پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۰

دکتر قدیری ابیانه در گفتگو با نظریک در رابطه با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ارسرائیل گفت: خداوند در قران کریم بر عبارت بنی اسرائیل در فرازهای متعدد تأکید دارد. صحبت از یک قوم و نژاد است و نه مذهب. این قوم در حکومت فراعنه تحت ظلم و تعزیر بوده اند. در مراحلی از تاریخ به حضرت موسی «ع» ایمان آوردند ، اما دچار انحراف شده و در غیاب حضرت موسی «ع» به گوساله پرستی نیز روی آوردند. عده ای اما در دین پیامبرشان باقی ماندند هرچند که تحریفاتی در آن صورت گرفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نظریک :همینطور حضرت مریم «س» و والدینش همگی پیروان راستین حضرت موسی بودند و مریم مقدس از کودکی در صومعه یهودیان بزرگ شد.

اما با آمدن حضرت مسیح، پیامبر جدید و وعده داده شده به حضرت موسی از سوی خداوند، کاهنان و علمای یهود انکارش نمودند و به دشمنی با او پرداختند و عده ای نیز به او پیوستند. در حقیقت آن بخش از قوم بنی اسرائیل که به پیامبری و معجزاتش و مادرش ایمان آوردند، پیروان صدیق حضرت موسی هستند.

در بخش عهد عتیق انجیل از قول خدا آمده است که به حضرت خطاب می فرمایند :

«در آینده از بین برادران تو، شبیه به تو پیامبری برگزیده خواهد شد و هرکس از او پیروی نکند خداوند خود به محاسبه اعمال او خواهد پرداخت» در حقیقت خداوند کسانی را که به پیامبر جدید نگروند را تهدید به مجازات کرده است .

و اما در عهد جدید انجیل آمده است آن پیامبری که خداوند به حضرت موسی وعده داده همان مسیح است. بنابر این بخش صالح بنی اسرائیل کسانی اند که معجزه حضرت مسیح و مریم مقدس را پذیرفتند و تبعیت کردند و آنان که از او پیروی نکردند مورد مؤاخذه خدا قرار خواهند گرفت .

با ظهور پیامبر اسلام بخشی از بنی اسرائیل که مسیحی و یهودی بودند و همچنین بت پرستان به آن حضرت ایمان آوردند.

قوم بنی اسرائیل در حقیقت همین فلسطینیان امروزند. در حقیقت بنی اسرائیل اعم از مسلمان ،مسیحی و یهودی فلسطینی ها هستند و نه مهاجرانی خود را وارث و مالک فلسطین نامیدند.

تفاوت نگاه یهودیان ،مسیحیان و مسلمانان به حضرت مریم مقدس و مسیح بدینگونه است.

- یهودیان هیچ معجزه ای برای حضرت مسیح و مریم مقدس قائل نیستند.آنها بر اساس آموزه های سر تا سر تحریف و مازوخسیم گونه کتاب تلمود این انبار شرارت های صهیونیسم، معتقدند العیاذ بالله مریم زنی خود فروش بوده و مسیح فرزندی از قبل خود فروشی بوده است و مصلوب شدن مسیح را مجازاتی عادلانه می دانند که خود یهودیان خواستار آن شده بودند.

- مسیحیان نیز حضرت عیسی بن مریم را فرزند خدا و یک ضلع از خدایی که آنرا سه گانه می دانند محسوب کرده و معتقدند خدا سه بعد در یکی است. خدای پدر ،خدای پسر و خدای روح القدس است .معتقدند که مسیح توسط یهودیان به صلیب کشیده شده و پس از گذشت سه روز از مرگش عروج کرده است. مسیحیان مریم مقدس را مادر خداوند می نامند.

و اما در این میان مسلمانان بر اساس آیات وحیانی قران برای حضرت مریم و مسیح تقدس قائل اند و قران و معجزاتی از ایشان را یاد آور شده که در انجیل نیز اشاره نشده است . مسلمین وی را خدا ندانسته و به خدای واحد معتقدند و مسیح را پیامبر اولوالعزم می دانند و ولادت بدون پدر را معجزه ای الهی دانسته و اما قطعا او یک بشر است .

همانطور که آدم ابو البشر بدون پدر و مادر به وجود آمد ولی او نیز بشر است و فرزند خدا نیست، مسلمانان معتقدند که مسیح به صلیب کشیده نشده بلکه فرد مصلوب را احدی از حواریون وی می دانند که به او خیانت کرده، اما با معجزه الهی و در چشم دشمنان همچون مسیح جلوه کرده و دشمنان این خائن را مصلوب نمودند با این توهم که وی مسیح است و مسیح بی آنکه مصلوب شود عروج می کند .

اما چرا مقدمه ای طولانی در این برنامه مطرح شد؟

رسانه های صهیونیستی واقعیت نگاه مسلمانان و یهودیان نسبت به حضرت مسیح و مادرش از مسیحیان پنهان می دارند ومسیحیان نه از دیدگاه یهودیان نسبت به حضرت مسیح و مریم مقدس مطلع اند و نه از نگاه توهین امیز یهودیان اطلاع دارند و اگر در یک روشنگری جهانی حقیقت و واقعیت برای جوامع مسیحی روشن شود روابط جهان اسلام نیز با مسیحیان بهبود یافته و صهیونیستها در جوامع غربی منزوی خواهد شد.

هرچند که صهیونیستها ساکت نمی نشینند و قطعا در این مسیر سنگ اندازی خواهند نمود.

لذا با وجود این جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی و وقایع چند روز گذشته که دل هر انسان را به درد می آورد، آنچه که امروز در جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب و هم پیمانانش لازم است استفاده از توان و ظرفیت های بالقوه مسلمین در بستر عملیات روانی و رسانه ای و وارد کردن ضربات مهلک و اثر گذار بر پیکر ناساز بی اندام رژیم جعلی اسرائیل در منطقه می باشد و قطعا در آینده ای نه چندان دور فلسطین پیروز و از نهر تا بحر آزاد خواهد شد و امریکا و دول غرب به دلیل حمایت از صهیونیست ها در طرح تاریخ بی آبرو و بد نام خواهند ماند.

۹۳/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">