پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس عالی دفاعی استراتژیک گفت: ما فقط با یک دولت جنایتکار مواجه نیستیم، بلکه عموما صهیونیست‌ها جنایتکارند و از کشتن و کشته‌شدن دیگران لذت می‌برند و هرچه نتانیاهو بی‌گناهان بیشتری را به خاک و خون بکشد، نزد صهیونیست‌های فلسطین اشغالی محبوب‌تر خواهد شد.
"محمدحسن قدیری" ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جنایات و حملات پی‌درپی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین اظهار داشت: در تلمود مقدس یهودیان آمده است که "هرچه غیر یهودی دیدید را به اندازه‌ای که در توان شماست به قتل برسانید و اگر چنین امری در توان یک یهودی باشد و آن را انجام ندهد، مرتکب خلاف شده است".
وی ادامه داد: در حقیقت نتانیاهو و صهیونیست‌ها با این اعتقاد دست به کشتار غیریهودیان می‌زنند و هرچه این جنایت سبوعانه‌تر باشد، ثواب آن بیشتر است، به همین دلیل صهیونیست‌ها بر تپه‌ای جمع شده بودند تا از بمباران شهرهای فلسطین در غزه لذت ببرند!
 
این کارشناس عالی دفاعی استراتژیک افزود: ما فقط با یک دولت جنایتکار مواجه نیستیم، بلکه عموما صهیونیست‌ها جنایتکارند و از کشتن و کشته شدن دیگران لذت می‌برند و هرچه نتانیاهو بی‌گناهان بیشتری را به خاک و خون بکشد، نزد صهیونیست‌های فلسطین اشغالی محبوب‌تر خواهد شد.
 
قدیری ابیانه تصریح کرد: این نگاه صهیونیست‌ها در مورد تمامی غیر یهودیان اعم از (مسلمان، مسیحی، بودایی و ...) صدق می‌کند و آن‌ها غیر یهودیان را حیوانات ناطقی به شمار می‌آورند که باید در خدمت صهیونیست‌ها قرار گیرند.
 
وی اظهار داشت: پرچم رژیم صهیونیستی از دو نوار آبی رنگ تشکیل شده که هرکدام از آن سمبل دو رودخانه به یعنی از نیل تا فرات است و که تمام سرزمین های بین این دو رودخانه متعلق به صهیونیستها است. که بخش‌هایی از  14 کشور، از جمله مکه و مدینه را شامل می‌شود و هدف از تشکیل رژیم صهیونیستی تضعیف مسلمانان و جلوگیری از اتحاد آن‌ها است.
 
این کارشناس عالی دفاعی استراتژیک ادامه داد: تعجب‌برانگیز نیست کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس نه تنها از از جنایت علیه مردم غزه حمایت می‌کنند، بلکه برای ارتکاب این جنایات تسلیحات لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهند و وی افزاد جنایات گروه تروریستی داعش را نیز باید به پای رژیم صهیونیستی بنویسیم.
 
قدیری ابیانه گفت: گروه تروریستی داعش با همکاری سرویس‌های سیاسی انگلستان (MI6)، آمریکا (CIA) و موساد اسرائیل تشکیل شده است تا مسلمانان را هدف قرار دهد که نمونه آن اظهارات اخیر این گروه تروریستی مبنی بر اینکه زائران برای عبادت سنگ به مکه می‌روند و برای جلوگیری از این کار باید کعبه را از بین برد و همه زائران را نیز کشت، همچنین علمای گروه تروریستی داعش فتوا دادند که نباید با رژیم صهیونیستی جنگید.
 
وی تصریح کرد: "باراک اوباما" رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی مبلغی حدود 700 میلیون دلار کمک تعیین کرده و مقدر کرده سلاح‌هایی که رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی‌ها بکار می‌برد تامین و جایگزین شود.
 
این کارشناس دفاعی استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران و سایر کشورها باید نهایت تلاش خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی و افشای ماهیت ضد بشری برخی حکومت‌های غربی بکار برند که راهپیمایی روز قدس یکی از این فرصت‌ها است. 
۹۳/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">