پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

۱

جنایات صهیونیست در غزه از هلوکاست خیالی بدتر است/کودک‌کشی در صهیونیسم سابقه تاریخی دارد/ تصاویر شادی صهیونیست‌ها از بمباران  فلسطین جهانی شودیک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاین»: قدیری ابیانه گفت: اگر آمریکا، آلمان یا دیگران مایل هستند یهودیان کشور خود را داشته باشند، می‌توانند در آلمان و یا آمریکا بخشی از سرزمین خویش را برای تشکیل دولت یهودی اختصاص دهند. آنچه در غزه روی می‌دهد و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب است، بدتر از هلوکاست است.

جوان‌آنلاین: محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاین» به مناسبت در پیش بودن روز قدس گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان، مورد حمایت کشورهایی است که ادعای دروغین دفاع از حقوق بشر آنها گوش‌ها را کر کرده است. آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی کشورهایی هستند که نه تنها از تجاوز رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند بلکه برای جایگزینی تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی در این تجاوز به کار گرفته، اقدام کرده‌اند. این نشان دهنده ماهیت این کشورها و سردمداران آنهاست.


قدیری ابیانه ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات حد و مرزی قائل نیست و اصولا مطابق با آموزه‌های کتاب مقدسشان «تلمود» کشتن غیر یهودیان را اعم از کوچک و بزرگ مجاز و بلکه مستحب و واجب می‌شمارد و اصولا غیر یهودیان را حیوان ناطق می‌دانند که خداوند آنها را برای خدمت‌گذاری به یهودیان آفریده است. مطابق با باور مسیحیان در همین فلسطین در زمان حضرت مسیح به دستور و به خواست یهودیان کودک کشی را راه‌ انداخته بودند. ملت‌های جهان باید هر گونه مساعدتی را که می‌توانند به نفع فلسطنین و علیه صهیونیست‌ها به کار گیرند. روز قدس باید بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود. روز قدس روز اسلام و روز دفاع از مظلومان فلسطین است و انشا‌ءالله روز نابودی اسرائیل خواهد بود.


وی افزود: باید تصاویر جنایت صهیونیست‌ها به ویژه برای مردم کشورهایی که دولت‌هایشان حامی صهیونیست‌ها هستند، ارسال شود تا از درون فشاری بر دولت‌ها وارد کنند. تصاویر شادی صهیونیست‌ها از بمباران شهرهای فلسطین، باید جهانی شود تا ماهیت پلید صهیونیست‌ها بیش از گذشته برای جهانیان روشن شود.

جنایات صهیونیست در غزه از هلوکاست خیالی بدتر است/کودک‌کشی در صهیونیسم سابقه تاریخی دارد/ تصاویر شادی صهیونیست‌ها از بمباران  فلسطین جهانی شود

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: نگاه صهیونیسم‌ها به غیر یهودیان و حیوان دانستن آنها اعم از مسلمان، مسیحی و بودایی باید به اطلاع همه ملت‌های جهان برسد. نگاه صهیونیسم‌ها به مسیح و حضرت مریم(س) از دید مسیحیان پنهان مانده و این امر با سلطه صهیونیست‌ها و رسانه‌های غربی مقدور شده است؛ چرا که اطلاع مسیحیان از نگاه یهودیان نسبت به مقدسات آنها انزوای صهیونیسم‌ها را در این جوامع در پی خواهند داشت.


به گفته قدیری ابیانه یهودیان هیچ اعتقادی به تقدس حضرت مسیح و حضرت مریم ندارند و این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی مسلمانان را دشمن مسیحیان معرفی می‌کنند. حال آنکه مسلمانان برای حضرت مسیح و حضرت مریم تقدس قائل بوده و معجزاتی از آن دو بزرگوار نیز در قرآن آمده است که در انجیل به آن اشاره نشده است.

وی گفت: این جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اسرائیل را از سرنگونی و اضمحلال نجات دهد و صهیونیست‌ها باید به کشورهای خود بازگردند و فلسیطن را به طور کامل به فلسطینیان بازگردانند و به عبارت دیگر باید فلسطین به طور کامل به نقشه بازگردد.

جنایات صهیونیست در غزه از هلوکاست خیالی بدتر است/کودک‌کشی در صهیونیسم سابقه تاریخی دارد/ تصاویر شادی صهیونیست‌ها از بمباران  فلسطین جهانی شود 
قدیری ابیانه اظهار داشت: اگر آمریکا، آلمان یا دیگران مایل هستند یهودیان کشور خود را داشته باشند، می‌توانند در آلمان و آمریکا بخشی از سرزمین خویش را برای تشکیل دولت یهودی اختصاص دهند. آنچه در غزه در جریان است و رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب است، بدتر از هلوکاست ساخته شده، است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به فتنه داعش در سوریه و عراق یادآور شد: پرچم رژیم صهیونیستی دو نوار آبی دارد که سمبل دو رودخانه نیل تا فرات است که بخش‌هایی از 14 کشور را در برمی‌گیرد و حتی مکه و مدینه را نیز شامل می‌شود و این در حالی است که اسنودن، افشاگر مسائل امنیتی آمریکا اخیرا اعلام کرده گروه تروریستی داعش دست‌پروده سازمان سی‌آی ای آمریکا، ام آی 6 انگلستان و موساد اسرائیل است. این گروه تروریستی و جنایتکار که ادعای اسلام‌گرایی دارد اخیرا اعلام کرده که زائران خانه خدا برای پرستش سنگ به حج می‌روند نه خود خدا و لذا باید خانه خدا از بین برود و ویران شود و زائران آن نیز همگی کشته شوند. در حقیقت باید جنایت داعش را نیز علیه شیعیان و اهل تسنن و مسیحیان به پای صهیونیست‌ها نوشت و عمق اهداف آنها را شناخت.  
۹۳/۰۴/۳۱

نظرات  (۱)

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۰ حلقه مفقوده
سلام علیکم، وقت شما بخیر
در بحث منطق، تعریف انسان می شود حیوان ناطق!
من همیشه با این تعریف مشکل داشتم ولی الآن می بینم که عین همین تعریف در تلمود آمده است.
آیا این تعریف برگرفته از آموزه های تلمود است؟
به بیانی دیگر این ها در غالب آموزه های فکری به ما القا می کنند که یک مشت حیوان ناطق هستیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">