پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ

۰

قدیری‌ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اگر آمریکا می‌خواهد به صهیونیست‌های جنایتکار کمک کند و آنها را از اضمحلال نجات دهد یک راه بیشتر وجود ندارد و آن این است که بخشی از سرزمین وسیع خود را به تشکیل دولت صهیونیستی اختصاص دهد تا این جنایتکاران فلسطین را رها کرده و به آمریکا مهاجرت کنند.
نه تنها گزینه‌های روی میز بلکه خود میز هم دچار پوسیدگی است و  این میز با گزینه‌های روی آن فرو پاشیده خواهد شد. 


"محمدحسن قدیری‌ابیانه"  در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به یادداشت به چاب رسیده از اوباما در روزنامه صهیونیستی و اظهارات منفی وی در رابطه با ایران، اظهار داشت: رایزنی آمریکا با رژیم صهیونیستی یک امر همیشگی است و به دولت اوباما منحصر نمی‌شود.

وی افزود: سیاست خاورمیانه ایالات متحده را صهیونیست‌ها تعیین می‌کنند و این کشور در سیاست خاورمیانه‌ای گاها منافع آمریکا را فدای منافع رژیم صهیونیستی می‌کند.  

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: باید توجه داشت صهیونیست‌ها بر اقتصاد و رسانه‌های آمریکا تسلط دارند. همچنین نقش تعیین کننده‌ای را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ایفا می‌کنند به همین دلیل هیچ رئیس‌جمهوری به خود اجازه نمی‌دهد که خلاف منافع نامشروع این رژیم اقدام کند و هنگامی که برخی مقامات مانند جان‌ کری مطلبی را علیه صهیونیست‌ها بیان می‌کنند او را مجبور به عذرخواهی می‌کنند.

 قدیری‌ابیانه ادامه داد: اما در مورد اینکه آمریکا به دنبال این است تا مطمئن شود ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، باید گفت آمریکا هیچ نگرانی از این بابت ندارد چرا که موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.  

 وی بیان کرد: این موضع‌گیری اوباما که در یادداشتی در روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی منتشر شده، در کشوری که خود صدها سلاح هسته‌ای دارد نشان می‌دهد که این کشور کوچکترین توجهی به خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای که شامل رژیم صهیونیستی نیز می‌شود، ندارد. 

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک با اشاره به گزینه‌های روی میز آمریکا گفت: نه تنها گزینه‌های روی میز بلکه خود میز هم دچار پوسیدگی است و  این میز با گزینه‌های روی آن فرو پاشیده خواهد شد.  

 قدیری در پایان خاطر نشان کرد: در این یادداشت دو نکته وجود دارد؛ نکته اول اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا بفهمد که در ایران هرگز یک سلاح هسته‌ای وجود نداشته، دوم اینکه به بودجه اندک واشنگتن که حاکی از بحران شدید مالی در این کشور است اشاره می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکا می‌خواهد به صهیونیست‌های جنایتکار کمک کند و آنها را از اضمحلال نجات دهد یک راه بیشتر وجود ندارد و آن این است که بخشی از سرزمین وسیع خود را به تشکیل دولت صهیونیستی اختصاص دهد تا این جنایتکاران فلسطین را رها کرده و به آمریکا مهاجرت کنند.

۹۳/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">