پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

۰

جنگ گروهک داعش جنگ شیعه و سنی نیست

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۷ ب.ظ

جنگ  گروهک داعش جنگ شیعه و سنی نیستسفیر سابق مکزیک و استرالیا گفت:جنگ داعش در عراق و سوریه جنگ شیعه و سنی نیست جنگ با اسلام به نیابت از اسرائیل و آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق مکزیک و استرالیا و کارشناس امور استراتژیک در گفتگو اختصاصی با “کرمان۱۴۰۰″درباره هدف های گروهک داعش گفت: فرماندهان داعش اعلام کردند هدفشان از بین بردن خانه خدا و کشتن زائران آن است با این توصیف که مردم برای پرستش سنگ به خانه خدا می روند .

وی افزود: داعش موجودیت علیه اسلام است و همان طور که آقای اسنودن افسر امنیتی آمریکا گفته فرمانده داعش در اسرائیل تربیت و رشد یافته است.

کارشناس امور استراتژیک درباره هدف از تشکیل گروهک داعش بیان کرد: هدف از تشکیل گروهک  داعش در مرزهای اسرائیل این است که مسلمانان سلاح را به سمت مسلمانان دیگر بگیرند و در حقیقت جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

قدیری ابیانه درباره کشته های شیعه و سنی توسط گروه داعش یاد آور شد: هر جا که گروه داعش وارد شده است شیعه و سنی را با هم کشته تا جایی که علماء اهل سنت هم به کرات جزء کسانی بودند که توسط داعشی ها اعدام شدند .

وی در پاسخ به اینکه چرا حکومت اردن به حمایت از گروه داعش پرداخته است اظهار کرد:حکومت اردن هم دست نشانده اسرائیل است و این دست نشانده ای از پدر به پسر رسیده است .

قدیری ابیانه ادامه داد: اردن ،عربستان ،امارات و قطر کشورهایی هستند که در راستای منافع اسرائیل علیه اعراب و از جمله فلسطینی ها عمل می کنند و بیشترین حمایت را از فلسطینی های غزه ،ایران شیعه می کند .

وی در پایان اضافه کرد: دولت به اصطلاح سنی مصر، اردن، امارات و قطر و امثال آن از کشتار مسلمانان اهل سنت فلسطینی غزه خوشحالند و به نوعی از آن حمایت می کنند.

۹۳/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">