پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

۰

چند ماه پیش رسانه‌های خبری خبر از نسخه جالبی از انجیل در ترکیه دادند که متعلق به بیش از ۱۵۰۰ سال پیش است.

صراط: این کتاب مقدس به شدت واتیکان را نگران کرده است، چرا که حاوی «انجیل برنابا» است. برنابا یکی از حواریون عیسی مسیح بود و با «پولس مقدس» سفر می‌کرده است.

کشف انجیل ۱۵۰۰ ساله+عکس

این کتاب در سال ۲۰۰۰ میلادی کشف شده بوده است و در مکانی مخفی در موزهٔ «مردم نگاری» آنکارا از آن نگه‌داری می‌شد. صفحات این کتاب از جنس چرم بوده و به زبان عیسی مسیح یعنی «زبان آرامی» نوشته شده است. برخی از صفحات این کتاب نیز در مرور زمان سیاه شده‌اند. بر اساس اطلاعات دریافتی، این کتاب توسط متخصصان مورد بررسی قرار گرفته و اصل بودن آن ثابت شده است.

برخی از محققان با بررسی متن این کتاب مقدس به این نتیجه رسیده‌اند که عیسی به صلیب کشیده نشده و همچنین او فرزند خداوند نبوده است، ولی او پیامبر خدا بوده و آپوستل پاول «پالس مقدس» تنها یک انسان فریبکار بوده است.

در اواخر این کتاب نیز نوشته شده است که عیسی در صعود به اوج آسمان‌ها زنده بوده است و به جای او، «یهودا اسخریوطی» از حواریون عیسی که مکان وی را به دشمنانش نشان داد، به صلیب کشیده شد.

در این کتاب همچنین ظهور آخرین ناجی اسلام نیز پیشگویی می‌شود. این در حالی است که اسلام در آن زمان هنوز بوجود نیامده بود.

واتیکان به شدت از کشف این کتاب ابراز نگرانی کرده و به دولت ترکیه پیشنهاد کرده است تا با کار‌شناسان کاتولیک در «شورای کلیسای نیقیه روم» محتویات این کتاب را مورد بررسی قرار دهند. گفته می‌شود که «شورای کلیسای نیقیه روم» اقدام به سانسور و حذف برخی از محتوای «کتاب انجیل» نموده است. این حذفیات به احتمال فراوان شامل «انجیل برنابا» نیز بوده است.

۹۳/۰۴/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">