پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ق.ظ

۰

به گزارش افکارنیوز، رادیو اسرائیل، طی دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «آندرو کوامو» فرماندار نیویورک، با حملات شدیدی به تصمیم سازمان ملل برای اعزام کمیته حقیقت یاب به سرزمین اشغالی فلسطین، گفت: «ما تنها دموکراسی منطقه هستیم بنابراین آن کمیته [در اسرائیل] کاری برای انجام ندارد.»

دو روز گذشته، سازمان ملل از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در مورد جنایات اسرائیل در غزه خبر داد که باید نتایج آن در مارس ۲۰۱۵ به سازمان ملل گزارش شود.

این تصمیم سازمان ملل که با مخالفت آمریکا مواجه بود، شدیدا موجب عصبانیت سران اسرائیل شده است.

نتانیاهو در دیدار با فرماندار نیویورک در حالی که رژیم اسرائیل را تنها دموکراسی خاورمیانه خواند ادامه داد: «شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، و بجای پرس و جو و تحقیق در مورد قتل عام اسد علیه مردم سوریه و یا قتل عام داعش علیه کردها، سازمان ملل تصمیم به بررسی اسرائیل، تنها دموکراسی در خاورمیانه، دموکراسی که به صورت مشروع به دفاع از شهروندان خود در مقابل تروریسم مرگبار دست زده، گرفته است. گزارش این کمیته (در حقیقت) از قبل نوشته شده است»

روز گذشته نیز، سفیر پیشین اسرائیل در آمریکا در این باره گفته است: به ناچار باید در برابر انتقاداتی که بعد از گزارش گولدستون [گزارشگر سازمان ملل در جنگ ۲۲ روزه ۲۰۰۸-۲۰۰۹] متوجه اسرائیل شد، مقابله کرد. او در ادامه پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط خود اسرائیل، را داده است تا بدین گونه از فشارهای بین‌المللی کاسته شود.

طی جنگ نابرابری که بیش از یک ماه طول کشیده است، تا کنون نزدیک به ۲ هزار نفر که بیش‌تر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسیده‌اند و چندین مدرسه سازمان ملل و بیمارستان و‌ آمبولانس مورد هدف جنگنده‌های اسرائیل قرار گرفته است به طوری که محکومیت‌های شدید افکار عمومی را در پی داشته است.
۹۳/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">