پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ

۳

قدیری ابیانه در گفتگو با آناج/
آقای روحانی البته ریاست جمهوری خود را مرهون اینگونه نیروهاست چرا که فقط به خاطر نیم درصد آرا انتخابات به دور دوم کشیده نشد که اگر چنین میشد، اصولگرایان متحدا از نامزد اصولگرا حمایت میکردند. بنابراین میتوان گفت که آقای روحانی قطعا آن نیم درصد آرا را مرهون اینگونه نیروهاست.
قدیری در مورد سخنان اخیر حجاریان مبنی بر اینکه اصلاح طلبان الآن ستون فقرات دولت هستند هم گفت: اینکه اصلاح طلبان الآن در دولت هستند، این یک واقعیت است و پست های بسیار حساسی را در اختیار دارند.

به گزارش آناج، محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و دکترای مدیریت استراتژیک در تحلیل سخنان اخیر صادق زیباکلام مبنی بر اینکه روحانی فقط یک میلیون رای داشت و به کمک اصلاح طلبان پیروز شد گفت: رای اصلاح طلبان آنقدر بود که آقای عارف کناره گیری را ترجیح داد.

وی در ادامه افزود: متن به نفع حاشیه کنار نمیرود و اگر اینطور بود که آقای زیباکلام میگوید، نباید کنار میرفتند. عارف کنار رفت تا امثال زیباکلام ها بتوانند ادعا کنند که شمار اصلاح طلبان کم نیست.

قدیری در مورد سخنان اخیر حجاریان مبنی بر اینکه اصلاح طلبان الآن ستون فقرات دولت هستند هم گفت: اینکه اصلاح طلبان الآن در دولت هستند، این یک واقعیت است و پست های بسیار حساسی را در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: حضور اصلاح طلبان در دولت نه به خاطر پایگاه اجتماعی شان، بلکه به خاطر سیاست های غلط آقای روحانی است. سپردن جایگاههای مهمی مثل وزارت علوم به اینگونه افراد شایسته نیست.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: کسانی که در فتنه دشمن را به آغوش کشیدند، نباید پست های حساس را در اختیار بگیرند که این یک خیانت است.

وی خاطرنشان کرد: اینها تلاش کردند تا کشور و نظام و حقوق مردم را تقدیم دشمن کنند اما نتوانستند. هرچند نظام را تا نزدیکی پرتگاه بردند. براین اساس باید به کسانی مسئولیت داد که در شرایط بحرانی و خطرناک مدافع نظام و اسلام باشند نه اینکه دو دستی کشور را به بیگانگان تقدیم کنند.

قدیری در تحلیل مسئولیت های مهم کشور گفت: دادن پست به اینگونه افراد را باید یک انحراف از مواضع امام و نظام دانست. آقای روحانی البته ریاست جمهوری خود را مرهون اینگونه نیروهاست چرا که فقط به خاطر نیم درصد آرا انتخابات به دور دوم کشیده نشد که اگر چنین میشد، اصولگرایان متحدا از نامزد اصولگرا حمایت میکردند. بنابراین میتوان گفت که آقای روحانی قطعا آن نیم درصد آرا را مرهون اینگونه نیروهاست.

وی در پاسخ به دلیل حمایت مطهری از رفع حصر سران فتنه نیز گفت: مواظع آقای مطهری دارای انحراف میباشد و او سعی میکند این مواضع را به خط و مشی پدرش نسبت دهد. حال آنکه شهید مطهری دارای مواضع کاملا قاطع علیه منافقین بود و عبارت به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران را که منافقین مطرح میکردند شرک می دانست و علیه آنان موضع داشت.

قدیری در ادامه افزود: اقدام موسوی و کروبی بدتر از منافقین بود. موسوی اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی بویژه در روز عاشورا را مردم خداجوی نامید و در حقیقت نه به نام خدا بلکه بر ضد خدا و نه به نام مردم بلکه بر ضد مردم و به نفع بیگانگان اقدام کرد.

وی خطاب به مطهری گفت: مطهری بهتر است از پدرش خرج نکند هرچند مردم هم اظهارات او را به پای پدرش نمی نویسند. این ظلم بزرگی است که موسوی و کروبی در اوج رفاه و با همه ی امکانات در منزل خود به سر برند. آنها باید در زندان باشند و به خاطر توطئه علیه حقوق ملت و آرای مردم و جمهوریت و اسلامیت نظام و خدمت به بیگانگان محاکمه و مجازات شوند.

سفیر سابق ایران در استرالیا در تحلیل و پیش بینی مذاکرات وین 6 هم گفت: استحکام مواضع هیئت ایرانی به استحکام مواضع کشور بستگی دارد. هرچه تولید ثروت در کشور بیشتر شود که به کار و تلاش آحاد مردم و مسئولین بستگی دارد، هرچه جلوی اسراف و تبذیر گرفته شود، هرچه نیاز ایران به ارز کمتر شود که یکی از راههای آن پرهیز از خرید اجناس خارجی است، موضع ایران بیشتر تقویت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اگر شعار سال تحقق یابد آنگاه دشمن ناامیدتر و کشور قوی تر خواهد شد. بنابراین باید عزم ملی در تقویت هیئت ایرانی با افزایش ساعت مفید کاری،بهره وری و وجدان کاری و انضباط اجتماعی و پرهیز از اسراف و پرهیز از خرید کالاهای خارجی تجلی یابد.

قدیری در پیش بینی نتیجه ی مذاکرات نهایی با 5+1 هم گفت: به خاطر زیاده خواهی غرب، این مذاکرات به نتیجه نمیرسد. اما فایده بزرگ مذاکرات اینست که آن افرادی که در جامعه بر این تصور بودند که با مذاکره و لحن ملایم و لبخند میتوان دشمن را از خصومت ورزی منصرف کرد، متوجه عمق دشمنی غرب خواهند گردید و این بزرگترین دستاورد مذاکرات خواهد بود.

۹۳/۰۴/۱۲

نظرات  (۳)

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۵ انجمن ادواردو
http://documenti.wordpress.com/2010/09/16/edoardo-agnelli/
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۵ انجمن ادواردو
http://documenti.wordpress.com/2010/09/16/edoardo-agnelli/
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۰ انجمن ادواردو
http://www.crimeblog.it/post/8427/i-misteri-di-casa-agnelli-intervista-ad-antonio-parisi

مصاحبه درباره شهادت ادواردو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">