پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

۰

ایران در دولت آقای روحانی و در دوران وزارت آقای ظریف نهایت تلاش خود را برای رسیدن به توافقی که حقوق ایران را حفظ کنند و در ضمن شفاف سازی صورت پذیرفته و تحریم لغو شود انجام داده است. نهایت لحن نرم توأم با لبخند و مذاکرات حرفه ای و دیپلماتیک بکار برده شد. مخالفت ها و دلواپسی ها نسبت به روند مذاکرات توسط اصولگرایان نیز موجب تقویت موضع دولت در مذاکرات شد. 

حمایت رهبری معظم انقلاب از دولت و در عین حال تعیین خطوط قرمز نیز سنگ تمام در تقویت موضع ایران در مذاکرات بود.

حال اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، همه تقصیرها به گردان طرف های خارجی ایران است. آنها خواهند بود که با زیاده خواهی های خود مانع رسیدن به توافق شده اند. آنها هستند که با عدم پذیرش حقوق ملت ایران به دشمنی دامن می زنند و همه تقصیر به نتیجه نرسیدن مذاکرات به گردن آنها خواهد بود و این نکته ای است که همگان باید به آن توجه کنند. هیچکس نباید شکست مذاکرات را به گردن جناح های داخلی مخالف یا موافق مذاکرات یا به گردن دولت بیاندازد. چنین خطایی خدمت به بیگانگان است. طبیعی است که دشمنان ما در صدد خواهند بود که تقصیر عدم توافق را به گردن ایران بیاندازند. نباید به دشمن چنین اجازه ای را داد. هم در سطح داخلی و هم در سطح جهانی آمریکا و اسرائیل و همپیمانان‌شان باید مسئول به نتیجه نرسیدن مذاکرات شناخته و معرفی شوند.

اگر غربی ها به حقوق ایران تمکین کردند که فبها ولی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و غرب بخواهد به تحریم های خود ادامه دهد و یا آنها را تشدید کند، هم در داخل باید انسجام کامل برقرار باشد و هم در سطح جهانی باید انسجام دشمنان را از بین ببریم و آن را برای دشمن پرهزینه کنیم.

اگر غرب به حقوق ایران تمکین نکند این مهم ثابت خواهد شد که دشمن با مذاکره و لبخند و لحن دیپلماتیک دست از دشمنی بر نخواهد داشت و این خود یک دستاورد بزرگ برای ما از مذاکرات می باشد و کسانی که بر این تصور بودند که اتخاذ چنین روالی دشمن را از دشمنی منصرف خواهد کرد به حقیقت و ماهیت دشمنی غرب با ملت ایران پی خواهند برد و لذا صفوف ملت در مقابله با دشمن منسجم تر و مستحکم تر خواهد شد. 

من مطمئنم دشمنان ما دست از تحریم ها بر نخواهند داشت. حتی اگر همه پیچ و مهره های تأسیسات هسته ای ما نیز برچیده شود دشمن به دشمنی و بهانه جویی های خود ادامه خواد داد و فقط موقعی تحریم ها برچیده خواهد شد که دشمن تداوم آن را در تضعیف ملت ایران بی تأثیر ببیند و آن در صورتی محقق خواهد شد که ملت ایران همگی و همه مسئولان به صورت یکپارچه با عزم ملی و مدیریت جهادی در صدد تحقق اقتصاد مقاومتی باشند. اصلاح سبک زندگی در بخش کار و تولید و نیز اصلاح فرهنگ مصرف و پرهیز از اسراف لازمه چنین تحولی است. 

۹۳/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">