پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: آمریکایی‌ها بیم دارند، کسانی که واقعا با انگیزه دینی، برای رسیدن به بهشت حاضرند عملیات انتحاری کرده و از جان خود بگذرند، روزی متوجه فریب آمریکا و انگلیس شده، دشمن اصلی را بشناسند و به جنگ با آنها برخیزند.

وی افزود: اختلافی که آمریکا انتظار داشت در بین ملت عراق ایجاد شود، با مواضع مرجعیت و نوری‌ مالکی خنثی شد.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در گذشته هم خواستار تغییر نوری المالکی شده بودند، تاکید کرد: به طور قطع، آنها در آینده نه چندان دور، به مخالفت با نخست وزیر جدید می‌پردازد، چرا که آمریکایی‌ها با استقلال، تمامیت ارضی و مردم سالاری در عراق مخالفند و تجزیه عراق، تصاحب منابع نفتی و حاکم کردن مزدوران دست نشانده خود را خواهان‌اند.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: حضور آمریکا در شمال عراق، برای تقویت تجزیه طلبان و مسلح کردن آن‌ها به عنوان مقدمه‌ای برای تجزیه عراق است و با کناره گیری مالکی و آمدن العبادی چیزی از تلاش‌های پنهان آمریکا برای تجزیه عراق کم نمی‌شود.

وی افزود: آنچه نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را برهم زد، فتوای جهاد آیت‌الله سیستانی و پیرو آن فتوای جهاد علمای اهل سنت و پیوستن شیعیان و اهل سنت به این جهاد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش بود که شکست حتمی این گروه تروریستی را قطعی کرد.

قدیری‌ابیانه اخبار منتشره در رسانه‌ها علیه ایزدی‌ها را هماهنگ با تروریست‌های داعش عنوان و تاکید کرد: غرب، آمریکا و هم پیمانانش اکنون به بهانه مقابله با تروریست‌های داعش به دخالت نظامی در شمال عراق و تجهیز تجزیه طلبان عراقی پرداخته‌اند.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: هدف آمریکا از حضور در شمال عراق و تجهیز بارزانی، نه‌تنها مقابله با داعش نیست، بلکه فراهم آوردن زمینه برای تجزیه عراق است.

قدیری‌ابیانه با اشاره به افشاگری اسنودن، که گروه تروریستی داعش با مشارکت آمریکا، انگلیس و موساد در طرحی تحت عنوان "لانه زنبور" شکل گرفته و رهبر این گروه یک سال در اسرائیل دوره دیده، اظهار داشت: کلینتون در کتاب خود، تحت عنوان انتخاب‌های دشوار (hard choices) به شکل‌دهی و هدایت داعش اعتراف کرده که گروه داعش در جنایاتشان علیه سوریه مورد حمایت آمریکا بوده‌اند و این حمایت در حملات به عراق تحت امر آمریکا ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: گروه داعش را سران خیانتکار و مزدور بعثی‌، ماموران امنیتی عربستان، قطر، امارات، ترکیه، اردن و رژیم صهیونیستی، مجرمان خطرناکی که به شرط جنگ با مسلمین از زدا آزاد شده و به داعش پیوسته‌ و نیز مسلمانان متعصب جاهل و فریب خورده‌ای که فکر می‌کنند با این جنایات راهی بهشت خواهند شد، تشکیل داده‌اند. 


وی افزود: آنچه از ناحیه داعش برای آمریکا خطرناک است، همین گروه آخر است، یعنی کسانی که فریب آمریکا، انگلیس و اسرائیل را خورده‌اند و واقعا با انگیزه دینی  و برای رسیدن به بهشت حاضرند، عملیات انتحاری کرده و از جان خود بگذرند.

قدیری‌ابیانه تاکید کرد: این گروه تا زمانی که در زمین دشمن بازی می‌کند آمریکا از آنان استفاده می‌کند، اما آمریکایی‌ها از این بیم دارند که روزی این عده متوجه فریب شده و دشمن اصلی را بشناسند و به جنگ با آمریکا روی آورند.

این کارشناس مسائل استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها در شرایط فعلی ضربه‌ای به داعش بزنند، به این گروه از آنان خواهند زد، نه به مزدوران خود زیرا که این اتفاق در افغانستان نیز رخ داد، آنها ابتدا القاعده و طالبان را شکل دادند، اما بعد‌ها مقابل آمریکا قرار گرفتند. 

تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ 

۹۳/۰۵/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">