پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ق.ظ

۰

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس فرهنگی تاکید کرد که باید تصاویر فجایع غزه با تصاویر سیاستمدارانی چون اوباما که حامی صهیونیست‌ها هستند، تلفیق شود و به نمایش درآید.
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با کیهان گفت: عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه درباره جنایت‌های رخ داده در غزه، باید در دسترس صدها میلیون مخاطب در سراسر دنیا قرار گیرد.
قدیری ابیانه همچنین تاکید کرد: اهالی سینمای ایران باید فیلم‌ها و تصاویر جنایت‌های صهیونیستی را برای همکاران خود در سراسر جهان ارسال کنند.
وی ادامه داد: حدود دو هزار سال پیش، رومیان به تحریک یهودیان، اقدام به کشتار کودکان مسیحی در فلسطین کردند. هنرمندان، از این جنایت، نقاشی‌هایی تهیه کردند که بر دیوار کلیساها نصب است. با جست‌وجویی ساده در فضای مجازی این نقاشی‌ها قابل دسترس و مشاهده است.
وی افزود: حالا برای چندمین بار تاریخ در فلسطین در تکرار است. این بار کودکان فلسطینی قتل عام می‌شوند و بجاست که هنرمندان تصاویر قربانیان و به ویژه کودکان را تدوین و منتشر سازند تا همه انسان‌ها از فجایع فلسطین و نقش تاریخی یهودیان در قتل‌ عام‌های صورت گرفته در فلسطین، آگاهی یابند.
قدیری ابیانه با بیان اینکه به دلیل استیلای رسانه‌ای صهیونیست‌ها، مردمان مسیحی مسلمانان را «دشمن» می‌دانند گفت: این در حالی است که مسلمانان برای حضرت مسیح(ع) و حضرت مریم(ع) احترام قائل‌اند اما صهیونیست‌ها حضرت مسیح را فرزند گناه می‌نامند و به همین دلیل نیز برای مسیحیان احترامی متصور نیستند. رسانه‌های جهان اسلام باید در این زمینه و سوابق یهودیان صهیونیست در قتل و کشتار، روشنگری کنند.

۹۳/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">