پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ

۰

download

سفیر سابق مکزیک و استرالیا گفت:اگر داعش روزی مقابل آمریکا قرار گیرد آمریکا ترجیح می دهد این گروه را از بین ببرد اما آمریکا و رژیم صهیونیستی خود گروه داعش را حفظ می کنند .

به گزارش بوتیا،محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق مکزیک و استرالیا و کارشناس امور استراتژیک در گفتگوی اختصاصی با   کرمان ۱۴۰۰ در رابطه با آمریکا و حمله به داعش گفت: اگر آمریکا  نتواند خوارج داعشی را در کنترل خود به عملیات وا دارند و اگر قرار باشد داعش روزی  در مقابل آمریکا قرار گیرد، آمریکا ترجیح می دهد آنها را از بین ببرد که فعلا چنین قصدی ندارد و تا بتواند این گروه را مطابق اهداف خود هدایت می کند.

وی ادامه داد:همانطور که آمریکایی ها القاعده و طالبان را ایجاد کردند و آنها را در جهت منافع شان به کار گرفتند و بعد هم  به مقابله با آن پرداختند.

قدیری ابیانه اهداف گروه داعش را چنین بیان کرد: هدف داعش تخریب خانه خدا و کشتن مسلمانان اعم از شیعه و سنی توسط رهبران خود است.

سفیر سابق مکزیک و استرالیا در رابطه با وابستگی داعش به رژیم صهیونیستی گفت:رهبران داعش با زیر پا له کردن پرچم فلسطین در دوران بمباران کردن غزه و اعلام حرام بودن مبارزه با رژیم صهیونیستی  توسط علماء سلفی و داعشی خود نشان دادند که وابسته به رژیم صهیونیستی هستند.

وی درباره حمله داعش به مسلمانان منطقه خاورمیانه اظهار کرد: آمریکا و داعش و سایر گروه های تروریستی برای سرنگونی دولت سوریه و ضربه زدن به حزب الله در لبنان و نیز برای سرنگونی دولت مرکزی در عراق به کشتن مسلمانان از جمله شیعه و سنی پرداختند..

کارشناس امور استراتژیک درباره خاطرات کلینتون ادامه داد:خانم کلینتون در کتاب خاطرات خود تحت عنوا " انتخاب‌های دشوار" اظهار کرده است  که آمریکا داعش را ایجاد کرده تا  بخشی از سحرای سینا را به اسرائیل ببخشند و سپس به سمت کویت و امارات و یمن و عربستان حرکت کنند و آمریکا منابع نفت و بنادر این مناطق به تصاحب خود در آورد

دکترای امور استراتژیک اشاره کرد: آنچه همه  نقشه ها ی داعش را برباد داد فتوا جهاد آیت الله سیستانی و علماء اهل سنت عراق و بسیج مردمی بر علیه داعش بود و جریان را دگرگون کرد. لذا ادعای آمریکا در حمله به داعش قابل تامل و شک برانگیز است و باید در میدان عمل آن را مشاهده کرد.

وی در پایان گفت:آمریکایی ها به دنبال تجزیه کردستان عراق هستند تا ضربه ای به وحدت و ثبات کشورهای منطقه بزنند بنابراین حتی اگر در موارد محدود داعشی ها را مورد هجوم قرار دهند نه برای منافع عراق بلکه برای رسیدن به اهدافی دیگر است .

۹۳/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">