پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ق.ظ

۰

جنگ غزه مکمل نقشه طراحی شده در منطقه و ادامه جنگ سوریه و عراق استدکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با هم اندیشی:
تضعیف جبهه‌ی مقاومت و رهایی اسرائیل از اضمحلال، هدف رژیم صهیونیستی از جنایت در غزه است. این حمله در امتداد وضعیتی است که برای سوریه و عراق توسط تروریست‌های دست پرورده ی رژیم صهیونیستی انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با هم اندیشی در خصوص منشاء جنگ اخیر  در غزه گفت: تضعیف جبهه‌ی مقاومت و رهایی اسرائیل از اضمحلال، هدف رژیم صهیونیستی از جنایت در غزه است. این حمله در امتداد وضعیتی است که برای سوریه و عراق توسط تروریست‌های دست پرورده ی رژیم صهیونیستی انجام شده است. در حقیقت جنایت علیه غزه، مکمل نقشه‌ی طراحی‌شده در منطقه است. 

داعش در اسرائیل تعلیم دیده است
سفیر سابق ایران در کشور استرالیا با اشاره به افشاگری های ادوارد اسنودن در خصوص گروه داعش گفت: اسنودن افشاگر مسائل امنیتی آمریکا اخیرا اعلام کرد  که فرمانده‌ی گروه داعش در اسرائیل تعلیم دیده و در حقیقت حرکات این گروه با همکاری CIA، MI۶ و موساد - یعنی سازمان‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل- هماهنگ و تدارک شده و در نتیجه سیاست‌های آن‌ها را اعمال می‌کنند. بنابراین تضعیفِ خط مقاومت، هدف اصلی رژیم صهیونیستی است. بعد از سوریه و عراق و غزه هم نوبت به لبنان خواهد رسید و تلاش خواهد شد  فشار بر ایران  طبق نقشه‌ی رژیم صهیونیستی، افزوده شود.

قدیری ابیانه  در تحلیل  طولانی شدن جنگ اخیر  اظهار داشت: تضعیف سوریه که از حامیان نهضت مقاومت فلسطین است، از عوامل طولانی‌تر شدن این جنگ است. حاکمیت السیسی در مصر و سرنگونی مرسی نیز از دلایل جری‌تر شدن رژیم صهیونیستی است.

این کارشناس مسائل استراتژیک تاکید کرد: هم سویی و اتحاد آمریکا، انگلستان و هم‌پیمانانشان و همچنین رضایت عملیِ محمود عباس از تضعیف حماس در غزه و نیز سکوت مجامع بین‌المللی و به اصطلاح مجامع حقوق بشری غرب از دیگر این عوامل است.

کشتار بیشتر محبوبیت بیشتر
سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از یک جهت یک امر عادی برای غرب است  گفت:  چنین جنایاتی را در طول تاریخِ رژیم صهیونیستی به کرات مشاهده کرده‌ایم  اصولاً کودک کشی جزءِ ماهیت رژیم صهیونیستی است و از آنجا که صهیونیست‌های مهاجر به فلسطین اشغالی افراد جنایت‌کاری هستند، هر حزب و گروهی بتواند ثابت کند که خویِ درندگی بیشتری دارد، در بین صهیونیست‌ها محبوبیت بالاتری دارد و در حقیقت نتانیاهو با این کشتار درصدد کسب محبوبیت بیشتر بین صهیونیست‌های فلسطین اشغالی است.

تفاوت های جنگ اخیر و افزایش قدرت مقاومت
این کارشناس  مسائل  بین الملل با اشاره به افزایش قدرت مقاومت در منطقه گفت: در این  جنگ اخیر  مبارزان فلسطینی توانستند تل آویو و سایر شهر‌های اشغالی را مورد هدف موشک‌های خود قرار دهند و آنجا را ناامن کنند و اسطوره‌ی گنبد آهنین که ادعا می‌شد می‌تواند هر موشکی را در فضا منهدم کند، شکسته شد.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: با وجود کشتار وسیع فلسطینی‌ها به دست صهیونیست‌ها، دولت حماس و مردم فلسطین مقاومت جانانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و نشان دادند که حتی وحشیانه‌ترین روش‌ها علیه فلسطین نمی‌تواند آنها را از آرمان‌هایشان دور کند و امید به پیروزی را در آن‌ها کم‌رنگ کند.

وی ادامه داد: این جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی نه‌تنها ماهیت رژیم صهیونیستی را بیش‌ازپیش به نمایش گذاشت؛ بلکه ماهیت حکومت‌هایی مثل آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان و امثال این‌ها که ادعای حقوق بشر دارند و نیز ماهیت سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های غیردولتیِ مدعی حقوق بشر را بیش‌ازپیش نمایان کرد.

وی با اشاره به سفر  اشتون و گروه‌های پارلمانی اروپایی به ایران  و ابراز نگرانی آنان از  وضعیت چند تن از متهمین اغتشاشات گفت: همین افراد و سازمانها  نسبت به حصر غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین با بی‌تفاوتی عبور کردند و نشان دادند مسئله‌ی آن‌ها، مسئله‌ی حقوق بشر به‌هیچ‌وجه نیست بلکه امیال سیاسی پشت آن مسئله بوده است.

رژیم صهیونیست در زندان خود ساخته حبس شده است
دکتر قدیری ابیانه همچنین با اشاره به راهپیمایی عظیم  روز قدس   گفت: روز قدس صفوفِ ملت ایران را در این رابطه منسجم‌تر کرد و هم روزبه‌روز بر گستردگی و اهمیت آن افزود؛

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد:  در حال حاضر تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای جهان اسلام را درنوردیده است. البته رژیم صهیونیستی که بر رسانه‌های غربی حاکم است، تلاش کرد تا از اهمیت این روز بکاهد و این تظاهرات وسیع در ایران و سایر کشورها را به هر نحو ممکن، سانسور کند اما حضور گسترده و پرشور مردم در ایران و نیز گسترش آن به جهان توانسته است تا   دیوارِ سانسور را بشکند و آرمان فلسطین را زنده کند.


سال ۲۰۲۵ اسرائیل نابود می شود
قدیری  ابیانه با اشاره به پیش بینی هنری  کسینجر وزیر خارجه   اسبق آمریکا  مبنی بر اضمحلال اسرائیل تا سال  ۲۰۲۵ گفت:  این سرنوشتی است که سران رژیم صهیونیست نیز به آن واقف هستند و ارتکابِ این نوع جنایات برای به تعویق انداختن چنین سرنوشتی نیز می‌باشد که البته اثر معکوس دارد.

این کارشناس مسائل استراتژیک در خصوص تلفات سنگین رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت: رژیم صهیونیستی به‌شدت از انتشار آمار مربوط به تلفات خود خودداری می‌کند و آنچه در رسانه‌ها درج پیدا کرده، بخشی از آن است.

قدیری ابیانه تلفات صهیونیست ها در جنگ زمینی را بسیار بیشتر عنوان کرد و گفت: در جنگ زمینی اشغالگران   تلفات بیشتری خواهند داشت

دکتر قدیری ابیانه در پایان  نتیجه خونخواری و وحشی گری رژیم اشغالگر را نابودی آنان دانست و اظهار داشت: در نهایت رژیم صهیونیستی دچار انزوای بیشتر در نزد افکار عمومی جهان از جمله غرب خواهد شد و تحمل تلفات بیشتر را نخواهد داشت و برای برقراری آتش‌بس، به شرایط حماس تن خواهد داد. 
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
۹۳/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">