنان کم است.

جوان‌آنلاین: محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» اظهارداشت: کسانی که اصلاح طلب قلمداد می شوند، معمولا دور شدن از اسلام و نزدیک تر شدن به فرهنگ غربی را اصلاحات می دانند در حالی که من معتقدم این ها را ما باید منحرفین بدانیم چرا که اصلاحات واقعی یعنی نزدیک تر شدن به اسلام و اسلامی تر شدن جامعه و حکومت و ضوابط و شرایطی که در بطن دین وجود دارد.

وی تصریح کرد: با این وجود این عده ای که خودشان را اصلاح طلب می دانند به شدت قدرت طلب هستند حتی زمانی که شعار خروج از حاکمیت را می دادند دو دستی به مصادر دولتی و حکومتی چسبیده بودند و هر ترفندی را به کار می برند برای اینکه در قدرت بمانند.

قدیری ابیانه افزود: فتنه سال 88 هم نیز در همین راستا بود و این طیف با آنکه می دانستند انتخابات را آن هم با 11 میلیون تفاوت رای باخته اند اما سعی می کردند با هزار ترفند و توطئه قدرت را از آن خودشان کنند و طبیعتا این توطئه ها و ترفندها و تلاش ها برای کسب مواضع قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و در انتخابات های بعدی نیز این تلاش شان را ادامه خواهند داد.


وی گفت: آنها حتی سعی می کنند اینگونه وانمود کنند که پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نیز مرهون حمایت آنهاست در حالی که اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمی داد معلوم می شد که چقدر آراء آنان کم است البته نظرسنجی ها این مسئله را نشان می داد که اصلاح طلبان بیش از 7 درصد آراء را در اختیار ندارند هرچند که همه اصلاح طلبان را نمی شود فتنه گر نامید.

این کارشناس مسائل استراتژیک عنوان کرد: اصلاح طلبان اگر با دیگران ائتلاف کنند به خاطر ناتوانی در کسب همه مواضع قدرت است و یا حتی ائتلاف برای اینکه بخشی از مصادر مدیریتی را در دست بگیرند اما چون عمدتا به شرعیات پایبند نیستند و به کارگیری ترفندهای غیراخلاقی، دروغ، فریب و خدعه را بخشی از سیاست و بلکه لازمه سیاستمداری می دانند همواره سعی می کنند خودشان را پیروز جلوه دهند.

قدیری ابیانه ادامه داد: اصلاح طلبان در آینده سعی خواهند کرد با بزرگنمایی خود، تعداد بیشتری از اعضاء خود را در لیست ائتلافات ممکن قرار دهند و فقط در صورت ائتلاف هست که ممکن است که نامزدهایشان به مجلس راه پیدا کنند.

منبع : جوان آنلاین

۹۳/۰۳/۰۵

نظرات  (۱)

ایول به این تحلیل دکتر درست حسابی این جماعت رو معرفی کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">