پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: غرب می‌تواند به‌خاطر زیاده‌خواهی خود مذاکرات را ترک کند/ لحن‌ تهدیدآمیز در حد و قواره آمریکا نیست

قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین‌المللدر گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه ایران در مذاکرات چیزی فراتر از حقوق هسته‌ای خود را مطالبه نکرده است، گفت: غرب اگر حاضر نیست دست از مطامع و زیاده‌خواهی‌های خود بردارد، می‌تواند مذاکرات را ترک کند.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره اظهارنظر یکی از مقامات آمریکایی حاضر در مذاکرات وین مبنی بر اینکه اگر ایران عقب‌نشینی نکند، مذاکرات را قطع می‌کنیم، اظهار داشت: در حقیقت می‌توان اظهارات مقامات آمریکایی را اینطور ترجمه کرد که اگر ایران از حقوق خود دست برندارد ما مذاکرات را ترک خواهیم کرد.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه ایران چیزی فراتر از حقوق هسته‌ای خود را مطالبه نکرده است، افزود: غرب اگر حاضر نیست دست از مطامع و زیاده‌خواهی‌های خود بردارد، می‌تواند مذاکرات را ترک کند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: غرب قصد ندارد به حقوق ملت ایران احترام بگذارد و در این صورت دو اتفاق مهم خواهد افتاد؛ نکته اول این است آن بخش از اقشار جامعه ایران که فریب تبلیغات دشمن را خورده بودند و فکر می‌کردند با مذاکره با آمریکا و لحن دیپلماتیک و لبخند می‌توان آمریکا را از دشمنی منصرف کنند، به اشتباه خود پی می‌برند.

وی افزود: اتفاق دیگر در این عرصه نیز این است که آمریکا توان بسیج کشورهای جهان علیه ایران را از دست می‌دهد و انسجام درونی‌شان ضربه خواهد خورد.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه گستاخی‌های غرب علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست،‌ در عین حال گفت: آنچه که قابل تأمل است اینکه نفوذ ایران در جهان و به ویژه جهان اسلام رو به گسترش بوده و آمریکا موضع سقوط از ابرقدرتی خود را طی می‌کند و از این رو این لحن‌های تهدیدآمیز در حد و قواره آمریکا نیست.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه با بیان اینکه هیأت دیپلماتیک کشورمان در چارچوب حفظ حقوق کامل ایران، شفاف‌سازی و رفع نگرانی‌های احتمالی حرکت می‌کند، یادآور شد: آنها بنا ندارند که از حقوق هسته ای کشورمان کوتاه بیایند و از سوی دیگر غرب نیز به خوبی می‌داند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و این مبحث تنها بهانه است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930414001046#sthash.L9LnqqEz.dpuf
۹۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">