پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۶ ب.ظ

۰

خبرگزاری بسیج: مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: از نگاه غربیها، به دلیل آنکه ایران با توجه به قوانین دین اسلام، اجازه ازدواج به همجنس گراها را هم نمی دهد، افراط گرا محسوب می شود.

خبرگزاری بسیج_گروه بین الملل: طبیعتا هردولتی که قدرت نامشروع  و البته اهداف نامشروعی نیز در سر دارد، سعی می کند یک روش تبلیغی موجه برای اعمال خود ایجاد کند. لذا غربی ها که اصولا با اسلام مخالفند سعی می کنند به جهادهای حقیقی و پاک اسلامی، برچسب افراط و افراط گرایی بزنند و در مقابل، جنایتهای خود را منطقی، معتدل و به حق جلوه دهند و بر عکس، مبارزه جریان مقاومت اسلامی را بر علیه اسرائیل یک عمل افراطی بنامند.

محمد حسن قدیری ابیانه مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام در گفتگو با خبرنگارحوزه " بیداری اسلامی " خبرگزاری بسیج، افراط گرایی را زیاده روی و خروج از خط اعتدال خواند و گفت: در مورد افراط گرایی دیدگاه های مختلفی وجود دارد. به عنوان  مثال  از دید دشمنان اسلام، اسلام افراط و اسلام گراها افراط گرا هستند ولی از دید دین مقدس اسلام، خروج از دین و عدم عملکرد فرامین الهی، افراط گرایی و یک خطا محسوب می شود .

وی ادامه داد: اتخاذ روش های غیر معقول و غیر قانونی افراط تلقی می شود. در دولت ها نیز به همین ترتیب خروج از قانون و قوانین به نوعی افراط محسوب می شود؛ برای مثال در سازمان حقوق بشر عدم عمل به قوانین حقوق بشر به نوعی افراط است، البته در این مورد دیدگاه های مختلفی وجود دارد. مثلاً از نظر غربی ها ازدواج هم  جنس گراها بخشی از حقوق بشر تلقی می شود اما در قوانین اسلامی ما اعتقاد به این مسئله، خطا و فرایندی افراطی است.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام افزود: اما از نگاه غربی ها ایران با توجه به قوانین دین اسلام این مسئله را نمی پذیرد و در واقع اجازه ازدواج به همجنس گراها را هم نمی دهد. این را افراط و افراط گرایی قلمداد می کنند، در حالیکه از نظر ما دیدگاه آنها افراطی تلقی می شود؛ مثلاً کتاب توهین آمیز سلمان رشدی افراط گرایی و توهین به مقدسات اسلام و مستحق مجازات بوده است و در حقیقت توهین به مقدسات یک نوع انحراف تلقی می شود و غربی ها هم صدور حکم بر علیه رشدی را افراط قلمداد می کنند.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه  دولت های استکبار با توجه به اهدافشان در منطقه که همان اسلام هراسی و ایجاد شکاف در جهان اسلام است، حتی افرادی را هم در این راستا مثل داعش و گروهک های تکفیری، سلفی و... در منطقه تربیت می کنند تا در خدمت منافع و اهداف خودشان باشد، اذعان داشت: دولتهای استکباری با تعلیم و القای یک سری آموزه های نادرست و غلط به گروهک های ترویستی همچو این باور که کشتن شیعه و تجاوز به یک زن شیعه برای آنها بهشت را به ارمغان می آورد، تا بتوانند تعداد بیشتری از این نیروها را با استفاده از افراد مزدور در جهت منافع خودشان تربیت کنند.

وی ادامه داد: بزرگترین هدف غرب و رژیم های استثمارگر این است  بسیاری از باورهای اسلامی را با روش های القاء و تبلیغ ضد انسانی جلوه دهند. مثلا رهبران داعش اعلام کردند که مسلمانان در مکه به جای خدا سنگ (خانه خدا) را می پرسند و برای اینکه از سنگ پرستی دور شوند و به خدا پرستی روی آورند، باید خانه خدا را ویران کنند و همچنین زائران خانه خدا را بکشند. این افراد در گروههای جاسوسی تعلیم می بینند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه برخی از این افراد  برحسب احساس تکلیف حتی حاضرند جانشان را در این مسیر از دست بدهند، این گروه ها به نوعی دچار انحراف فکری هستند، بیان داشت:  گروههای انتحاری  نه بخاطر پول و موقعییت بلکه بر حسب احساس تکلیف توسط سازمان جاسوسی اسرائیل و غرب مورد سوء استفاده قرار می گیرند؛ این افراد با این گمان که ضربه زدن به مسلمانان و جنگیدن با آنان به نوعی مبارزه برای خدا است دست به این اقدامات شوم و جنایتکارانه می زنند.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: گروههای تروریستی  تا زمانی که در خدمت غرب و اهداف آنها هستند از آنها به عنوان فرشتگان زمینی یاد می شود اما پس از اینکه در مقابل غرب قرار گیرند مورد خشم و غضب غرب قرار گرفته و همین فرشتگان به اصطلاح آسمانی از آنها تحت عنوان شیاطین یاد برده می شود، بن لادن رهبر القاعده که برای جنگ با اتحاد جماهیر شوری از سوی آمریکا در افغانستان به کار گرفته شد، پس از جهت گیری اش در مقابل آمریکا ناگهان به یک شیطان تبدیل شد.

قدیری ابیانه همچنین افزود: گروههایی که ما در سوریه هم شاهد آن هستیم از دیدگاه ما سنبل انحراف، جنایت و افراط هستند. پیروان این گروه ماموریتشان این است که تشییع را مظهر انحراف و افراط معرفی کنند به همین دلیل دست به جنایت های فجیعی علیه شیعیان می زنند، این افراد با مواضع ضد استکباری دست به جنایت غیر انسانی و خصمانه می زنند.

وی با تاکید براینکه برچسب و انگ افراط گرایی گروهی بر علیه گروه دیگر، کشوری بر علیه کشور دیگر و دولتی بر علیه دولت دیگر بر اساس اهداف و امیال دولتها صورت می پذیرد، اذعان داشت: مثلا جنایات اسرئیل از نظر خودشان یک حق محسوب می شود اما  مقابله و مبارزه جریان مقاومت اسلامی برعلیه آنها یک عمل افراطی محسوب می شود.

کارشناس عالی امور استراتژیک اظهار داشت: طبیعتا هر دولتی که قدرت نامشروع  را در دست دارند و اهداف نامشروع هم در سر دارند، سعی می کنند یک روش تبلیغی موجه برای اعمال خود ایجاد کنند، لذا غربی ها که اصولا با اسلام مخالفند سعی می کنند به مبارزات حقیقی و سالم اسلامی برچسب افراط و افراط گرایی بزنند و در مقابل جنایتهای خودشان را منطقی، معتدل و به حق جلوه دهند و بر عکس مبارزه جریان مقاومت اسلامی را بر علیه اسرائیل یک عمل افراطی بنامند .

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام  با اشاره به اینکه غرب با ذکر این مطلب که غرب در اختلاف اندازی و ایجاد مذاهب و فرقه های دروغین سابقه طولانی دارد، افزود: به نحوی که وهابیت توسط انگلستان ایجاد شد، بهاییت توسط روس ها ایجاد و سپس به وسیله انگلستان مصادره و کنترل شد، این مسائل اهداف و امیال غربی ها را دنبال می کند.

در انتها قدیری ابیانه با اشاره به اینکه  قدرت ها در گذشته هم به نوعی سعی می کردند از باورهای مذهبی مردم به نفع خود بهره ببرند و مذهب مسیحیت را در خدمت خود بگیرند، گفت: هیتلر مورد حمایت کلیسای کشور خودش بود و به همین ترتیب موسولینی هم همین طور و واتیکان از این جنایت ها حمایت می کرد، در مسیحیت  تحریف گراها موفق شدند انجیل را تحریف کنند ولی در اسلام تحریف گراها موفق به تحریف قرآن نشدند. البته داعش اعلام کرد که آیاتی از قرآن باید حذف شود ولی  این گروهک تروریستی چون دیگر گروههای تروریستی و جنایتکار در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.

۹۳/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">